Liten Update!!! Nu när jag har bestämt mig för att ta en paus från mina projekt. Jag satsa på enbart på blästringen. Jag testade att polera några skruv till bbs fälgarna med lite autosol.
Liten Update!!! Nu har jag inhandlat en tub autosol till bbs skruvarna. Annars så händer det inte så mycket med blästringen pga flytt som tar all tid. När jag har kommit i ordning i den nya lägenheten så ska jag polera skruvarna o ta mig en kall smirnoff ice...mums...
En tub tandkräm. Lite skruv som skall blästras o borstas och lämnas iväg på ytbehandling.
Liten Update!!!! Nu har jag blästrat Miches delar och nu ska jag bara glasblästra dom också. Har även fått ringarna till bbs fälgarna som skall blästras. Blästrat några delar till Oscar´s subban och lite till Dagg´s audi...
Före:
En stund senare.
Och sen resten av Miches delar. ska glasblästra delarna också...
Liten Update!!! Nu har jag fått mitt efter längtade internet i min nya lägenhet. Ikväll så har jag glasblästrat lite av miche´s delar och även till subban.
Före: Så här såg delarna ut när jag fick dom.
Efter: Snart så är miche´s delar klara för att skickas tillbaka.
Lite bilder.
Till Oskar´s subba. Ägaren till dessa bbs ringar. Testade att glasblästra lite för jag ville se hur det kommer bli när det e klart.
Liten Update!!!! Blästrat lite mer delar nu ikväll. Nu är miche´s delar färdiga för att skickas till honom... Blästrat lite delar till Oskar´s subba... Här kommer bilder från ikväll...
Liten Update!!!! Blästrat några skruvar till bbs fälgarna. Sen även några banjo skruvar till mitt projekt...Här kommer lite bilder... Glasblästrat några banjo skruvar... Då har man fixat till nio skruvar. Totalt 19 skruvar klara nu....
Skall blästras o borstas o till sist poleras med autosol...