"Farbror blå" tog polarns kort ikväll...

carpan
11 maj 2006 · 120 Inlägg

Igår va vi och hämtade polarns nya Audi TT. Ikväll skulle vi bara rejsa lite på skoj. Då va polisen där med en civilmålad V70 och tog han med lasern. Jag låg precis bakom men hade missat en växling och klarade mig... Känner sån tomhet nu och lider med honom....

_MaCCe_ Majestas
11 maj 2006 · 1 319 Inlägg

Ush. så jävla typiskt!!

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Fp3pba
11 maj 2006 · 70 Inlägg

hur länge vart han av med de

carpan
11 maj 2006 · 120 Inlägg

Det vet man inte än tydligen. Får köra i 48 timmar till. 48 timmar kvar att leva...

JohnnyN Rutinerad medlem
11 maj 2006 · 1 938 Inlägg

Usch sad civilbilar borde förbjudas i lag winklol

carpan
11 maj 2006 · 120 Inlägg

Hahahahah ja... Dom stod på trottoaren med sidan mot trafiken och "sköt" med laserpuffran...

audi_coupé
11 maj 2006 · 104 Inlägg

ja fy fan vad surt..

sveddan
11 maj 2006 · 1 453 Inlägg

Hur fort körde han och vad var det för tup av väg?

hampa87 *BECE**
11 maj 2006 · 334 Inlägg

Han får väl passa på nu i 48 timmar och gasa dåsmile

-PINNEN-
11 maj 2006 · 409 Inlägg

mm seegt

GÖr Som Ford KÖp Volvo!
mylittlepolo
11 maj 2006 · 75 Inlägg

ja hade 146 på 90 väg o blev av med kortet i  månader..
Kompisen körde c:a 120-130 på 70 och blev av med det ett år.. då han fick vårdslöshet i trafik pga 70 väg..

Riktlinjer bara..

heavy hårdrockar'n
12 maj 2006 · 118 Inlägg

vet hur det känns, blev av med mitt i 3 månader sen fick jag ta om det helt då jag hade det på prövetid.
det värsta var att jag bara hade 2 månader kvar på prövetiden sad

Modern cars - they all loo like electric shavers
MarcusL #2573
12 maj 2006 · 1 489 Inlägg

Saab_girl skrev:
Fan jävla snutar, de e överallt!!

Och gör sitt jobb wink

• Även den starka måste ta i när han skiter
diforce
12 maj 2006 · 279 Inlägg

har blitt av med det 2 gånger nu:( nu har jag typ spärrtid på 2-3år pga lite olovliga oxåsad .. men men hittar ju gasen ändåwink

two lies don´t cancel each other out
Dunken
12 maj 2006 ·

Livet är så, hårt men rättvist. Gör man fel då ska det kosta..

diforce
12 maj 2006 · 279 Inlägg

Livet är så, hårt men rättvist. Gör man fel då ska det kosta..... mmm??? fel???? kul åsikt, fel o fel.. rätta sej efter farciststaten el? denna fråga e ganska kompliserad faktiskt, har ju inte vart med o bestämma några regler så?*s*

two lies don´t cancel each other out
N33d4Sp33d Ingenjör
12 maj 2006 · 256 Inlägg

diforce skrev:
Livet är så, hårt men rättvist. Gör man fel då ska det kosta..... mmm??? fel???? kul åsikt, fel o fel.. rätta sej efter farciststaten el? denna fråga e ganska kompliserad faktiskt, har ju inte vart med o bestämma några regler så?*s*

Inte alls komplicerat... Kör man över hastighetsbestämmelserna och åker dit på det, då har man gjort fel och får böta därefter.

Alla har kört över hastighetsbestämmelserna men ingen har gjort det förrän någon åkt fast. wink

Mvh

Det är inget brott förrän man åker fast
Volvo_Elin Lastbilschaufför
12 maj 2006 · 186 Inlägg

Helt rätt att han tappa kortet!
Håller man sig till lagar och regler så kanske trafiken kunde bli bättre (jag som kommer ha den som arbetsmiljö!)...Tänk inte bara på er själva, tänk på era medtrafikanter också! Ni är inte ensamma i trafiken! Tänk om ni krockar eller liknande "bara" för att ni ville ha lite kul med att köra fort eller liknande och kanske kastar bort andra människors liv. Nä,jag är rak på sak! Lek i lekstugan istället....

Ride Hard-Die Free!
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
12 maj 2006 · 1 852 Inlägg

Volvo_Elin skrev:
Helt rätt att han tappa kortet!
Håller man sig till lagar och regler så kanske trafiken kunde bli bättre (jag som kommer ha den som arbetsmiljö!)...Tänk inte bara på er själva, tänk på era medtrafikanter också! Ni är inte ensamma i trafiken! Tänk om ni krockar eller liknande "bara" för att ni ville ha lite kul med att köra fort eller liknande och kanske kastar bort andra människors liv. Nä,jag är rak på sak! Lek i lekstugan istället....

ligger något i det... tyvärr tongue

man lever bara en gång så lev väl!
Malmoe SSS -12
12 maj 2006 · 3 217 Inlägg

Måste inte polisen ha reflexväst på sig om de ska skjuta? I sånna fall borde ni trots allt ha sett honom!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang