Ha samlag i bilen, ett mysigt ställe!

Jackiechan
23 december 2009 · 92 Inlägg

Skulle vilja kalla detta ett jävla I-landsproblem.. big_smile

IceEyes Varningar: För många..
23 december 2009 · 2 552 Inlägg

Tycker bara det är obekvämt att göra det i bilen, och att bilen dessutom är utrustad med skinnsäten underlättar inte.

Dock funkar det fint om tjejen ligger på huven... tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
FoXoN
23 december 2009 · 502 Inlägg

blixtn skrev:

Bjare skrev:

blixtn skrev:

Ja, eller åk hem och ha sex i sängen. Mycket mjukare

Säger han som nyss röstade för i bilen i sina tidigare inlägg. wink

LIAR!
Jag är inte så förtjust i samlag i bilen. Har det hellre i sängen om jag ska vara ärlig. Men är man sugen så är man sugen. Kan tänka mig att göra det i bilen igen ifall jag tröttnar på sängen, köket, hallen, förrådet, bryta mig in hos grannen, chefens kontor...

Sängen är den bästa. thats it !

aXz President
23 december 2009 · 3 Inlägg

För det första. Vilken jävla fråga....

För det andra. Börja träna så du klarar av att rida som en kvinna FFS. lol

SIR_Pierre Sir
23 december 2009 · 737 Inlägg

han sitter i mitten av baksätet. båda framstolarna är max framme och fällda. och tjejen rider honom med möjlighet att ha sina ben både på sätet och på golvet och kan luta sej bak vid behov,

i en 2 sittsig bil så får han sitta i passagerarsätet och du antingen sitter i hans knä med benen på golvet eller rider honom med fötterna på sätet.

dvs reverse cowgirl.   det funkar också bra i scenario 1 om du är liten eller det är högt i tak. stå o böja dej fram hela tiden samtidigt som du försöker stå böjt med benen funkar inte.


och som sagt tidigare. e det en större bil så doggy i baksätet. men killen måste hela tiden vara framåtböjd och det är inte alls samma sak.

du kan också stå på alla 4 o han kan stå utanför bilen med dörren öppen o köra på som vanligt. då är du oftast i lagom höjd med.


ni kan pröva att fälla passsätet helt och köra missionären.. där bara.. men det e heller ingen hit.

utpmhus e ju bättre.. mindre risk för fläckar inuti bilen och mer utrymme.  men stå inte med händerna på bilen om du har ringar,armband eller annat liknande på dej. blir lätt repor.. likaså om det är en bil han är rädd om så aldrig ALDRIG assavtryck på bilen.



och inte dom tipsen räcker så har haynes ( som gör verkstadsmanualer) gjort en sexmanual om hur man har sex i bilen

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor … ogId=10001


behöver du en lektion IRL så du ser det framför dej så bor jag också i malmö

aXz President
23 december 2009 · 3 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
han sitter i mitten av baksätet. båda framstolarna är max framme och fällda. och tjejen rider honom med möjlighet att ha sina ben både på sätet och på golvet och kan luta sej bak vid behov,

i en 2 sittsig bil så får han sitta i passagerarsätet och du antingen sitter i hans knä med benen på golvet eller rider honom med fötterna på sätet.

dvs reverse cowgirl.   det funkar också bra i scenario 1 om du är liten eller det är högt i tak. stå o böja dej fram hela tiden samtidigt som du försöker stå böjt med benen funkar inte.


och som sagt tidigare. e det en större bil så doggy i baksätet. men killen måste hela tiden vara framåtböjd och det är inte alls samma sak.

du kan också stå på alla 4 o han kan stå utanför bilen med dörren öppen o köra på som vanligt. då är du oftast i lagom höjd med.


ni kan pröva att fälla passsätet helt och köra missionären.. där bara.. men det e heller ingen hit.

utpmhus e ju bättre.. mindre risk för fläckar inuti bilen och mer utrymme.  men stå inte med händerna på bilen om du har ringar,armband eller annat liknande på dej. blir lätt repor.. likaså om det är en bil han är rädd om så aldrig ALDRIG assavtryck på bilen.



och inte dom tipsen räcker så har haynes ( som gör verkstadsmanualer) gjort en sexmanual om hur man har sex i bilen

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor … ogId=10001


behöver du en lektion IRL så du ser det framför dej så bor jag också i malmö

Hahahaha! Pierre...Player!

blixtn
23 december 2009 · 214 Inlägg

SIR_Pierre skrev:
han sitter i mitten av baksätet. båda framstolarna är max framme och fällda. och tjejen rider honom med möjlighet att ha sina ben både på sätet och på golvet och kan luta sej bak vid behov,

i en 2 sittsig bil så får han sitta i passagerarsätet och du antingen sitter i hans knä med benen på golvet eller rider honom med fötterna på sätet.

dvs reverse cowgirl.   det funkar också bra i scenario 1 om du är liten eller det är högt i tak. stå o böja dej fram hela tiden samtidigt som du försöker stå böjt med benen funkar inte.


och som sagt tidigare. e det en större bil så doggy i baksätet. men killen måste hela tiden vara framåtböjd och det är inte alls samma sak.

du kan också stå på alla 4 o han kan stå utanför bilen med dörren öppen o köra på som vanligt. då är du oftast i lagom höjd med.


ni kan pröva att fälla passsätet helt och köra missionären.. där bara.. men det e heller ingen hit.

utpmhus e ju bättre.. mindre risk för fläckar inuti bilen och mer utrymme.  men stå inte med händerna på bilen om du har ringar,armband eller annat liknande på dej. blir lätt repor.. likaså om det är en bil han är rädd om så aldrig ALDRIG assavtryck på bilen.



och inte dom tipsen räcker så har haynes ( som gör verkstadsmanualer) gjort en sexmanual om hur man har sex i bilen

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor … ogId=10001


behöver du en lektion IRL så du ser det framför dej så bor jag också i malmö

Okej, vart ska vi träffas? Ska jag vara "givare" eller "mottagare"?
Ska JAG vara "mottagare" vill jag ha en 500-hundring + dricks
wink

Senast redigerat av blixtn (23 december 2009)

drivein
23 december 2009 · 223 Inlägg

för en sådan fråga krävs ett sådant här svar.

http://www.blocket.se/sodermanland/Abbe … _3&w=3

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.
Frostfjord Ljudbyggare
23 december 2009 · 170 Inlägg

I bilen pallar jag inte. Men mot bilen går bra. Bara att stanna till någonstans. Lite mer upphetsande när risken att "bli tagen i akten" finns där. Sist vill securitas störa en. Men och andra sidan. Vart på ett industri område också tongue

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Cupra_
23 december 2009 ·

Om man säger såhär.. Försök inte ens göra något i baksätet på en volvo 440 om du är längre än 3 äpplen över havet..

Martin 9-3 Fisketokig
23 december 2009 · 2 997 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Har du testat med killar då? Kör du Saab och inte får tjejer så sitter felet bakom ratten wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Germax
23 december 2009 · 12 086 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

hahahaha största ägningen idag! lol

BrajjAxx 040 RedLine
23 december 2009 · 1 219 Inlägg

Martin 9-3 skrev:

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Har du testat med killar då? Kör du Saab och inte får tjejer så sitter felet bakom ratten wink

Nej nej, jag har absolut inte några problem att hitta tjejer, jag kör ju Volvo:)

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR
Volvo 940 Turbo "040 RedLine" (1996)
M103
23 december 2009 · 1 570 Inlägg

Luktar det inte svett och kn-ll i bilen efteråt?

Frostfjord Ljudbyggare
23 december 2009 · 170 Inlägg

M103 skrev:
Luktar det inte svett och kn-ll i bilen efteråt?

Finns ju TD (TvärDrag)

Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
decib3L Körv
23 december 2009 · 3 535 Inlägg

Frostfjord skrev:

M103 skrev:
Luktar det inte svett och kn-ll i bilen efteråt?

Finns ju TD (TvärDrag)

Eller KD (KorsDrag) smile

Truckdriving Man
IX ____________________________________
23 december 2009 · 1 340 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:
Överskattat och jävligt krångligt. Går inte kombinera bra med bilkörning.

Farthållare och avsugning är svaret på långkörning. Resten får vänta till sen.

Köp en Aero och bli tillfredsställd under resan. Typiskt volvoproblem detta...

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Hahaha lol! Julen är räddad ! lol

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Volvo 740 GLT "16 fina ventiler" (1990)
Martin 9-3 Fisketokig
23 december 2009 · 2 997 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:

BrajjAxx skrev:

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Har du testat med killar då? Kör du Saab och inte får tjejer så sitter felet bakom ratten wink

Nej nej, jag har absolut inte några problem att hitta tjejer, jag kör ju Volvo:)

Sorry.

När man kör annat märke så är inte reservdelar en del av vardagen. Hade helt glömt bort Mekonomen-Karin från reklamen.

lol

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Spelis
23 december 2009 · 1 926 Inlägg

BrajjAxx skrev:

Martin 9-3 skrev:

BrajjAxx skrev:

Men jävligt svårt att hitta tjejer när man kör Saab:(

Har du testat med killar då? Kör du Saab och inte får tjejer så sitter felet bakom ratten wink

Nej nej, jag har absolut inte några problem att hitta tjejer, jag kör ju Volvo:)

Högskoleflickor då eller? wink

BrajjAxx 040 RedLine
23 december 2009 · 1 219 Inlägg

decib3L skrev:

Frostfjord skrev:

M103 skrev:
Luktar det inte svett och kn-ll i bilen efteråt?

Finns ju TD (TvärDrag)

Eller KD (KorsDrag) smile

Eller AWD (All Windows Down) smile

Kolla mitt projekt:
Klicka HÄR
Volvo 940 Turbo "040 RedLine" (1996)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang