Fotografer, vilken bild tycker du att du har lyckats bäst med? En bild som du själv är stolt över att ha fotograferat? Lägg in bilden i denna tråd i såntfall! Tyvärr så har min hård disk gått sönder. Annars kunde jag också lagt in en bild.
Ah den var fin! Snyggt med solen som glänser över bilen! Om man ska ge ett litet tips så skulle nog jag klippa till bilden. Så att man får lika stort mellanrum mellan bilen och kanten på båda sidorna. Om du förstår hur jag menar?
Men eftersom att alla har olika stilar på fotografering så spelar det ingen större roll. Är du nöjd så är jag nöjd.
Raderade mina bilder då dom inte var fordons relaterade
Bilderna som läggs in i denna topic behöver inte vara fortons relaterade för att det är ett bil-forum. Utan det jag vill se är en bild som du tagit och som du känner ligger varmt till hjärtat.
Bilderna som läggs in i denna topic behöver inte vara fortons relaterade för att det är ett bil-forum. Utan det jag vill se är en bild som du tagit och som du känner ligger varmt till hjärtat.
Njae...står ju faktiskt "Endast fordonsrelaterat material i detta forum" om du läser forumsbeskrivningen
Njae...står ju faktiskt "Endast fordonsrelaterat material i detta forum" om du läser forumsbeskrivningen
Går inte att ta en bild som inte är fin på den bilen. grymt snygg:) Duktigt nära att man köpte den. Men vet inte vart den blev av. längesen man såg den