Jo de va tanken, men eftersom att det inte följde med någe lock på kylaren så får jag inte ut ett mått på balken så nu står jag still iaf. har fixat lite men ingen större skillnad. De e typiskt
Gör så.. bara att ringa, om det inte går att ringa mig så står jag i garaget, har ingen täckning där nere. Men går de inte att ringa så skriv ett SMS så ringer jag dig när jag kan
snyggt, men en fråga som säkert finns ett bra svar på... varför inte köpa en modellanpassad kylare? :S
hans turbo får inte plats annars=)
men är det inte en orginal som är på bilderna?
Jo det är fortfarande orginal prylarna på men har ny turbo och grenrör ligger som ska på så småning om och dom nya prylarna tar så mycke mer plats. Så detta är förebyggande arbete
Jo det är fortfarande orginal prylarna på men har ny turbo och grenrör ligger som ska på så småning om och dom nya prylarna tar så mycke mer plats. Så detta är förebyggande arbete
..ahhh då är jag med mkt bra, custom is the shit!
Jo visst är de kul att få bygga efter eget huvud, hehe
Imorgon ska dom nya dämparna på och jag ska se till att kylarslangarna kommer på plats och att göra klart dom nya huvlåsen. Sen är de bara att vänta på dedär jävla kylarlocket, undertiden jag väntar så ska jag fräscha upp hjulhusen, motorummet och tvätta av bilen. så jag har fullt upp