Smått folk som gillar att dekorera saker befinner sig var?

SoNic- Okejbratja
25 december 2009 · 255 Inlägg

Jahapp då har man fått lastbilen dekorerad av några J**** H****** som jag gärna skulle vilja diskutera med..... så att om någon vänlig själ skulle få syn på vart dom här pojkarna befinner sig kan ni PM´a

Det står alltså HER på hela sidan




https://www1.garaget.org/gallery/archive/101629/825001_ynah6h.jpg
Så fint blev det

BMW 325 e36 (1994)
Perss0n
25 december 2009 · 435 Inlägg

så jävla onödigt sad hände på min firmabail också... inte samma motiv då.

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
decib3L Körv
25 december 2009 · 3 535 Inlägg

fyfan vad onödigt hmm

Truckdriving Man
Dubs I got Dubs!
25 december 2009 · 2 423 Inlägg

går att tvätta bort det med grafitti remover.

Lexus RX 300 "The Pursuit Of Perfection" (2000)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
25 december 2009 · 2 307 Inlägg

Tycker dom skall hålla sig till gamla broar å så där det faktikst blir snyggare med graffiti enl mig då.

Men lastbilar borde dom hålla sig undanb  även om jag kan förstå tjusningen för dom med en fin vit canvas

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Tiger1978 Fattig student
25 december 2009 · 1 282 Inlägg

Hade kännts mer lönt om dom hade piggat upp nån grå betongvägg eller nått, fett onödigt att tagga nåns privata egendom..

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
SoNic- Okejbratja
25 december 2009 · 255 Inlägg

För mig får dom måla hur mycket dom vill, folk som är duktiga är jag faktiskt imponerade ut av!

Men när dom börja måla på privat egendom så går dom över gränsen.

Som ni säger en grå ful betongvägg kan dom få dekorera lr någon gammal bro.

Men seriöst, när något som detta händer blir jag fan förbannad........

BMW 325 e36 (1994)
SoNic- Okejbratja
25 december 2009 · 255 Inlägg

Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

BMW 325 e36 (1994)
Thaien
25 december 2009 · 933 Inlägg

SoNic- skrev:
Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

Skönt att det löste sig!
Gör inget du kommer ångra bara smile

BMW M5 (1999)
r3zz1 mulle mek
25 december 2009 · 679 Inlägg

SoNic- skrev:
Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

hehe våld löser inte så mkt  tongue täcker inte försäkringen det där då ?

Gasar tills det Rasar !!!
Saab 9-5 2.3 T "One of a kind" (2006)
ironhead volvoraggare
25 december 2009 · 4 776 Inlägg

skulle bryta av armar och ben på dessa ungjävlar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Tiger1978 Fattig student
25 december 2009 · 1 282 Inlägg

SoNic- skrev:
Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

Berätta hur det gick, om du fick tag på den som gjort det och vad denna sa isåfall? Hur fick du reda på vem det var?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..
Volkswagen Scirocco gt2 "Hulken" (1992)
InZan3
28 december 2009 · 110 Inlägg

Snuten borde väl ha ett fint register med alla dessa smeknamn småpojkarna har...
ring och anmäl det.

Gorg-o-holic...
hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
28 december 2009 · 1 594 Inlägg

SoNic- skrev:
Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

Spänningen är oliiiiiiiiiiidlig......
updatera, uppdatera, uppdatera!!! skallar ropen från läktarna lol

Senast redigerat av hotrodder (28 december 2009)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
nyman88
28 december 2009 · 544 Inlägg

Säger som alla andra här. hur gick det? berätta för oss

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
Rock-Star
28 december 2009 · 2 982 Inlägg

SoNic- skrev:
Tack, då vet man vad det är för gossar som förgyllt tillvaron......

Då jag vet att en ut av dem använder garaget.org så om du nu läser detta så kan du förvänta dig att det plingar på dörren snart så se till att öppna !

MVH!

underbart att du fått veta vilka det är.
jag stödjer dig!

SoNic- Okejbratja
28 december 2009 · 255 Inlägg

Ja då jag inte visste att folk var så nyfikna på hur det gick så har jag inte uppdaterat smile

Allting verkar ha löst sig ordentligt, grabbarna fick stå för vad dom har gjort och bad tusen gånger om ursäkt, fick prata med deras föräldrar och har aldrig sätt ett par så besvikna föräldrar i hela mitt liv. kom överens om att dom ska få lacka (på verkstad) om hela sidan (igen) och aldrig mer röra en sprayburk.

ps: kommer ha stenkoll på er nu!

BMW 325 e36 (1994)
Grabber Dagdrömmare
28 december 2009 · 2 836 Inlägg

Hoppas dom lärde sig en läxa nu!

Dom får hålla sig till betong broar osv men även där tycks dom inte vara uppskattade av kommun folk...

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
nyman88
28 december 2009 · 544 Inlägg

Jag tycker denna tråden var extra intressant då du faktiskt fick tag i vilka det var som gjorde det där på din lastbil.
Riktigt jävla dumt att göra sådär, det tycker jag även gäller gamla broar eller någon gamal betongvägg med för den delen.. Tänk steget längre!
vilka pengar tror ni kommunen använder för sannering utav det klottret som görs på deras egendom? jo VI skattebetalare får stå för den smällen..

Gäller även om man tar skadan via försäkringen. varför tror ni att försäkringarna blir dyrare och dyrare för varje år? samma sak där.. det är vi som betalar försäkringarna som åker på det i slutändan.

Förbannat j*vla bra att du fick tag på saen som gjorde det och att du fick snacka med deras föräldrar med för den delen!
Synd att inte alla brott får sådana slut..

Senast redigerat av nyman88 (28 december 2009)

Prestanda med stil
BMW 2002Tii "M3 supercharger" (1972)
hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
28 december 2009 · 1 594 Inlägg

SoNic- skrev:
Ja då jag inte visste att folk var så nyfikna på hur det gick så har jag inte uppdaterat smile

Allting verkar ha löst sig ordentligt, grabbarna fick stå för vad dom har gjort och bad tusen gånger om ursäkt, fick prata med deras föräldrar och har aldrig sätt ett par så besvikna föräldrar i hela mitt liv. kom överens om att dom ska få lacka (på verkstad) om hela sidan (igen) och aldrig mer röra en sprayburk.

ps: kommer ha stenkoll på er nu!

Hehehe. Det där påminner mej om en händelse i min stad (Östersund) I ett lokalt industriområde var det jätteprobs med klottrande och graffiti. Då även bangården ligger där så var det ett antal vagnar som sprayades ner men... I ett hus finns det en mc-klubb och antagligen helt aningslöst från ligisternas sida så fick även den kåken fick sin beskärda del av sprayburkar en natt. Vad sprayburkshuliganerna däremot inte räknat med var dom "stora elaka" skäggiga bikerserna inte var sämre än att dom mobiliserade och fångade ett av fjunen. Dom varken slog eller plågade killen på annat sätt än släpa in honom i kåken och sakligt och lugn förklara... -Nu vet vi vem du är och ett endaste litet pennstreck till på någon av kåkarna här så blir det dej vi kommer ta...
"Hut går hem!" och behöver knappast tillägga att det blev tvärslut på klottrandet runt mc klubben lol

Senast redigerat av hotrodder (28 december 2009)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang