Bostad i Malmö, var ska man leta?

Markus_C Kart & Mätningstekniker
13 maj 2006 · 701 Inlägg

Har fått jobb nu efter skolan på ett konsultbolag i Malmö. Och måste i och med detta veckopendla. Nu till frågan jobbet har en lägenhet som jag får bo i om jag vill. Vilket jag kommer att göra tills jag hittar eget men var ska jag leta? Känner redan till Akelius och MKB var kan man mer vända sig för att hitta bostad?

Senast redigerat av Markus_C (13 maj 2006)

Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

Jag bor i Malmö jag skulle Pröva att söka en lägenhet på MKB i Malmö. Men vill du ha en köpe lägenhet så kan du jo räkna Me en 400-500 hundratusen KR

//MVH Robin I Malmö

Markus_C Kart & Mätningstekniker
13 maj 2006 · 701 Inlägg

Nja är inte så sugen på att köpa. Tittar redan på MKB, vilka hyr du hos? Måste finnas mängder med bostadsbolag i Malmö.

Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

Ja jag hyr på MKB. Du har jo Stena fastigheter ME i Malmö det är hyres. Sen kan jag Rekommendera att sätta upp lappar i affärer och lite över allt.

Slovenian
13 maj 2006 · 482 Inlägg

Beror ju helt på hur du vill bo osv.

Men du kan ju leta efter lägenheter runt Nobeltorget kanske?

- Bromsa är ett tecken på svaghet -
BMW 323i (1997)
Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

Men du kan jo pröva att ringa till några privata bostadsbolag som hyr utt lägenheter me.

Markus_C Kart & Mätningstekniker
13 maj 2006 · 701 Inlägg

Jo det är det som jag efterlyser var hittar jag dem? Skulle uppskatta tipps vill bo hyfsat centralt.

callook_skane Avstängd
13 maj 2006 · 257 Inlägg

Markus_C skrev:
Jo det är det som jag efterlyser var hittar jag dem? Skulle uppskatta tipps vill bo hyfsat centralt.

ring till malö komun & be om att få en lista med namn & nummer till dom som hyr ut bostäder.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Bob Trovärdig
13 maj 2006 · 25 Inlägg

www.parkangen.com

Jag kan rekommendera dig att ringa då hemsidan inte blivit uppdaterad på ett tag.. 0321-26679

Senast redigerat av Bob (13 maj 2006)

Markus_C Kart & Mätningstekniker
14 maj 2006 · 701 Inlägg

Tack för tipsen ska ta i tu med detta på mån efter första dagen på nya jobbet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang