Smakfullt och clean styling! ELLER??

FireTraXX DFFL
4 november 2009 · 9 020 Inlägg

bmx skrev:
åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på folks styling.....

SKÄRP ER!!!!

åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på yttrandefriheten.....

SKÄRP ER!!!!!


Alla har vi åsikter, åsikter är till för att delas med andra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ekis!
4 november 2009 · 1 210 Inlägg

FireTraXX skrev:

bmx skrev:
åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på folks styling.....

SKÄRP ER!!!!

åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på yttrandefriheten.....

SKÄRP ER!!!!!


Alla har vi åsikter, åsikter är till för att delas med andra.

Å så du då tongue hahaha

Rquired Allmänt envis
5 november 2009 · 12 512 Inlägg

bmx skrev:
åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på folks styling.....

SKÄRP ER!!!!

Jo men det var riktigt illa, nästan berättigat tongue

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 november 2009 · 8 197 Inlägg

Kanske ska fråga om han vill ha en finare grill? Har en front från en 525 liggande. tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
lodiseN
5 november 2009 · 806 Inlägg

HAhahah de va mig den fulaste bilen ever:D vafan får folk att göra så

BMW 525i "LågtryckarN" (1990)
NissanMotorsport
5 november 2009 ·

MattiasH skrev:
Så illa är det inte.
Riv bort lite dekaler och huvscoopet, lacka grillen svart igen och byt fälgar.
Man har sett värre.

Sen förstår jag verkligen inte vitsen med att sitta och hänga ut och klanka ner på andras bilar, visst att själv arbetet kan vara amatörmässigt gjort (alla ska börja nånstans) men att klaga på smaken är lågt, respektlöst och omoget.

Bra skrivet smile

IceEyes Varningar: För många..
5 november 2009 · 2 552 Inlägg

FireTraXX skrev:

bmx skrev:
åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på folks styling.....

SKÄRP ER!!!!

åhhh va less ja blir på folk som klankar ner på yttrandefriheten.....

SKÄRP ER!!!!!


Alla har vi åsikter, åsikter är till för att delas med andra.

Allvarligt talat, kan inte du ställa upp i Parlamentet? Kan nästan garantera att du skulle göra succé wink

Tycker för övrigt att det inte var något större fel på bilen, med undantag för den vitlackerade grillen.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Hool
5 november 2009 · 1 067 Inlägg

http://www.barryboys.co.uk/photos15/a57a5ec45e564d2e803cc9da009b6cfa.JPG
http://www.barryboys.co.uk/photos15/68f6177a0b4e71dffe0ea5c99079d422.JPG

Inte var den vacker BMWn men det finns värre......... mycket värre därute..  0_o

BMW 525i E34 "Pingu" (1992)
BMW 325iT "Oxy" (1989)
fille90
5 november 2009 · 76 Inlägg

haha bmw va ju inte den snyggaste.  mondeon tyckte jag har jävligt kaxiga lyktor och huv men rästen ser ju koko ut:)

BMW 535d (2005)
Sebbe_
5 november 2009 · 109 Inlägg

att du ens ids posta den där bmwn tongue har sett MKT värre... tror inte det är mkt jobb å få den se mer orginal ut heller tongue scoopet är antagligen bara klistrat fast, inte kapat i huven när det är biltema scoop! däremot priset är väl lite overkill wink

danne460 Das vas das das
5 november 2009 · 179 Inlägg

han värka har nära till både jula och biltema smile
men det är långt i från det värsta jag sett!!!!

Some say, one of his legs get longer when he sees a pretty lady... and that I haven't done one of these for some time and I've forgetten to make up a second thing. All we know is, he's called the Stig.
--Richard Hammond [S12E6]
Volvo 240 glt "svarte" (1988)
Mr_EmCom Med.lem
5 november 2009 · 3 759 Inlägg

Rawad skrev:
alla måste börrja någonstans, man provar sig fram o ser vilket som passar bäst, vi som har syslat med det ett tag tycker synd om bilarna, medans ägaren tycker att den är cool, ge killen/tjejen lite tid att växa till o mogna o då lovar jag att han eller hon skulle skratt åt just denna bygge om man nu skulle kalla den bygge.

Nej rätten att tanka bilen ska tas ifrån en om man ens funderar på att göra nått så fruktansvärdt med en BMW...

Men det är min åsikt, hade det variti en calibra eller en 240 så hade jag inte brytt mig secielt, då dom oftas är äkligt stylade. Men när dom ger sig på BMW som skulle se 100 gånger snyggare ut helt orginal jämfört med de där, så blir jag ledsen.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
Mr_EmCom Med.lem
5 november 2009 · 3 759 Inlägg

Darkie skrev:
Jag började nästan gråta när jag surfade blocket för ett tag sedan och såg denna kärra.. Speciellt när man själv ägt en alpinvit E34:a..

Precis, jag fick 25 för min alpinvita
https://www1.garaget.org/archive/50/49646/132454/132454-1426715.jpg

Hur fan kan han ens tro att hans kan vara värd så mycket?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
camaro67 Meister
5 november 2009 · 6 763 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

Darkie skrev:
Jag började nästan gråta när jag surfade blocket för ett tag sedan och såg denna kärra.. Speciellt när man själv ägt en alpinvit E34:a..

Precis, jag fick 25 för min alpinvita
http://www1.garaget.org/archive/50/49646/132454/132454-1426715.jpg

Hur fan kan han ens tro att hans kan vara värd så mycket?

Ja och då var 25 överpris för din med. Hans var iof rostfri vilket din inte var.

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
vw___tompa Avstängd
5 november 2009 · 386 Inlägg

Ja det är ju bara kollla på Fullgas här på garaget hur snygga hans bilar är eller inte!

Senast redigerat av vw___tompa (5 november 2009)

Mr_EmCom Med.lem
5 november 2009 · 3 759 Inlägg

camaro67 skrev:

Mr_EmCom skrev:

Darkie skrev:
Jag började nästan gråta när jag surfade blocket för ett tag sedan och såg denna kärra.. Speciellt när man själv ägt en alpinvit E34:a..

Precis, jag fick 25 för min alpinvita
http://www1.garaget.org/archive/50/49646/132454/132454-1426715.jpg

Hur fan kan han ens tro att hans kan vara värd så mycket?

Ja och då var 25 överpris för din med. Hans var iof rostfri vilket din inte var.

Jo på bilden ja, men det fixade jag ju innnan jag sålde den.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!
BMW e24 635csi M-technic "The Great white shark" (1983)
BudgetDunkaren Osponsrad
5 november 2009 · 1 631 Inlägg

Kolla på alla supror med en meter höga bakvingar .. där e det ingen som klagar ? Vad e skillnaden ?? Jag håller inte BMW-stylaren om ryggen men skärp er som någon annan skrev..

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
5 november 2009 · 1 948 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

Darkie skrev:
Jag började nästan gråta när jag surfade blocket för ett tag sedan och såg denna kärra.. Speciellt när man själv ägt en alpinvit E34:a..

Precis, jag fick 25 för min alpinvita
http://www1.garaget.org/archive/50/49646/132454/132454-1426715.jpg

Hur fan kan han ens tro att hans kan vara värd så mycket?

Jo men det är det jag hängde upp mig på mest... hur kan den vara värd 30k? dessutom en sketen 525?

Sån ger man max 15k för om den är fin. Sen hur ovanlig den vita färgen är det är en annan sak tycker jag, en gammal 525 är forfarande en gammal 525 om den så fan skulle vara rosa. Inte direkt så att jag kan ta extra betalt för min golf bara för att den är grå...

bmw´n ser inte bra ut, men har sett värre... det som sabbade mest var grillen samt "tattarstylingen" från biltema.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
Rawad C20LET
5 november 2009 · 1 041 Inlägg

Mr_EmCom skrev:

Rawad skrev:
alla måste börrja någonstans, man provar sig fram o ser vilket som passar bäst, vi som har syslat med det ett tag tycker synd om bilarna, medans ägaren tycker att den är cool, ge killen/tjejen lite tid att växa till o mogna o då lovar jag att han eller hon skulle skratt åt just denna bygge om man nu skulle kalla den bygge.

Nej rätten att tanka bilen ska tas ifrån en om man ens funderar på att göra nått så fruktansvärdt med en BMW...

Men det är min åsikt, hade det variti en calibra eller en 240 så hade jag inte brytt mig secielt, då dom oftas är äkligt stylade. Men när dom ger sig på BMW som skulle se 100 gånger snyggare ut helt orginal jämfört med de där, så blir jag ledsen.

Nåt fruktansvärdt?
va är det som är så fruktansvärdt med denna bmw, vem som helst kan återställa den till orginal skick på några få timmar, riva av scopet, dekalet, bakre vinge o lacka om grillen, fälgarna är inte de värsta iaf.

så du menar att Bmw överhuvudtaget med alla sina modeller är bättre än CALIBRA och VOLVO 240?

jag ser inte det på samma sätt som du tycker inte att calibra eller 240in ska förstöras heller, men du tycker att du inte bryr dig lika mycket om du såg en en calibra eller volvo 240 sönder eller fult stylade?!

tycker inte att E34 bättre bil än nån annan bil från 90 talet, men jag förstår dig, fattar att du blir retat för att du själv äger en, men det betyder inte att det ska vara rätt att det är lungt om man såg en opel eller volvo i samma skick.

visst mår man illa av att se såna ex på bmw o calibror sönder stylade eller va man vill kalla det men vi ska inte glömma att det finns några som ser bra ut o det blir till vad man gör det till eller hur va det då?

så det är inte bilarna vi ska sitte o vara retade på utan ägarna som är lite pantade.

PS: inget illa riktat mot dig, ville bara förstå hur du tänker. DS


/Rawad

Vi tycker olika vet jag, that's it
Opel Calibra Turbo 4x4 "Vicky" (1992)
Aerodynamik ...
5 november 2009 · 7 120 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:
Kolla på alla supror med en meter höga bakvingar .. där e det ingen som klagar ? Vad e skillnaden ?? Jag håller inte BMW-stylaren om ryggen men skärp er som någon annan skrev..

Haha, de flesta Supror har originalvingen eller TRD.. Det ser både bra ut och har oftast en funktion!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang