Eftersnack: ENA-träffen 2009 på stora torget i Enköping 23/8

PLindblom
23 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

http://img513.imageshack.us/img513/6645/dsc5922.jpg

Först vill jag rikta ett stort tack till alla utställare och besökare, 47 bilar blev det till slut. Extra grattis till er pristagare också!

Träffen var riktigt lyckad, vill jag påstå. Vad jag vet fick vi inte in några klagomål alls i år, jag fick dock ett samtal från en boende på kungsgatan som var orolig att hennes fönster skulle vibrera sönder tongue

Jag hoppas att ni hade trevligt och att ni kunde ta er hem utan problem. Skriv gärna vad ni tycker om dagen smile

Med vänliga hälsningar

Patrik Lindblom
Arrangör, ENA-träffen

x40
23 augusti 2009 · 157 Inlägg

Ja en lyckad dag .Tack för en trevlig träff med gått sällskap,
En uppmärksam utställare hittade stift eller nubbliknande föremål i bakdäcket,
satt kvar hela resan hem,lite nervös var jag allt,
Blir däckverkstan direkt imorgon
/Peter

Laserblue
23 augusti 2009 · 239 Inlägg

Mycket trevlig upplägg med en bilträff mitt på torget i Enköping. Många bilträffar är endast för inbördes beundran men här kan allmänheten verkligen se alla fina ombyggda bilar. Besökarna blir då kanske inspirerade och mer förstående för bilhobbyn.

Väldigt bra att ni kunnat få så bra kontakt med kommunen och lokal media som var på plats idag.

Trevligt också att se när arrangörerna gick runt och minglade med folk, (ibland ser man arrangörer med crew på ryggen och det lyser; prata ej med mig).

Hoppas på ett nytt arrangemang 2010 med fler klasser!

Ha de great Hasse

Senast redigerat av Laserblue (23 augusti 2009)

David---
24 augusti 2009 · 46 Inlägg

Ja jag var på väg till  träffen  i Enköping men kom vbara till östervåla infarten på nya e4an  där  somnadde jag å  kärde in i vaier räcket så nu har jag ingen fion s40t4 längre  den som jag  vart klar med i förgår  han ej sova på natten håll på att fixa de som skulle fixas inför eran  träff på torget  å nu står jag utan på  som sakt  de tog stott  120km in i räcket  skaplig smäll vart de. snyft e ledsen just nu  min bil somjag laggt ner mycket pengar på  med de lilla pengarna jag sparat så länge . måste kanske leta annan bil om inte dem lagar den å köper in den men de hopaps jag inte  gillade mijn  volvo s40 jag . hopaps kuna komma nästa år  om  ni annordnar lika träff då 2010 jämt år då  de kan bli bra  ha det bra alla  bilägare  mvh Leo själv har jag ingen bil just nu. suck

Tokken Team dBakuten
24 augusti 2009 · 3 453 Inlägg

Glad att man kom iväg till slut till Enköping, mycket trevlig träff och som vanligt massor av trevliga
människor.

Stort tack till alla som röstade på bubblan i people´s choice!

Såklart stort tack till arrangörerna som fixat en genomtrevlig träff mitt i centrala enköping.


Ses igen nästa år!

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Antennfixarn Antennfixarn
24 augusti 2009 · 57 Inlägg

Kan bara hålla med, grymt skojjig träff! Vi hade ku kanontur med vädret oxå smile Några droppar regn dör man väl inte av wink Skitkul oxå att man får träffa så många "vanliga" människor på en träff, mycket lyckat!

Stort grattis till dig Robban, det är du väl värd!

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Antennfixarn Antennfixarn
24 augusti 2009 · 57 Inlägg

Nu vill vi ju se artikeln i Enköpingsposten oxå wink Fota och lägg upp wink

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Rille-K Plåtis
24 augusti 2009 · 948 Inlägg

Tackar för en trevlig träff..   = )

/ Rille

Volvo S80 "Recycled Rainbow" (1999)
PLindblom
24 augusti 2009 · 1 200 Inlägg

Härligt att ni gillade spektaklet, kul att du också tittade förbi ett tag, Hasse smile

Hemskt tråkigt att läsa om Leos missöde. Hoppas du i alla fall klarade dig oskadd och att det på något vis löser sig med bilen. självklart är du välkommen nästa år.

Antennfixarn skrev:
Nu vill vi ju se artikeln i Enköpingsposten oxå wink Fota och lägg upp wink

Jag förstår varför du vill läsa artikeln wink Notera även att Robban tydligen heter Skärm i efternamn i år tongue

Här kommer den, klicka på bilden för full storlek:

http://img248.imageshack.us/img248/8968/enatraffen2009epsmall.jpg

Lägger upp förra årets artikel också:

http://img269.imageshack.us/img269/4959/enatraffen2008epsmall.jpg

Senast redigerat av Minister (31 augusti 2009)

Tokken Team dBakuten
24 augusti 2009 · 3 453 Inlägg

Haha jaha ja.. Skärm.. ja nu har man nog hört allt! smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
FreddeK
24 augusti 2009 ·

Leo_ skrev:
Ja jag var på väg till  träffen  i Enköping men kom vbara till östervåla infarten på nya e4an  där  somnadde jag å  kärde in i vaier räcket så nu har jag ingen fion s40t4 längre  den som jag  vart klar med i förgår  han ej sova på natten håll på att fixa de som skulle fixas inför eran  träff på torget  å nu står jag utan på  som sakt  de tog stott  120km in i räcket  skaplig smäll vart de. snyft e ledsen just nu  min bil somjag laggt ner mycket pengar på  med de lilla pengarna jag sparat så länge . måste kanske leta annan bil om inte dem lagar den å köper in den men de hopaps jag inte  gillade mijn  volvo s40 jag . hopaps kuna komma nästa år  om  ni annordnar lika träff då 2010 jämt år då  de kan bli bra  ha det bra alla  bilägare  mvh Leo själv har jag ingen bil just nu. suck

men dumma människa, klart du måste sova om du ska åka på bilträff? tänk om du inte hamnat i vajerräcket utan smällt med en annan bil?

Enligt mig så behöver du inte köpa en ny bil!

Träffen var nice, var bara där en kort stund men trevligt att se bilar på erat torg! mvh fredde

Antennfixarn Antennfixarn
24 augusti 2009 · 57 Inlägg

Haha, fasen va kul smile Du kan inte fixa en tidning och skicka tror du? Hade vart grymt kul att ha kvar smile

Allt som kan lysa SKA lysa, gärna i olika färger!
SC Styling | Creatix | Blueride | Graphicline | Rolles Art
Nafets86
24 augusti 2009 · 821 Inlägg

mycket trevlig träff som vanligt smile Lite bättre tur med vädret och mycket trevligt sällskap fick man träffa under dagen. Och mycket glada glädjerop om bilen smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
NALLENS
25 augusti 2009 · 47 Inlägg

Tack så jätte mycket för en trevlig dag på torget, många trevliga människor o prata med. Väl mött nästa år.

Grattis till priset Robban.

Volvo C70 2,4 T "BLUE OCEAN" (2000)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
25 augusti 2009 · 271 Inlägg

Tack för en trevlig dag!

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
mr_worf
25 augusti 2009 · 12 Inlägg

tack för en jätte trevlig träff.. kommer igen nästa årsmile

hade bra

F_Miller Bärgarinnan!
25 augusti 2009 · 81 Inlägg

Minister skrev:
Härligt att ni gillade spektaklet, kul att du också tittade förbi ett tag, Hasse smile

Hemskt tråkigt att läsa om Leos missöde. Hoppas du i alla fall klarade dig oskadd och att det på något vis löser sig med bilen. självklart är du välkommen nästa år.

Antennfixarn skrev:
Nu vill vi ju se artikeln i Enköpingsposten oxå wink Fota och lägg upp wink

Jag förstår varför du vill läsa artikeln wink Notera även att Robban tydligen heter Skärm i efternamn i år tongue

Här kommer den, klicka på bilden för full storlek:

http://img248.imageshack.us/img248/8968/enatraffen2009epsmall.jpg

Lägger upp förra årets artikel också:

http://img269.imageshack.us/img269/4959/enatraffen2008epsmall.jpg

det står där att hon är "ensam kvinna om att ställa ut på torget"  ??
Vad är då jag ?? yikes

Senast redigerat av F_Miller (25 augusti 2009)

Volvo V70 "Räser70" (1998)
Volvo S60 2,4 T "Äss äxx tin" (2001)
Aga_Diff Bärs!
26 augusti 2009 · 3 456 Inlägg

F_Miller skrev:
det står där att hon är "ensam kvinna om att ställa ut på torget"  ??
Vad är då jag ?? yikes

Ställde du ut 2008?

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
road_runner Team Midnight Racing
27 augusti 2009 · 65 Inlägg

får tacka för en riktigt lyckad träff, då jag inte kunde komma med egen maskin men fick komma ändå.
riktigt kul med uppskatningen om bilen, och inte tala om alla andra som ställde ut mycket fina bilar och människor.
hoppas på en repris nästa år.

mvh: Road_runner

T.M.R
Team Midnight Racing
Nissan Skyline R33 GTS25T "svarten" (1994)
daniel_83
27 augusti 2009 · 76 Inlägg

Vill bara ställa mig i ledet och tacka arrangören för en mycket bra träff i år också.
Hoppas den kommer att återkomma nästa år också.

Jag och tjejen hade jätte trevligt när vi gick runt bland alla bilar. wink
Får se nästa år om man kommer med en ny bil då. tongue
Det är något tiden får utvisa. smile

Grattis Robban till priset. smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang