Letar efter carbone "klistermärken"

jri87
28 juli 2009 · 72 Inlägg

Tjena

Är det någon som vet vart man kan få tag på klistermärken som är carbone lr bara ser ut som det?
Jag skulle vilja klistra på det på vissa ställen innuti bilen.


MVH Jimmy

SLG
28 juli 2009 · 498 Inlägg
Jag är född i en seriekrock. i en rondell, en kväll, me öppna spjäll.
sir_daniel www.kudoz.se
28 juli 2009 · 3 802 Inlägg

såg inte så bra ut om jag får säga det.

3m har en snygg kolfibertejp

alexxe En gång till nu
28 juli 2009 · 760 Inlägg

Modellflygplan och sånt kläs i plastfilmer, så kolla upp hobbybutiker efter kolfiber lookalike. vet att de säljs men kanske inte alla som har de på lager.
cheers

Jag tror att alla mår gott av att unna sej en Nissan av och tillS14a
nosferatos EasyCarbon
29 juli 2009 · 173 Inlägg

jri87 skrev:
Tjena

Är det någon som vet vart man kan få tag på klistermärken som är carbone lr bara ser ut som det?
Jag skulle vilja klistra på det på vissa ställen innuti bilen.


MVH Jimmy

Menar du allvar.... :S

Jag ska avslöja en hemlighet för dig..... Men säg det inte till någon.... d finns en speciell hemsida, som har en sökfunktion, där du kan hitta all möjlig information..... Jo, d e sant.... WWW.GOOGLE.COM


Har du någonsin prövat att söka där...????? d tog mig mindre än 4 sekunder att hitta minst 10 ställer som säljer kolfiberfilm..... Hur fan ska du kunna montera det, när du inte ens kan skriva "www.google.com - kolfiberfilm - <enter>"

200sx S13 -92
The devil is not as frightful as he is painted
jri87
29 juli 2009 · 72 Inlägg

nosferatos skrev:

jri87 skrev:
Tjena

Är det någon som vet vart man kan få tag på klistermärken som är carbone lr bara ser ut som det?
Jag skulle vilja klistra på det på vissa ställen innuti bilen.


MVH Jimmy

Menar du allvar.... :S

Jag ska avslöja en hemlighet för dig..... Men säg det inte till någon.... d finns en speciell hemsida, som har en sökfunktion, där du kan hitta all möjlig information..... Jo, d e sant.... WWW.GOOGLE.COM


Har du någonsin prövat att söka där...????? d tog mig mindre än 4 sekunder att hitta minst 10 ställer som säljer kolfiberfilm..... Hur fan ska du kunna montera det, när du inte ens kan skriva "www.google.com - kolfiberfilm - <enter>"

... jag visste inte vad jag skule söka på, jag visste inte exakt vad det hetter, så jag sökte på carbone klistermärken, kom inte upp mycket då....

Tack ni andra

Rydholm Ej Medlem
29 juli 2009 · 369 Inlägg

nosferatos skrev:

jri87 skrev:
Tjena

Är det någon som vet vart man kan få tag på klistermärken som är carbone lr bara ser ut som det?
Jag skulle vilja klistra på det på vissa ställen innuti bilen.


MVH Jimmy

Menar du allvar.... :S

Jag ska avslöja en hemlighet för dig..... Men säg det inte till någon.... d finns en speciell hemsida, som har en sökfunktion, där du kan hitta all möjlig information..... Jo, d e sant.... WWW.GOOGLE.COM


Har du någonsin prövat att söka där...????? d tog mig mindre än 4 sekunder att hitta minst 10 ställer som säljer kolfiberfilm..... Hur fan ska du kunna montera det, när du inte ens kan skriva "www.google.com - kolfiberfilm - <enter>"

men tagga ner för fan! killen ber snällt om hjälp och du dumförklarar honom direkt! visst googla är busenkelt men vet man inte vad det heter så är det inte världens lättaste!
uppför dig bättre!

You haven't lived until you found something worth dying for!
Turbo-Johan
31 juli 2009 · 33 Inlägg

jri87 skrev:
Tjena

Är det någon som vet vart man kan få tag på klistermärken som är carbone lr bara ser ut som det?
Jag skulle vilja klistra på det på vissa ställen innuti bilen.


MVH Jimmy

http://www.samsteffansson.se/

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang