Ämnet om svenska killar/tjejer och utländska tjejer/killar

Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
24 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer.
Svenska tjejer vill ha utländska killar.
Utländska killar vill ha svenska tjejer.
Utländska tjejer vill ha utländska killar.

Så då står vi där... Ska det vara så?

Tyck till!

(Antar att tråden kommer att låsas)

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
FireTraXX DFFL
24 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

Varför inte?

Förövrigt så vill utländska tjejer ha svenska killar med, kanske bara dig de inte vill ha?
Svenska tjejer vill även de ha svenska killar, kanske bara dig de inte vill ha?

Senast redigerat av FireTraXX (24 augusti 2009)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
blacken
24 augusti 2009 ·

Tjej som tjej, härkomst ointressant bara hon är lydig, snäll, rik, snygg och inte har jobbiga släktförhållanden/kulturella diversioner, så går det an..big_smile

Nehe
24 augusti 2009 · 687 Inlägg

blacken skrev:
Tjej som tjej, härkomst ointressant bara hon är lydig, snäll, rik, snygg och inte har jobbiga släktförhållanden/kulturella diversioner, så går det an..big_smile

Lycka till att hitta det! smile

FireTraXX DFFL
24 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

blacken skrev:
Tjej som tjej, härkomst ointressant bara hon är lydig, snäll, rik, snygg och inte har jobbiga släktförhållanden/kulturella diversioner, så går det an..big_smile

Du vill alltså ha en barbie-docka? tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Emilius Avstängd
24 augusti 2009 · 1 714 Inlägg

FireTraXX skrev:
Varför inte?

Förövrigt så vill utländska tjejer ha svenska killar med, kanske bara dig de inte vill ha?
Svenska tjejer vill även de ha svenska killar, kanske bara dig de inte vill ha?

Jag tror det knappt själv men jag måste faktiskt hålla med firetraxx här.
Lär ju bara va dig dem inte vill ha? faktum är att dem flesta tjejer jag dejtat aldrig skulle kunna dejta en utomnording som jag kallar det. Är själv finsk så att säga att dem inte vill ha utlänningar blir ju lite fel lol
Eller så har du inte träffat tillräckligt med kjoltyg, och bara stött på sådana som endast vill ha exotiska prylar,
eller, så har du inte träffat några brudar alls och sitter och gnäller över nåt fenomen som knappt existerar,
just för att få ut dina aggressioner och försöka få en förklaring annat än att du inte duger..

Jag vet att det finns en del plastbröstade blondisar med mera smink än ansikte som diggar utomnordingar men är dem så mycket att ha ändådå?

Senast redigerat av Emilius (24 augusti 2009)

sirmiro Double-Unicorn Rider
24 augusti 2009 · 2 486 Inlägg

Hmm, vad jag sett vill alla ha alla. hmm

Och sen vill föräldrar inte att de ska vilja ha varandra. Finns ju svenska tjejer som vill ha utländska tjejer osv så allt detta faller.

Och om det stämde, ska vi då lagstifta om att kvinnor som ej har utländskt ursprung i de senaste 2leden måste gifta sig med män som ej har utländskt ursprung i senaste 2leden.
Dvs all typ av kärlek ska förbjudas, alla homoäktenskap förbjudas osv. Ingenting jag önskar. Jag bryr mig mer om personen än om den är svart, vit eller grön.

Så gör mer för att få tjejen du vill ha, försök inte ta bort motståndarna.

VolvoHanna
24 augusti 2009 · 373 Inlägg

inte sagt att alla svenska tjejer vill ha utlänska killar.. Du måste verkligen ha mött fel tjejer om du fått den uppfattningen och drar alla över en kam?

baca Os Difuntos
24 augusti 2009 · 1 822 Inlägg

Mr_M_ skrev:
Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer.
Svenska tjejer vill ha utländska killar.
Utländska killar vill ha svenska tjejer.
Utländska tjejer vill ha utländska killar.

Så då står vi där... Ska det vara så?

Tyck till!

(Antar att tråden kommer att låsas)

Tar å rättar ditt upplägg lite bara
Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer / Rätt alternativ är, Vi tar vad vi får.
Svenska tjejer vill ha utlänska killar / Rätt alternativ är, Svenska tjejer har ingen smak.
Utländska killar vill ha svenska tjejer /Rätt alternativ är, Utländska killar vill ha vad som helst som har puls.
utländska tjejer vill utländska killar / Rätt alternativ är,  Utländska tjejer får det dom blir bortgifta med.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
24 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

FireTraXX skrev:
Varför inte?

Förövrigt så vill utländska tjejer ha svenska killar med, kanske bara dig de inte vill ha?
Svenska tjejer vill även de ha svenska killar, kanske bara dig de inte vill ha?

Hahhahaha.. Nu var det ju inte så jag menade.. Det var inte riktat till mig överhuvudtaget.
Detta var bara något jag kom på för ett tag sedan..
Klart det finns svenska tjejer som vill ha svenska killar och tvärtom.

Menade mest att det är mest såhär jag tycker det ser ut om man kollar och hör runt.

Sorry om det uppfattades fel

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
24 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

baca skrev:

Mr_M_ skrev:
Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer.
Svenska tjejer vill ha utländska killar.
Utländska killar vill ha svenska tjejer.
Utländska tjejer vill ha utländska killar.

Så då står vi där... Ska det vara så?

Tyck till!

(Antar att tråden kommer att låsas)

Tar å rättar ditt upplägg lite bara
Svenska killar vill ha svenska tjejer, även utländska tjejer / Rätt alternativ är, Vi tar vad vi får.
Svenska tjejer vill ha utlänska killar / Rätt alternativ är, Svenska tjejer har ingen smak.
Utländska killar vill ha svenska tjejer /Rätt alternativ är, Utländska killar vill ha vad som helst som har puls.
utländska tjejer vill utländska killar / Rätt alternativ är,  Utländska tjejer får det dom blir bortgifta med.

Hehe, jo så kan man ju också se det smile

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
Macki_ Volkswagens Of Sweden på Facebook
24 augusti 2009 · 3 519 Inlägg

sirmiro skrev:
Hmm, vad jag sett vill alla ha alla. hmm

Och sen vill föräldrar inte att de ska vilja ha varandra. Finns ju svenska tjejer som vill ha utländska tjejer osv så allt detta faller.

Och om det stämde, ska vi då lagstifta om att kvinnor som ej har utländskt ursprung i de senaste 2leden måste gifta sig med män som ej har utländskt ursprung i senaste 2leden.
Dvs all typ av kärlek ska förbjudas, alla homoäktenskap förbjudas osv. Ingenting jag önskar. Jag bryr mig mer om personen än om den är svart, vit eller grön.

Så gör mer för att få tjejen du vill ha, försök inte ta bort motståndarna.

Vad alla har tagit åt sig vad jag skrev.. Det var liksom inte riktigt meningen.
Ledsen för det.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden
expect1991
24 augusti 2009 · 1 814 Inlägg

Alla ska få umgås och älska vem dem vill, oavsett etnisk tillhörighet. Det är deras ensak. Jag skiter fullständigt i allt annat.

FireTraXX DFFL
24 augusti 2009 · 9 020 Inlägg

Mr_M_ skrev:

FireTraXX skrev:
Varför inte?

Förövrigt så vill utländska tjejer ha svenska killar med, kanske bara dig de inte vill ha?
Svenska tjejer vill även de ha svenska killar, kanske bara dig de inte vill ha?

Hahhahaha.. Nu var det ju inte så jag menade.. Det var inte riktat till mig överhuvudtaget.
Detta var bara något jag kom på för ett tag sedan..
Klart det finns svenska tjejer som vill ha svenska killar och tvärtom.

Menade mest att det är mest såhär jag tycker det ser ut om man kollar och hör runt.

Sorry om det uppfattades fel

Så underlaget för tråden är alltså "Alla tjejer och killar vill ha alla andra tjejer och killar!"

Ja, men då förstår klart och tydligt vad som gör dig upprörd.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
blacken
24 augusti 2009 ·

FireTraXX skrev:

blacken skrev:
Tjej som tjej, härkomst ointressant bara hon är lydig, snäll, rik, snygg och inte har jobbiga släktförhållanden/kulturella diversioner, så går det an..big_smile

Du vill alltså ha en barbie-docka? tongue

Näää, plastiga kvinns vill jag inte ha..tongue

blacken
24 augusti 2009 ·

Nehe skrev:

blacken skrev:
Tjej som tjej, härkomst ointressant bara hon är lydig, snäll, rik, snygg och inte har jobbiga släktförhållanden/kulturella diversioner, så går det an..big_smile

Lycka till att hitta det! smile

Jaa,joo det förstås, men någonstans ska det finnas ett exemplar som har blivit över eller annorstädes liggandes och skräpandes. Skam den som ger sig..

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
27 augusti 2009 · 661 Inlägg

Fan jag måste vara riktigt älskad.... mer behöver jag inte säga... jo förutom detta låter som ett lunarstorm argument, Twitter eller jag skall se hur alla mina 600 "vänner" på facebook delar o ser på detta viktiga och fördomsfulla argument.

Kanske ligger en viss sanning i det du skriver, men det är nog mer fråga om personlighet och vad som tänder denne personens cylindrar än etnisk tillhörighet.

To admit defeat is to blaspheme against the emperor !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
FreddeK
27 augusti 2009 ·

det finns folk som tänder på djur också. Skulle väl säga att det hela är väl upp till var och en vad man vill ha. men en sak vet jag, jag vill inte ha en utländsk kille och inte en svensk kille heller!

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
27 augusti 2009 · 661 Inlägg

FreddeK skrev:
det finns folk som tänder på djur också. Skulle väl säga att det hela är väl upp till var och en vad man vill ha. men en sak vet jag, jag vill inte ha en utländsk kille och inte en svensk kille heller!

hade jag fått välja utlänsk kille hade jag valt Christian Bale eller Brad Pitt !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Germax
27 augusti 2009 · 12 086 Inlägg

Om jag läst dina ord rätt menar du att de är kört för svenska killar? smile

Jag har fått uppfattningen att de flesta svenska tjejer vill ha svenska killar. Och vissa vill ha utländska, väldigt få vill ha båda tongue Svenska killar vill ha allt med bröst och hål mellan benen, inga skithål.

Vad utlänska killar o tjejer vill ha bryr jag mig föga om och har ingen uppfattning häller.

Emilius skrev:
Jag vet att det finns en del plastbröstade blondisar med mera smink än ansikte som diggar utomnordingar men är dem så mycket att ha ändådå?

Häda icke!

Senast redigerat av JapMax (27 augusti 2009)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang