Nu är måttet rågat!

criccoo
19 januari 2010 · 57 Inlägg

Hej garaget!
Undrar bara om i njuter av att låsa bilar? Kollar ni överhuvudtaget vad som är fel? Bilarna låses trots att regler följts till punkt och pricka!!!!!!!!! Detta är en av flertalet gånger nu, trots att bilden visat den bil det handlar om!!!!!!!! Undrar hur fan ni lyckas få bilder på den bil som är aktuell, att bli irrelevanta???? Är förbannat låg nivå att göra som ni gör, kan ge mig fan på att ni bara trycker på en knapp och låser, utan att ens granska bilen, som det nu står att ni GÖR!!!!!!!

Mycket dålig stil, men stil verkar inte finnas i närheten av er i alla fall! FY FAN!!!!! Tror att det är fler med mig som upplever samma sak, trots att man följer reglerna, som nu är så viktiga!!!! Men är de bara viktiga på ett håll???? Från medlemmarnas sida, inte från er??????  Mycket dålig stil, åter igen!!!!!!!! '

Självklart är det upp till er att låsa/tabort tråden som ni gör med allt annat!!!! Men är det fairplay???? Det kör ni väl med eller?????

USCH

Cromeaholic
19 januari 2010 · 74 Inlägg

Haha fick min bil låst med idag efter att ha varit uppe väldigt länge.

Fast det är deras sida, Deras regler osv...

Fritidsutforskare på heltid
Mack Forum- och sitemoderator
19 januari 2010 · 26 174 Inlägg

Nej nu är det dags att rensa upp. Fram med kanonerna så sprider vi död och lemlästade kroppar runtomkring oss. Fram med eldkastare och basebollträn - moderatorerna skall dö för din bil blev avstängd..roll

OBS: jag var ironisk. Leve moderatorerna.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Jungmar
19 januari 2010 · 847 Inlägg

Cromeaholic skrev:
Haha fick min bil låst med idag efter att ha varit uppe väldigt länge.

Fast det är deras sida, Deras regler osv...

Jo men att låsa bilar som följer reglerna? Men visst, vill dom ha dålig stämning så är det ju en utmärkt idé

Cromeaholic
19 januari 2010 · 74 Inlägg

Volvo_Emil skrev:

Cromeaholic skrev:
Haha fick min bil låst med idag efter att ha varit uppe väldigt länge.

Fast det är deras sida, Deras regler osv...

Jo men att låsa bilar som följer reglerna? Men visst, vill dom ha dålig stämning så är det ju en utmärkt idé

Mja, Om den bröt mot reglerna vettefan, Det var rätt många som gillade den =P

Fritidsutforskare på heltid
AcesHigh666 The devil is a looser and he´s my bitch!
19 januari 2010 · 1 948 Inlägg

criccoo skrev:
Hej garaget!
Undrar bara om i njuter av att låsa bilar? Kollar ni överhuvudtaget vad som är fel? Bilarna låses trots att regler följts till punkt och pricka!!!!!!!!! Detta är en av flertalet gånger nu, trots att bilden visat den bil det handlar om!!!!!!!! Undrar hur fan ni lyckas få bilder på den bil som är aktuell, att bli irrelevanta???? Är förbannat låg nivå att göra som ni gör, kan ge mig fan på att ni bara trycker på en knapp och låser, utan att ens granska bilen, som det nu står att ni GÖR!!!!!!!

Mycket dålig stil, men stil verkar inte finnas i närheten av er i alla fall! FY FAN!!!!! Tror att det är fler med mig som upplever samma sak, trots att man följer reglerna, som nu är så viktiga!!!! Men är de bara viktiga på ett håll???? Från medlemmarnas sida, inte från er??????  Mycket dålig stil, åter igen!!!!!!!! '

Självklart är det upp till er att låsa/tabort tråden som ni gör med allt annat!!!! Men är det fairplay???? Det kör ni väl med eller?????

USCH

Låt mig gissa? en sktitig volvo 740 med addon paket? eller en helt original v70 glt -00? dem har faktiskt skrivit att det ska vara "intressanta bilar" och inte bara bilar i "bra skick" eller kanske då i skabbigt skick...

Jag rapporterar dagligen skrotbilar och rena originalbilar man ser utanför maxi varje dag, folk klagar alltid på att det ligger en massa tråkiga och skabbiga bilar i topplistorna, och när något väl görs åt det så är det också fel...

Har själv inte min bil upplagd för att den är helt original och är inget att visa upp, ställ dig 5min längs en trafikerad gata så ser du 10st inom en timme...

Du får väl skapa en egen hemsida där du kan ladda upp bilar som du vill annars... för jag tror knappast det hjälper att sitta här o gråta över det... dessutom tror jag inte att det kommer bli lättare att få din/dina bilar uppladdade för att du förolämpar admin/moderatorerna.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.
Mazda MX-5 "Happy Go Lucky" (1992)
bmx
19 januari 2010 · 7 100 Inlägg

pms?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
criccoo
19 januari 2010 · 57 Inlägg

Är absolut inte ute efter att förolämpa, bara ställer raka frågor! Då det inte hjälper med en vänlig ton i mejl, och ber om motivering, så börjar man undra! Bilen följde alla de regler som skulle följas, ville absolut inte att den skulle bil låst, var mycket noga med detta, ändå händer tråkigheter!

Bilen det handlar om är en Volvo S80 Executive från 2005! En bil som tillverkas ungefär 15st/år, och oftast individuellt utrustade! Och i detta fallet är bilen inte ens i original utseende!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163841

Senast redigerat av criccoo (19 januari 2010)

Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 januari 2010 · 5 042 Inlägg

AcesHigh666 skrev:

criccoo skrev:
Hej garaget!
Undrar bara om i njuter av att låsa bilar? Kollar ni överhuvudtaget vad som är fel? Bilarna låses trots att regler följts till punkt och pricka!!!!!!!!! Detta är en av flertalet gånger nu, trots att bilden visat den bil det handlar om!!!!!!!! Undrar hur fan ni lyckas få bilder på den bil som är aktuell, att bli irrelevanta???? Är förbannat låg nivå att göra som ni gör, kan ge mig fan på att ni bara trycker på en knapp och låser, utan att ens granska bilen, som det nu står att ni GÖR!!!!!!!

Mycket dålig stil, men stil verkar inte finnas i närheten av er i alla fall! FY FAN!!!!! Tror att det är fler med mig som upplever samma sak, trots att man följer reglerna, som nu är så viktiga!!!! Men är de bara viktiga på ett håll???? Från medlemmarnas sida, inte från er??????  Mycket dålig stil, åter igen!!!!!!!! '

Självklart är det upp till er att låsa/tabort tråden som ni gör med allt annat!!!! Men är det fairplay???? Det kör ni väl med eller?????

USCH

Låt mig gissa? en sktitig volvo 740 med addon paket? eller en helt original v70 glt -00? dem har faktiskt skrivit att det ska vara "intressanta bilar" och inte bara bilar i "bra skick" eller kanske då i skabbigt skick...

Jag rapporterar dagligen skrotbilar och rena originalbilar man ser utanför maxi varje dag, folk klagar alltid på att det ligger en massa tråkiga och skabbiga bilar i topplistorna, och när något väl görs åt det så är det också fel...

Har själv inte min bil upplagd för att den är helt original och är inget att visa upp, ställ dig 5min längs en trafikerad gata så ser du 10st inom en timme...

Du får väl skapa en egen hemsida där du kan ladda upp bilar som du vill annars... för jag tror knappast det hjälper att sitta här o gråta över det... dessutom tror jag inte att det kommer bli lättare att få din/dina bilar uppladdade för att du förolämpar admin/moderatorerna.

Så du menar att en bil som är original är inte intressant ??  hmm
Smaken e ju olika om vilka bilar som e tråkiga & ointressanta.

Jag tittar hellre på denna skapelse 50 gånger än en japs som ser ut som en plast raket 1 gång
http://clubs.hemmings.com/clubsites/che … 0SS396.jpg

C H E V R O L E T <3
evilaudio
19 januari 2010 · 16 195 Inlägg

criccoo skrev:
Är absolut inte ute efter att förolämpa, bara ställer raka frågor! Då det inte hjälper med en vänlig ton i mejl, och ber om motivering, så börjar man undra! Bilen följde alla de regler som skulle följas, ville absolut inte att den skulle bil låst, var mycket noga med detta, ändå händer tråkigheter!

Bilen det handlar om är en Volvo S80 Executive från 2005! En bil som tillverkas ungefär 15st/år, och oftast individuellt utrustade! Och i detta fallet är bilen inte ens i original utseende!

fortfarande så e de moderatorerna som bestämmer va man än må tycka.. dom låste min chevelle förut oxå.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Knugcab
19 januari 2010 · 5 111 Inlägg

Du har en poäng, AcesHigh...
Jag ska bara ställa en fråga, var tycker du gränsen går för när en bil i fint originalskick blir intressant och inte nåt "man ser utanför Maxi varje dag"?

VW Passat -05?
Opel Omega -95?
Mercedes 230E -85?
VW Golf -75?
Volvo Amazon -65?
Chevrolet Bel air -55?
Ford T -25?
INGA originalbilar över huvud taget?

Känns för mig som att ju äldre en bil är, desto ovanligare blir ett fint (och då syftar jag på FINT) originalskick, och därmed intressantare. Men var går gränsen?

Ibland undrar jag om min MB passar in här... Samtidigt som det är ovanligt se en i det skicket... Och den vore knappast finare med 19" fälgar, fjädrarna delade på hälften, vita blinkers, rosa porrludd i taket och tribals på sidorna... roll Men ibland grubblar jag...

Datsun King Cab "Daisy Diesel" (1985)
Thunderbird88 A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
19 januari 2010 · 3 929 Inlägg

criccoo skrev:
Bilen det handlar om är en Volvo S80 Executive från 2005! En bil som tillverkas ungefär 15st/år, och oftast individuellt utrustade! Och i detta fallet är bilen inte ens i original utseende!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163841

En helt vanlig volvo på plåtfälgar?

Som sagt, det ska vara INTRESSANTA bilar och inte helt originalare som folk inte riktigt bryr sig om.
Fast majoriteten har väl ganska ointressanta 740;or?

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067
Dodge Viper GTS "Huggormen" (1998)
Ford Thunderbird "Procharged 306" (1988)
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
19 januari 2010 · 5 042 Inlägg

Thunderbird88 skrev:

criccoo skrev:
Bilen det handlar om är en Volvo S80 Executive från 2005! En bil som tillverkas ungefär 15st/år, och oftast individuellt utrustade! Och i detta fallet är bilen inte ens i original utseende!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=163841

En helt vanlig volvo på plåtfälgar?

Som sagt, det ska vara INTRESSANTA bilar och inte helt originalare som folk inte riktigt bryr sig om.
Fast majoriteten har väl ganska ointressanta 740;or?

Vinterdäck ju ...

C H E V R O L E T <3
Pikey
19 januari 2010 · 2 283 Inlägg

Om det inte finns någon som helst stil på moderatorerna här inne borde du väl avregistrera dig?
Att sidan är så kass som den är?


MVH

R.I.P. Michael Jackson!
criccoo
19 januari 2010 · 57 Inlägg

Tyvärr har bilderna vinterdäcken på plåtisar! Kommer bättre snart, jag lovar! tongue Dock spelar inte vintern särskilt stor roll, då är man ju inte ute så mycket för nöjes skull! Och visst, är i mångas ögon en vanlig Volvo, men kan inte ha varit det för två sittande regeringar.....

Hamilton
19 januari 2010 · 8 868 Inlägg

Ämnet har varit uppe för diskussion tidigare och det finns hänvisningar om hur man går tillväga om man är missnöjd.
Låser härmed tråden

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang