Har ni skickat Sms till 118100?

Larschon Beslutsångest.
26 september 2009 · 322 Inlägg

Ja skrev i ett SMS ''Var är Emilie?'' och fick till svar att hon var på ett toabesök och läste Illustrerad vetenskap tongue

expect1991
26 september 2009 · 1 814 Inlägg

sterge skrev:
Jag brukar alltid fråga Google om jag undrar nåt. Google vet allt smile

Gratis dessutom wink

Germax
26 september 2009 · 12 086 Inlägg

Jag frågade varför Adolf Hitler hade liten *** och fick till svar i stil med -Det finns inga uppgifter om att Adolf Hitlers penis skulle avvika från normen och att den troligen var helt normal tongue haha

Jimmy_N Makaronborrare
26 september 2009 · 993 Inlägg

JapMax skrev:
Jag frågade varför Adolf Hitler hade liten *** och fick till svar i stil med -Det finns inga uppgifter om att Adolf Hitlers penis skulle avvika från normen och att den troligen var helt normal tongue haha

lol

RacingBunny
29 september 2009 · 508 Inlägg

Jag skickade en fråga och fick så jävla dumt svar tillbaka så jag tog kontakt med deras kundtjänst som beklaga att jag fått det svaret jag fick och bad så hemskt mycket om ursäkt.
Så som plåster på såren så kommer jag få skraplotter smile

D är ju bara konstatera, dom har INTE svar på allt. Dom marknadsför ju fel, hade vi bott i usa hade dom ju säkert blivit stämda flera gånger om.

S_Henjer
29 september 2009 · 1 150 Inlägg

RacingBunny skrev:
Jag skickade en fråga och fick så jävla dumt svar tillbaka så jag tog kontakt med deras kundtjänst som beklaga att jag fått det svaret jag fick och bad så hemskt mycket om ursäkt.
Så som plåster på såren så kommer jag få skraplotter smile

D är ju bara konstatera, dom har INTE svar på allt. Dom marknadsför ju fel, hade vi bott i usa hade dom ju säkert blivit stämda flera gånger om.

Hahahha.. Vad var det för fråga då?

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Puppee
29 september 2009 · 158 Inlägg

Jag skrev frågan o undrade varför Asiater har "sneea" ögon.. fick svaret att det är ett DNA fel som gör att dom fattas ett veck vid ögat...

Ganska intressant ändå smile

Amateurs practise until they get it right. Professionals practise until they cant get it wrong.
Rquired Allmänt envis
29 september 2009 · 12 512 Inlägg

Puppee skrev:
Jag skrev frågan o undrade varför Asiater har "sneea" ögon.. fick svaret att det är ett DNA fel som gör att dom fattas ett veck vid ögat...

Ganska intressant ändå smile

Hade du frågat en asiat hade denne säkert svarat att det är vi som har DNA fel och har ett veck för mycket, men visst är det intressant wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
29 september 2009 · 3 929 Inlägg

jag frågade hur stora hålen för tändstiften på topplocket på en 426 Hemi!
Det kunde dom inte!

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Zizou ...
30 september 2009 · 171 Inlägg

Blev sugen på att skicka en fråga jag med: Vem är Dan Pettersson? (också jag tongue)

Svar: Dan Pettersson är en glad och trevlig prick med en förkärlek för osannolikhetsdrift och talet 42. Han drömmer om att få äga en ljussabel.

Stämde inte så jättebra kanske lol

Volvo 850R (1996)
S_Henjer
30 september 2009 · 1 150 Inlägg

Puppee skrev:
Jag skrev frågan o undrade varför Asiater har "sneea" ögon.. fick svaret att det är ett DNA fel som gör att dom fattas ett veck vid ögat...

Ganska intressant ändå smile

Heheheh de är säkert rätt..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
30 september 2009 · 1 150 Inlägg

Zizou skrev:
Blev sugen på att skicka en fråga jag med: Vem är Dan Pettersson? (också jag tongue)

Svar: Dan Pettersson är en glad och trevlig prick med en förkärlek för osannolikhetsdrift och talet 42. Han drömmer om att få äga en ljussabel.

Stämde inte så jättebra kanske lol

Hahah nae. Har lite kompisar som också ställt frågan, men fått svar som inte stämmer.. Jag gjorde de för att jag har såpass ovanligt efternamn..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
S_Henjer
30 september 2009 · 1 150 Inlägg

Thunderbird88 skrev:
jag frågade hur stora hålen för tändstiften på topplocket på en 426 Hemi!
Det kunde dom inte!

Vem fan kan det? Hahah nej men dom har inte svar på allt inte.. Undra om nörden bakom skärmen bryter ihop eller liknande då..big_smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Noxxer
30 september 2009 · 1 482 Inlägg

Messa in mitt namn..

Svarat jag fick stämde inte alls.

BLT Service
Theracords Music Label
S_Henjer
30 september 2009 · 1 150 Inlägg

Noxxer skrev:
Messa in mitt namn..

Svarat jag fick stämde inte alls.

Nej de är nog så att man borde ha något unikt namn.. Svaret jag fick vars ju klockrent..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Bjare
30 september 2009 · 945 Inlägg

Jag skickade in frågan, Vem är **?
Mitt förnamn samt efternamn alltså. Ensam i Sverige om att heta så även tongue

Tre dagar sen och jag är ännu utan ett svar, värdelöst. Hade stora förväntningar big_smile

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
S_Henjer
30 september 2009 · 1 150 Inlägg

Bjare skrev:
Jag skickade in frågan, Vem är **?
Mitt förnamn samt efternamn alltså. Ensam i Sverige om att heta så även tongue

Tre dagar sen och jag är ännu utan ett svar, värdelöst. Hade stora förväntningar big_smile

Heheh dom leter information ^^

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
volvoentusiasten
30 september 2009 · 4 005 Inlägg

Om man går ut på deras hemsida så kan man bli en "supersvarare" så får man göra ett test.

Testet handlar om att kunna hitta svar på saker så fort som möjligt, google wikipedia, folkbokföringen m.m.m.m och svara snabbt som fan.

http://spa.118100.se/Blisupersvarare

Är du bra på att söka? testa själv.

Bjare
30 september 2009 · 945 Inlägg

S_Henjer skrev:

Bjare skrev:
Jag skickade in frågan, Vem är **?
Mitt förnamn samt efternamn alltså. Ensam i Sverige om att heta så även tongue

Tre dagar sen och jag är ännu utan ett svar, värdelöst. Hade stora förväntningar big_smile

Heheh dom leter information ^^

Letar information i Tre dagar? roll
Detta bevisar bara att dom har förmånen att "hoppa över" vissa frågor. Kasst! lol

Volkswagen Passat 1.8t "Höghus-edition" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang