Hässleholm bilar

Muttley
30 juli 2006 ·

hehe var de någon som filmade när jag körde ???
min celica då alltså, vill gärna se den då..

jag kommer såklart kan inte missa ju...

pirri
31 juli 2006 · 3 Inlägg

EyeLighter skrev:

pirri skrev:

EyeLighter skrev:

Ja hade juh varti skoj om de kommit upp endel bilder å filmer till beskådning!
hehe jasså redan beställt nya bakdäck? Eller de va kanske redan gjort innan racen??. Härligt å se den släppa när du skickar i 2an.

uhuuu sad som att det bara var daimarn som fick släpp i första två växlarna! D;

tongue

hehe men din e juh fusk automat å grejer! Din släpper juh oxå rätt gott. Blev juh några svarta spår där nere! Men daim han fick juh lite ställ oxå såg nice ut hehe. Ne ska fixa Dvkamera till nästa gång men kom på de e juh hlm festivalen nästa helg å då e de kanske inte så många som e sugna på race?

fusk automat?? jag kör bara automat när jag inte rejsar... Lådan är en th700 preppad med starkare lameller för direkta växlingar manuellt utan koppling... mer åt en sekventiell låda än automat då... Det blir dagens hemläxa för dig!

EyeLighter
31 juli 2006 · 381 Inlägg

pirri skrev:

EyeLighter skrev:

pirri skrev:

uhuuu sad som att det bara var daimarn som fick släpp i första två växlarna! D;

tongue

hehe men din e juh fusk automat å grejer! Din släpper juh oxå rätt gott. Blev juh några svarta spår där nere! Men daim han fick juh lite ställ oxå såg nice ut hehe. Ne ska fixa Dvkamera till nästa gång men kom på de e juh hlm festivalen nästa helg å då e de kanske inte så många som e sugna på race?

fusk automat?? jag kör bara automat när jag inte rejsar... Lådan är en th700 preppad med starkare lameller för direkta växlingar manuellt utan koppling... mer åt en sekventiell låda än automat då... Det blir dagens hemläxa för dig!

aa oki Men de e juh gott med en sekventiell låda. Men e de orginal lådan i den bilen?
För vissa bilar som har automat så har man juh bara möjlighet att köra 1an 2an manuellt så att säga sen dom andra e automat. Men då har du i din ett läge så kallat +/- läge där du bara trycker i dom för hand? Jag har plane på en Supra sen när jag får till kortet igen. Men vet inte om ja ska ha en manuell eller en automat. Automat lådan där kan man oxå bygga om så man kan bara trycker i växlarna sen. Men den lådan som sitter där i säger dom ska hålla för en 600-700hk.
Men du har endel planer på din bil eller?

EyeLighter
1 augusti 2006 · 381 Inlägg

Jaha, så nu börjar de dra ihopa sig till Lördag igen!
Hur många är intresserad av en träff nu på lördag? Träff med ev lite race! Ni som är intresserad kan juh skriva här så man vet om det är lönt att satsa på nått denna helgen i och med festivalen!
Just nu har vi 2 ställen som vi kan köra på.
Jag och en polare ska bege oss ut i eftermiddag, kväll och kolla efter andra ställen som man kan tänkas köra på.  Ungefär hur långt kan ni som kör tänka er att åka för att köra lite race? Jag har funderat lite kring 5 mil runt Hlm. Är det för långt? För kort? Vi kan inte klara oss med enbart 2 ställen att leka på! Några andra tips och ideér kring detta? 

Jag har lite funderingar runt Konbanekörning och någon form av super stage körning där vi tar tider osv. För kan juh alltid vara skoj att se Prestandan på våra bilar inte enbart rakt fram utan oxå när de svänger lite!!
Kan detta vara något av intresse? I så fall någon som vet något bra ställe till detta? Gärna inhängnat och en riktigt stor asfalt plan. Gärna då om någon känner någon som har det osv för då kan polisen ej göra något om vi kör på privat mark!! Och så ev att man grillar något den dagen/kvällen när man då kan tänkas ha detta. Det är nog bäst att ha detta dag tid!


Det är juh bra om vi kan komma på lite sånna här saker att hitta på i stället för att vi ska ligga inne i stan och köra. Eller vad säger alla ni andra?

Sen nästa gång vi träffas dom som är sugna på att hänga på i fortsättningen så får vi nog ta och göra en telefonlista. För är nog inte så bra att skriva för mkt på forum osv vet aldrig var polisen sitter och kollar. Givetvis så tid och samlings plats kan man juh skriva. Men bara då typ " samma plats och tid" eller om man kanske har någon mer plats att samlas på. För annars så kan de juh vara att polisen följer efter direkt från uppsamlings platsen och då är de juh ganska så lön löst att göra något.

Ja så nu får ni komma med andra tips och ideér. Så alla blir nöjda å glada! E juh inte bara en som ska bestämma så jag vill veta vad ni andra tycker och tänker om dessa sakerna nu!

MvH Kanin dödaren haha

andast Fjant
1 augusti 2006 · 187 Inlägg

det finns ställen i stan man inte tänker på... annars gör vi upp bana och kör istället wink lite 2Fast 2Furious känsla på det hela wink

någon som vet hur många externa skärmar man kan ha till sin Pioneer AVIC X1BT utan att ha stärkare btw? borde kunna funka med 4 st inte sant? hur klarar ett Xbox att ligga i bil med tanke på kyla och sådant? nån som vet?

Alzheimers - New Friends Everyday!
BMW 740i "6-vxl" (1995)
Razorblade
1 augusti 2006 · 1 Inlägg

lol eyelighter kaninen...haha jävl skit va de o få väck kött slamsorna från bakskärmen ^^

3L1T
3 augusti 2006 · 16 Inlägg

Kolla in på http://www.danskjaevlar.com/ om ni vill veta mer om streetracing i hässleholm

Darkie dARKiE
6 augusti 2006 · 5 031 Inlägg

Fler kaniner som fick sätta livet till igår?smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
JKARLSSON MX-rider
8 augusti 2006 · 16 Inlägg

Nu på lördag (12:e) kommer jag, är det samling kl 22.00 ir 23.00?

Ripley333
11 augusti 2006 · 638 Inlägg

jag håller med. händer det något imorn då? var isåfall? Iwill be there

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang