Viasat

Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

Jag ska ta ett viasat packet jag tänkte på att ta Viasat+ är det någon som har info om det är bra eller dens dåligheter.

Albertoo
13 maj 2006 · 538 Inlägg

hahahaha. mannen ge mig ditt nr så ringer jag dig på måndag eftersom jag jobbar på viasat...så kan jag bjuda dig på en massa saker.....

Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

Nä jag ville höra hur viasat+ var inte från en som jobbar där för då är det jo alltid bra. heheh

Albertoo
13 maj 2006 · 538 Inlägg

Sport_MC skrev:
Nä jag ville höra hur viasat+ var inte från en som jobbar där för då är det jo alltid bra. heheh

hahaha, jag förstår, men det är bra faktist manne, du får mkt för pengarna, 199kr/mån 50 kanaler

pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
13 maj 2006 · 412 Inlägg

Sport_MC skrev:
Nä jag ville höra hur viasat+ var inte från en som jobbar där för då är det jo alltid bra. heheh

Kusinen har en.. Och han tycker den är bra.. Du kan spela in 2 program samtidigt som du tittar på ett redan inspelat O.S.V...Om du fattar:P... Så den har lite fiffiga saker.. Men den kostar 2995:- kontant...

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Sport_MC
13 maj 2006 · 40 Inlägg

OOO Fy Fan 2995 KR

Saabare Avstängd
13 maj 2006 · 1 106 Inlägg

Albertoo skrev:

Sport_MC skrev:
Nä jag ville höra hur viasat+ var inte från en som jobbar där för då är det jo alltid bra. heheh

hahaha, jag förstår, men det är bra faktist manne, du får mkt för pengarna, 199kr/mån 50 kanaler

Fan va skönt att höra att du jobbar på viasat.

Livet startar vid 220 km/h
Lone Star
13 maj 2006 · 1 231 Inlägg

Bra att veta vem man ska ringa när parabolen strular wink

Jag har viasat guld, vet inte riktigt skillnaden. Tecknade detta för 2-3 år sedan. Riktigt nöjd med det annars!

Mitt projekt: Evo III
pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
13 maj 2006 · 412 Inlägg

Lone Star skrev:
Bra att veta vem man ska ringa när parabolen strular wink

Jag har viasat guld, vet inte riktigt skillnaden. Tecknade detta för 2-3 år sedan. Riktigt nöjd med det annars!

Vad vet du inte skillnaden mellan=)?... Har själv viasat guld.. Fungerar super.. Det som är mest irriterande, är att det oftast visas samma film 40gånger i veckan:P..men men..

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang