Angående: One day at the "halkbana", Eksjö 8/8

xline
21 juli 2009 · 3 Inlägg

Nu är det dags igen för körning på eksjös halkbana!!

Ni som är intresserade kan skriv en liten rad till mej. Vi kommer även att ta in förskottsbetalning pga att det inte har kommit så många vid tidigare tillfällen.
Skulle det förefalla sig så att det inte kommer tillräckligt många, får de som betalat tillbaka pengarna...

Sista anmälningsdagen är den 3:e augusti och det kostar 250 :-

Banan kan vara uppbokad, men preluminärt datum är den 8:e augusti.


För anmälan, regler och info kontakta: Andreas Blixt, xline_blixt@hotmail.com eller skriv ett meddelnde på min sida (Xline)

stora halkbanan kostar 6000:- att hyra
lilla halkbanan kostar 3000:- Ju fler som anmäler sig ju större chans e de att vi kör på den stora halkbanan

Nissan Skyline R34 GTT "Nusse" (2000)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
22 juli 2009 · 846 Inlägg

hmm hade varit skoj smile kan dra me några polare som e nog lite sugna på gasa ur sina bilar ;D

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
floztyle
22 juli 2009 · 47 Inlägg

hur ser banan ut??

....floztyle is the shit.....
Nissan Silvia S15 Spec-R "SPEEDI" (1999)
Team-Adolfsson Gödseldräng
23 juli 2009 · 4 529 Inlägg

kan man betala när man kommer me ? tongue
har inte möjlighet å betala i förskott men om jag svänger förbi under dagen så kan jag ju det tongue

Tenacious_Dboy Eksjö
24 juli 2009 · 346 Inlägg

här är bilder och info om banan ----> http://eksjotrafikutbildning.se/

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
25 juli 2009 · 346 Inlägg

Pontus81 skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=QQN3KscyTxM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Egaraget%2Eorg%2Fforum%2Fviewtopic%2Ephp%3Fid%3D141786&feature=player_embedded
Antar att det e samma bana?

det stämmer det är den stora banan som man får en liten blick av smile..försten dit kan ju få vara med och välja hur banan ska se ut smile

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
wrcjohn
25 juli 2009 · 71 Inlägg

fan va nice synd min bil inte e klar.. kanske kommer ner & tittar

Tenacious_Dboy Eksjö
25 juli 2009 · 346 Inlägg

wrcjohn skrev:
fan va nice synd min bil inte e klar.. kanske kommer ner & tittar

ja då de klart du kan komma ner och titta då det blir nog en hel dag med full fart smile..finns kanske nån att åka med oxå som kan de där inom drifting smile välkommen !

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
25 juli 2009 · 346 Inlägg

nä nu får ni ta och ta tag i era liv dom som kommer bjuder ja på en folköl om det lockar smile...det är en stor och grym bana och många timmars körning för pengarna så vad väntar ni på gott folk?

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
29 juli 2009 · 346 Inlägg

det ser ut som vi får lägga av med den här tråden? ingen som är intresserad

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Abby
29 juli 2009 · 3 Inlägg

Jo för fasen! Ja å brorsan kommer!

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
29 juli 2009 · 846 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:
det ser ut som vi får lägga av med den här tråden? ingen som är intresserad

taa de lugnt wink kommer fler svar för var dag ju big_smile

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Tenacious_Dboy Eksjö
30 juli 2009 · 346 Inlägg

Abby skrev:
Jo för fasen! Ja å brorsan kommer!

ja de låter häligt :9..

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Tenacious_Dboy Eksjö
30 juli 2009 · 346 Inlägg

ralle_boyen skrev:

Tenacious_Dboy skrev:
det ser ut som vi får lägga av med den här tråden? ingen som är intresserad

taa de lugnt wink kommer fler svar för var dag ju big_smile

tycker de ser rätt tunt ut med korekta svar smile...måste ju räkna så det går ihop för oss oxå smile...den 3:e ska alla som ska vara med ha betalat så vi vet om de är nån idé att köra, men det är ju 4 dagar kvar tills dess så man får väl lugna ner sig cool

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Team-Adolfsson Gödseldräng
30 juli 2009 · 4 529 Inlägg

Tenacious_Dboy skrev:

ralle_boyen skrev:

Tenacious_Dboy skrev:
det ser ut som vi får lägga av med den här tråden? ingen som är intresserad

taa de lugnt wink kommer fler svar för var dag ju big_smile

tycker de ser rätt tunt ut med korekta svar smile...måste ju räkna så det går ihop för oss oxå smile...den 3:e ska alla som ska vara med ha betalat så vi vet om de är nån idé att köra, men det är ju 4 dagar kvar tills dess så man får väl lugna ner sig cool

jag hade kommit om man hade kunnat betala när man är där då jag inte har möjlighet att betala i förväg om jag inte åker till eksjö å ger er pengar direkt i näven
å att åka 9 mil för det känns lite surt tongue

Tenacious_Dboy Eksjö
30 juli 2009 · 346 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:

Tenacious_Dboy skrev:

ralle_boyen skrev:

taa de lugnt wink kommer fler svar för var dag ju big_smile

tycker de ser rätt tunt ut med korekta svar smile...måste ju räkna så det går ihop för oss oxå smile...den 3:e ska alla som ska vara med ha betalat så vi vet om de är nån idé att köra, men det är ju 4 dagar kvar tills dess så man får väl lugna ner sig cool

jag hade kommit om man hade kunnat betala när man är där då jag inte har möjlighet att betala i förväg om jag inte åker till eksjö å ger er pengar direkt i näven
å att åka 9 mil för det känns lite surt tongue

ja det är just det att vi har blivit blåsta på pengar ett antal gånger så de är därför vi måste göra så här, tyvärr, men är det tillräckligt med betalande så kan du komma samma dag och betala.

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Pontus81
30 juli 2009 · 121 Inlägg

Evon hinner inte ihop så tyvärr. Delar som e försenade!

Ljungstrom
1 augusti 2009 · 90 Inlägg

Det blev inte så mycket drifting på mantorp, så nu har ja däck och bränna. smile

nissan silvia Projekt-tråd
Tenacious_Dboy Eksjö
2 augusti 2009 · 346 Inlägg

Ljungstrom skrev:
Det blev inte så mycket drifting på mantorp, så nu har ja däck och bränna. smile

ja de är ju kalas bra smile..

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang