Saab 900 aero 84 (ggr 2)

Grotesk
2 januari 2010 · 260 Inlägg

Frizzox skrev:
hmm låter mkt intressant wink vad vill du ha? tongue

Jadu, jag vet inte faktiskt vad blinkersen kan vara värda med hela kittet. Bör nog kolla först så det är för trubbnos, för det ska väl isf på din Aero? Annars är det liten turbo vinge, någon modell större också.

Edit: Vinge lär ju iofs inte vara så intressant för dig om du nyss sålt en stor, hehe..

Senast redigerat av Grotesk (2 januari 2010)

Saab 900 S (1990)
Frizzox
2 januari 2010 · 528 Inlägg

Grotesk skrev:

Frizzox skrev:
hmm låter mkt intressant wink vad vill du ha? tongue

Jadu, jag vet inte faktiskt vad blinkersen kan vara värda med hela kittet. Bör nog kolla först så det är för trubbnos, för det ska väl isf på din Aero? Annars är det liten turbo vinge, någon modell större också.

jag har både trubbnos och vanlig tongue vet inte om det hamnar på aeron, men på någon bil smile

J_Erixzzon
8 januari 2010 · 1 270 Inlägg

Grotesk skrev:

Frizzox skrev:
hmm låter mkt intressant wink vad vill du ha? tongue

Jadu, jag vet inte faktiskt vad blinkersen kan vara värda med hela kittet. Bör nog kolla först så det är för trubbnos, för det ska väl isf på din Aero? Annars är det liten turbo vinge, någon modell större också.

Edit: Vinge lär ju iofs inte vara så intressant för dig om du nyss sålt en stor, hehe..

Vingen som är "modell större" vad är det för vinge? smile För jag är på jakt efter en större big_smile

Subaru Impreza WRX STi "Type-RA" (1995)
g0rra
8 januari 2010 · 113 Inlägg

fint projekt, dom silvriga fälgarna måste vara ett par compomotive minilite:)

Frizzox
8 januari 2010 · 528 Inlägg

g0rra skrev:
fint projekt, dom silvriga fälgarna måste vara ett par compomotive minilite:)

tackar smile ok, jag har ingen koll hmm jag är ganska ny på saabsidan...

Frizzox
25 januari 2010 · 528 Inlägg

Inlägg raderat av Moderator, annonsering är inte tillåten i forumet, använd Köp & Sälj

Frizzox
6 februari 2010 · 528 Inlägg

fruktansvärt dåligt uppdaterat av mig här, men har varit sjuk i närmare 3 veckor av o till hmm men när det blir lite varmgrader så sätter jag fart big_smile

Frizzox
6 februari 2010 · 528 Inlägg

hmm morfar pratade om en gammal saab som inte startade eller gick runt, och då öppnade de larmdosan och putsade på några plattor !?!?! och sen hade de aldrig problem igen, tror ni de kan vara fel på larmet i mitt fall också? jag förstod inte riktigt va morfar mena men ja,

Frizzox
6 mars 2010 · 528 Inlägg

var och köpte ny bil igår, en 9000 så jag håller mig till saab, sålde även den som finns på bild i början på forummet när den står på kärra, men är riktigt nöjd med 9000 big_smile steg1 trimmad och det räcker ju wink ska dra på öppet filter så småningom big_smile  bilder finns på min sida smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang