Tjena, Fick mitt körkort i måndags Vart ute å lekt lite osv dom senaste dagarna för de har vart rätt halt. En polare kom med sin 745a också å han hade tagit bort den sista ljuddämparen. Ja ska nog med göra det och tänkte sätt på ett rakt rör ut. Säger ordningsmakten något om det? Inga pengar till att köpa nytt sportavgasrör osv därför gör ja på detta viset Har även ett sportluftfilter ja fick av en kompis ja täntke sätta på. Blir det lite skönare ljud än originall? Ja vet att detta är kategorin Bonnstyling men är lite bonde av mig
Tjena, Fick mitt körkort i måndags Vart ute å lekt lite osv dom senaste dagarna för de har vart rätt halt. En polare kom med sin 745a också å han hade tagit bort den sista ljuddämparen. Ja ska nog med göra det och tänkte sätt på ett rakt rör ut. Säger ordningsmakten något om det? Inga pengar till att köpa nytt sportavgasrör osv därför gör ja på detta viset Har även ett sportluftfilter ja fick av en kompis ja täntke sätta på. Blir det lite skönare ljud än originall? Ja vet att detta är kategorin Bonnstyling men är lite bonde av mig
jadu inte blir det mycket skillnad nästan inget alls tycker jag iaf
Tack för snabba svar Men nu är det så att kompisen har 3" rör hemma. Men måste ja har någon muff för att få på det. Behöver typ bara 40-50 cm rör eller något. Men finns de nåt man köper som man sätter i ena änden och de blir större i andra så ja kan sätta 3"?
Du kan ju svetsa ihop en skarv av 2-2.5" med en 2.5-3" muff, får ju kapa lite och så men blir bättre enligt mig för då slipper man alla förbannade avgasklammor ordningsmakten säger nog ingenting, hade så på min gamla 240 och det var riktigt behagligt, lät när tryckte på gasen men när man körde "vanligt" så lät den som original