Eftersnack: Street Cars Fest Uddevalla 22.8

Jensi
22 augusti 2009 · 394 Inlägg

Värsta tillströmningen av bilar. 105 stycken. Bra kvalité. Schysst väder. trevligt folk. Tycker vi på SCF. Vad tyckte du?

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan
WoozyDozz
22 augusti 2009 · 918 Inlägg

Var jättekul att kolla på alla bilar:)

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=147454 Nåra av bilarna som var där

MrH Det är lättare att prata än att få något sagt.
22 augusti 2009 · 735 Inlägg

Det var mycket trevligt! Precis som det brukar vara på SCF-touren. smile

Däremot tycker jag det var jä-ligt dåligt av dom utställare, som trots uppmaningen från dig i samband med prisutdelningen, inte kunde låta bli att "bränna gummi" när dom lämnade området idag. Två bilägare hade dessutom det otroligt dåliga omdömet att göra det inne på utställningsområdet bland alla bilar och besökare mitt under pågående event. Hur f-n tänker man när man gör så??

Volvo C70 2,4T "Westcoast Edition" (2000)
hedley Saaboholic
22 augusti 2009 · 3 129 Inlägg

Håller med ovanstående talare, en sak som skulle kunna föbättras är att få in fler stånd/produktvisningar osv för att göra det hela lite mer kommersiellt åså.

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
dcay Licenssvetsare
22 augusti 2009 · 927 Inlägg

det va la gsr's volvo som gasa lite för mkt inne på området om jag inte minns fel.. Men riktigt trevligt var det annars!

_Morsan
22 augusti 2009 · 56 Inlägg

Fantasktiskt många fina bilar att beskåda och njuta av, vilken uppslutning big_smile kanontillställning big_smile
Den fina,"feta", gula Volvon var en mycket värdig vinnare till People's choice liksom bilen som vann Best in show priset, det tycker i alla fall jag. Grattis till er och alla andra wink
Såg den gula Volvon plus tre andra Volvo vid motorvägskanten på hemvägen, hoppas att det inte var något allvarligt fel som inträffat.
Tack Jensi med stab för ännu ett väl genomfört SCF event.

Hälsningar,
Morsan

Eat the yellow snow - It could be beer
theLADY
22 augusti 2009 · 170 Inlägg

Tack alla Detta slog väl alla Rekord med antal bilar, allt var perfekt (som vanligt när SCF gör något)
Mycket folk trevligt folk OJ OJ Tack för frukosten Team S nybakat bröd o kaffe Tack också Lowe för en trevlig dag Ja sedan alla andra man har talat med DET KÄNNS SKÖNT ATT VARA UTE BLAND ER ALLA.coolcoolcool
Gräddan på moset var att vi fick Priset Bästa Inredning med 855:an
ETT STORT GRATTIS TILL ALLA ÖVRIGA PRISTAGARE.smile

Givetvis ett stort tack till SCF o Jensi och hans trevliga Gäng.big_smilebig_smile

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
JohanEkman
22 augusti 2009 · 184 Inlägg

vilka fick priser? smile

yoppe
22 augusti 2009 · 388 Inlägg
Bjorken
22 augusti 2009 · 89 Inlägg

Tack för den fina bilden på min Rekord Yoppe big_smile
Kul att träffa alla gamla bekanta och lära känna nya

Opel Kadett "Super" (1970)
Westher
22 augusti 2009 · 139 Inlägg

MrH skrev:
Det var mycket trevligt! Precis som det brukar vara på SCF-touren. smile

Däremot tycker jag det var jä-ligt dåligt av dom utställare, som trots uppmaningen från dig i samband med prisutdelningen, inte kunde låta bli att "bränna gummi" när dom lämnade området idag. Två bilägare hade dessutom det otroligt dåliga omdömet att göra det inne på utställningsområdet bland alla bilar och besökare mitt under pågående event. Hur f-n tänker man när man gör så??

Håller med dig helt med att bränna gummi på utsällnings området...va f*n tänker dom med? Om dom tappar kontrollen på bilen? Vad gör dom då när det står folk halvmeter ifrån bilen? Sen allt gummi från däcken? Vart ju en som fick sin bil nerskvätt med gummi...inte roligt om man har lagt ner tid på att tvätta bilen..

Visst det är coolt när det bränns gummi! Men inte inne där utställnings bilarna är..

Tack för utställningen SCF! Riktigt roligt att vara där!

Volvo XC60 D4 AWD "PlastTraktorn" (2013)
TeamS
22 augusti 2009 · 170 Inlägg

Alltid lika trevligt när Jensi & co är på turne. Klart värt dom knappa 70 milen idag. Grattis till alla pristagare.

BERNT: Finns alltid nybakt bröd när vi är "ute", ni är alltid välkomna på frukost (föranmälan krävs)big_smile.
PS: Gäller även dig Jensi. DS

Senast redigerat av TeamS (22 augusti 2009)

MVH Team S
Sponsorer: LeifsBillackering, AutoGlym, Vianor, CarCraft, Nokian
Hemsida: Team-s.nu
theLADY
22 augusti 2009 · 170 Inlägg
Kod:

cool

TeamS skrev:
Alltid lika trevligt när Jensi & co är på turne. Klart värt dom knappa 70 milen idag. Grattis till alla pristagare.

BERNT: Finns alltid nybakt bröd när vi är "ute", ni är alltid välkomna på frukost (föranmälan krävs)big_smile.
PS: Gäller även dig Jensi. DS

Ni är TOPPEN Kanon bra Har köpt koppar Skrivit Team S  på dem!!!!
Tack för en trevlig DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!smilecool

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
Lowe
22 augusti 2009 · 35 Inlägg

Ja man får tacka så mycket för en trevlig träff och alla goa människor man träffar.

//Janne
theLADY
22 augusti 2009 · 170 Inlägg

Lowe skrev:
Ja man får tacka så mycket för en trevlig träff och alla goa människor man träffar.

Tack själv Du är en Toppen kille!!!!!!cool

"Realizing your dream"
www.jkr.nu
Volvo 855R "The New" (1996)
The-Boss
22 augusti 2009 · 4 Inlägg

Ifall någon söker bilder, ett 20-tal : http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=89714

Trevlig träff, btw.

Senast redigerat av The-Boss (22 augusti 2009)

BMW 540i "Shadowline" (1994)
Arnie
22 augusti 2009 · 295 Inlägg

jag som bangade idag för att det var så lite bilar förra gången det var i uddevalla. ser ut som det var bättre i år! och jag som har 15min bilresa får nu skämmas tongue

Vem fan är Nira, och varför ska han spruta åt mig?
Nissan 350Z (2003)
Bratten
22 augusti 2009 · 288 Inlägg

Tack alla för en kanon dag! Hoppas på samma drag imorgon i Borås!
Grattis alla som fick pris!

Själv blev man en riktigt lycklig vinnare i Hottest Asian. Tack så mycket!

RX-7
Tack till: Creatix.se - Xtremt.se - RaidoPower.com - Ralphsdack.com - Wikingrekond.com - BRL Trollhättan - Jspec.se
Mazda Rx-7 Chargespeed "BRED o SINGEL" (1993)
Ford S-Max (2018)
FLindgren
22 augusti 2009 · 5 089 Inlägg

japp det var riktigt skojj. Vann ju t.o.m Hottest Show så det var väll alltid ett bra tecken smile

\Lindgren
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
JohanEkman
22 augusti 2009 · 184 Inlägg

FLindgren skrev:
japp det var riktigt skojj. Vann ju t.o.m Hottest Show så det var väll alltid ett bra tecken smile

nice smile vann du nåt mer? tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang