Igår va vi och hämtade polarns nya Audi TT. Ikväll skulle vi bara rejsa lite på skoj. Då va polisen där med en civilmålad V70 och tog han med lasern. Jag låg precis bakom men hade missat en växling och klarade mig... Känner sån tomhet nu och lider med honom....
ja hade 146 på 90 väg o blev av med kortet i månader.. Kompisen körde c:a 120-130 på 70 och blev av med det ett år.. då han fick vårdslöshet i trafik pga 70 väg..
vet hur det känns, blev av med mitt i 3 månader sen fick jag ta om det helt då jag hade det på prövetid. det värsta var att jag bara hade 2 månader kvar på prövetiden
Livet är så, hårt men rättvist. Gör man fel då ska det kosta..... mmm??? fel???? kul åsikt, fel o fel.. rätta sej efter farciststaten el? denna fråga e ganska kompliserad faktiskt, har ju inte vart med o bestämma några regler så?*s*
Livet är så, hårt men rättvist. Gör man fel då ska det kosta..... mmm??? fel???? kul åsikt, fel o fel.. rätta sej efter farciststaten el? denna fråga e ganska kompliserad faktiskt, har ju inte vart med o bestämma några regler så?*s*
Inte alls komplicerat... Kör man över hastighetsbestämmelserna och åker dit på det, då har man gjort fel och får böta därefter.
Alla har kört över hastighetsbestämmelserna men ingen har gjort det förrän någon åkt fast.
Helt rätt att han tappa kortet! Håller man sig till lagar och regler så kanske trafiken kunde bli bättre (jag som kommer ha den som arbetsmiljö!)...Tänk inte bara på er själva, tänk på era medtrafikanter också! Ni är inte ensamma i trafiken! Tänk om ni krockar eller liknande "bara" för att ni ville ha lite kul med att köra fort eller liknande och kanske kastar bort andra människors liv. Nä,jag är rak på sak! Lek i lekstugan istället....
Helt rätt att han tappa kortet! Håller man sig till lagar och regler så kanske trafiken kunde bli bättre (jag som kommer ha den som arbetsmiljö!)...Tänk inte bara på er själva, tänk på era medtrafikanter också! Ni är inte ensamma i trafiken! Tänk om ni krockar eller liknande "bara" för att ni ville ha lite kul med att köra fort eller liknande och kanske kastar bort andra människors liv. Nä,jag är rak på sak! Lek i lekstugan istället....