Eftersnack: MoM #4

Backlundaren
2 augusti 2009 · 314 Inlägg

Tänkte bara säga tack för en trevlig kväll!
Mycket folk, fint väder och såklart mycket fina bilar.

Bättre blir det inte smile

V745
2 augusti 2009 · 116 Inlägg

Synd bara att humöret blev asdåligt innan träffen. Kul att se alla bilarna på Bauhaus och på efterföljande event.

Undrar nu om det kommer bli mer skrivelser från företagen angående nerskräpningen på parkeringsytorna. Det var rätt mycket skräp slängt på marken.

Senast redigerat av V745 (2 augusti 2009)

Martin_lkpg Ge full! Eller?
2 augusti 2009 · 41 Inlägg

mkt trevlig träff! men vad jag inte förstår är att varför inte lyssna på arrangörerna som höll i racena.... hur svårt är det att stå på trottoaren och inte på vägen??

men annars över lag så var träffen mkt trevlig=) mkt fina bilar:)


Mvh Martin

Kmarcus
2 augusti 2009 · 854 Inlägg

Bra mycket folk, fint väder, inte mycke fylla, knappt någon snut och dessutom vann jag alla **** utom mot en M3 e46 big_smile Kan det bli bättre?
Bästa MoM jag varit på!

PS: Om någon har bild eller film på min bil så får ni väldigt gärna ta kontakt smile

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
DjCreativ
2 augusti 2009 · 11 Inlägg

Alla som är intresserade så tog jag kort o filma. Klippte ihop till en liten film och la ut på youtube, Här är resultatet : http://www.youtube.com/watch?v=41WN3fmBslk   Det är först bilder sen video på Drifting, sen Street Racing ! Enjoy!

KUSHTER
2 augusti 2009 · 85 Inlägg

Härligt !

Fire-Fox
2 augusti 2009 · 632 Inlägg

Riktigt härlig träff med mycket snygga bilar och bra väder. smile Kommer självklart dyk upp nästa gång också.

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo V70N (2003)
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
biber
2 augusti 2009 · 429 Inlägg

Väldig kul träff som vanligt. Bra väder också så det kan man inte klaga på!

// Pontus
mkv Herr
2 augusti 2009 · 135 Inlägg

Klart bästa Mom-träffen hittils. Störande dock att människor är cepen som ställer glasflaskor tamejfan överallt. Jag lyckades köra på en men klarade mig som tur var från punktering.

Men hur som helst, tack.

#! /bin/death
Volvo V60 D4 "Obscurum" (2014)
syabo
2 augusti 2009 · 1 278 Inlägg

upp med mer filmer o bilder:D

Street Knight
Dirtymike
2 augusti 2009 · 1 532 Inlägg

Det var rätt mkt bilar, tråkigt bara all nedskräpning. P.S ska försöka bli bättre på att sladda med Chevan.

Jeep J20 (1978)
JohanLq
2 augusti 2009 · 75 Inlägg

Härlig träff! var bra drag på både racen och vid parkeringen.. kan inte säga att det sparades på däcken direkt tongue

Dirtymike
2 augusti 2009 · 1 532 Inlägg

Ingen som har nån film eller bild på första o enda gången jag åkte på sladd runt stolpen någelunda snyggt?

Jeep J20 (1978)
toelli
2 augusti 2009 · 132 Inlägg

hmm... inte för att jag kom i speciellt god tid eller stannade speciellt länge så verkade det vara riktigt bra drag smile ... nästa gång ska jag se till att komma tidigare!

RoroKungen
2 augusti 2009 · 184 Inlägg

Många fina bilar o Härlig träff !!!! Nån info om volvo 240 t4 motor ??

per-ling
2 augusti 2009 · 161 Inlägg

Turtleboy skrev:
Det var rätt mkt bilar, tråkigt bara all nedskräpning. P.S ska försöka bli bättre på att sladda med Chevan.

Tyckte du skötte dig ganska bra smile

b-fuel
2 augusti 2009 · 246 Inlägg

upp med lite bilder nu då.

Svensson_1 O.C.R
2 augusti 2009 · 29 Inlägg

Tack så mkt för en riktigt trevlig och rolig kväll:), Racena blir ju riktigt bra=) Det var ju jag (starter) och Backlundaren (informatör) som höll i det kan man säga xD, men Tack så mkt för otroligt roliga race;)

Coffen Håltagare
2 augusti 2009 · 239 Inlägg

synd att man inte åkte ner en sväng men kommer ju fler gånger..

MaulinR Avstängd
2 augusti 2009 · 285 Inlägg

Mkt trevlig träff! smile Synd bara att det var jävligt mycket skräp och glasflaskor överallt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang