djurplågeri !!!!!

FreddeLi Studerande maskiningenjör
2 maj 2006 · 1 903 Inlägg

Hur jävla sjuk är man egentligen om man gör något sånt här?
ne fy fan för djurplågeri!!! man vill bara hänga sådana här svin!! mad

LÄNK RADERAD

Senast redigerat av chrizz (2 maj 2006)

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
2 maj 2006 · 3 804 Inlägg

Fan fan vilken elak jävla hor slampa! sad


Bmw osv..
Hee-Maan
2 maj 2006 · 3 113 Inlägg

gah.. fy faan vad sjukt! tur att det inte är med ljud annars skulle jag vara helt förstörd och verkligen få mardrömmar! sad kan redan höra kaninens skrik i mitt huvud

Semper Fi
__hogberg__
2 maj 2006 · 1 161 Inlägg

ja fy fan för djur plågeri de ä ta mej fan de värsta som går att göra..
kunde inte kolla på filmen men nånting säger mej att ja inte missar nått..
djurplågare skulle man bara använda till att skjuta in älg studsaren på..
ja fattar inte va fan dom får ut av att plåga djur men nått STORT fel i huvvet måste de ju va på sånna som gör sånt..
jakt tycker ja ä bra för skjuts djur beståndet inte av så plågas dom ju ihjäl med tiden o de måste ju vara värre än att få en kula i sej..

FreddeLi Studerande maskiningenjör
2 maj 2006 · 1 903 Inlägg

AkkE skrev:
gah.. fy faan vad sjukt! tur att det inte är med ljud annars skulle jag vara helt förstörd och verkligen få mardrömmar! sad kan redan höra kaninens skrik i mitt huvud

det är med ljud fast jag fick höja både på högtalarna och på den lilla volymkontrollen i mediaspelaren.

Saab 9-5 2.0t "Biopower" (2000)
Earons Servicetekniker
2 maj 2006 · 300 Inlägg

Men fyy fan!! Hur i helvete kan man göra nåt sånt!?!?! Den där jävla kärringen skulle jag absolut slita skallen av om jag såg henne!!

Go hard or Go home!
Toyota MR2 GTI "Nightpatrol" (1991)
sprox
2 maj 2006 · 425 Inlägg

jag stängde bara ner..fyyy fan

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?
Volvo 940 Turbo "Nian" (1995)
Janken Driver
2 maj 2006 · 2 111 Inlägg

Tyvärr var den med ljud och jag klarade inta att kolla mer än några sec. I "vanliga" fall är jag tålig men när det gäller djurplågeri av denna grad så...jadu. En klack i halsen är det minsta subban i filmen   skulle få om jag kommit på henne med detta. Att det finns så sjuka människor.

Ursäkta språket men jag finner det befogat.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
SLIMPA
2 maj 2006 · 215 Inlägg

Asså det där finns inte!! hur kan man? Ställ henne mitt på Sergel sen får man stena henne till döds! as!!!

Edit: Vafan har de här med bilar att göra?

Saabdajw
2 maj 2006 · 199 Inlägg

ja fy fan,,stängde av rätt fort jag med,, att det finns såna idioter..fattar inte hur man akn vara så dum i huvudet!!!!!

Tuffhaggman
2 maj 2006 · 864 Inlägg

psykopat, kan inte finnas nån annan beskrivning på subban, om hon möjligen inte gjorde det under hot eller för en jävla massa perngar

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
2 maj 2006 · 1 852 Inlägg

sprox skrev:
jag stängde bara ner..fyyy fan

starkt

man lever bara en gång så lev väl!
villon
2 maj 2006 · 684 Inlägg

asså fyfan de e jhu fan som man blir ledsen hur fan kan människor göra så jävla hor slampa.. man skulle fan ta o köra ner ett baseballträ i halsen på henne och köra över hennnes mage.. asså fyfan att de finns sånna människor... ä jag blir fan... fan..

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Eliza Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
2 maj 2006 · 991 Inlägg

jävla idiot.. fy faaaaan, jag hatar spindlar men kan fan inte ens trampa på dem..
Blir bara så ledsen när jag ser sånt.........

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon
Dodge Magnum SRT8 "VORTECH" (2006)
Heinrup
2 maj 2006 · 37 Inlägg

Shiiit vilka nerver man får på sånt

Chrillee House/Trance diggare
2 maj 2006 · 287 Inlägg

Pallar inte kolla på den, har själv djur och går i taket när man har sett sånt här, så struntar i att titta.

Men de finns människor, om man nu kan kalla dem det till allt. Dö ska dem göra i all fall, psykfall.

THEBADGUY Gorgilus addictus
2 maj 2006 · 4 737 Inlägg

Va fan! DE ÄR JU FÖR HELVETE INTE KLOK! Jävla idioter! Såna jävlar skulle jag bara vilja.....ja de vill ni inte veta vad jag skulle vilja göra!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
alxalx fresh'n'clean
2 maj 2006 · 147 Inlägg

Jag vågar inte kolla, blir så jävla sur.

"Svenskt uppslagsord
sport|bil [²sp'år_t:bi:l Uttal] -bilen -bilar subst.
liten snabb bil (för nöjeskörning)"
Founder
2 maj 2006 · 1 414 Inlägg

Fy fan, sånt kan man inte titta på sad kan ju bara hoppas att nån gjorde likadant mot henne!!!

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
THEBADGUY Gorgilus addictus
2 maj 2006 · 4 737 Inlägg

Founder skrev:
Fy fan, sånt kan man inte titta på sad kan ju bara hoppas att nån gjorde likadant mot henne!!!

Håller me dig fullt ut Founder....jävla idioter de finns!

Allt för den där jävla hatten!
Hyundai i20 MHEV "Mild" (2021)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang