s70 a-traktor seriöst?

horsekiller
2 juni 2006 · 747 Inlägg

Beenny skrev:
vem säger att bönder itne har pengar? det är dom som brukar ha mest

Helt klart, är oxå bonne.... det ska inte gå att bygga A-tralla på en S70... Med allt som kräfs...

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
syncro
2 juni 2006 · 71 Inlägg

visst går det att ha framhjulsdrift på en a_traktor det hade jag och det var inga problm det inte.

Martin 9-3 Fisketokig
2 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Är ju att förstöra bilarna.

Penningförstöring är det alltid med bil men tänker nu mest på bilarna, usch.

Halvbonde här också föresten wink Brukar jord och kör traktor redan så jag behöver iaf ingen volvo wink

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
horsekiller
3 juni 2006 · 747 Inlägg

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Jag är bonnapajk!! Ser på mina bilar jag har fått!!!! Bönderna är de rika i samhället! Bli så förbanad när det klankas ner på bönder från alla håll!

Senast redigerat av 360_sleeper (3 juni 2006)

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
_AudiA6_ Tommy
14 juni 2006 · 84 Inlägg

360_sleeper skrev:

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Jag är bonnapajk!! Ser på mina bilar jag har fått!!!! Bönderna är de rika i samhället! Bli så förbanad när det klankas ner på bönder från alla håll!

Jag kan intyga om att bönder har det bra ställt !! 4st polare är bonnapojkar och dom har fin fina bilar ! en Audi A4 - 02 en har en Audi TT - 01 nästa har en v70 - 98 han fick i förskottspresent och den sista har en fet calibra smile

Four Ring´s To Rule Them All !
airam
14 juni 2006 · 390 Inlägg

Den där annonsen var bara ett skämt, det var en vanlig s70.

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
horsekiller
14 juni 2006 · 747 Inlägg

_AudiA6_ skrev:

360_sleeper skrev:

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Jag är bonnapajk!! Ser på mina bilar jag har fått!!!! Bönderna är de rika i samhället! Bli så förbanad när det klankas ner på bönder från alla håll!

Jag kan intyga om att bönder har det bra ställt !! 4st polare är bonnapojkar och dom har fin fina bilar ! en Audi A4 - 02 en har en Audi TT - 01 nästa har en v70 - 98 han fick i förskottspresent och den sista har en fet calibra smile

Ajjamensan så kan det vara.. Bönderna är det rika! Tur att man är bonnapajk.. hehe

Älgahäng Räjsing Club
Volvo 960 3.0 "Bec.ka" (1996)
Volvo 240 V8 "Alkoholisten" (1977)
Audifanatic_21
14 juni 2006 · 38 Inlägg

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Bönder borde väl ha pengar om nån, dom har ju grejer för flera miljoner.. och det har inte du?

Phaetoon
14 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Audifanatic_21 skrev:

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Bönder borde väl ha pengar om nån, dom har ju grejer för flera miljoner.. och det har inte du?

Dom har sina pengar låsta i traktorer, byggnader och liknande. I övrigt har dom det knappert. (Om dom inte är storbönder då förstås)

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
adde_p airbrush rookie
14 juni 2006 · 136 Inlägg

haha bönder har det fint, NÄSTAN alla bönder jag vet kör fläskigare bilar än många, har fina grejjer i största allmänhet, och viktigast av allt FETA bidrag...

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)
dr_weber Senator
15 juni 2006 · 323 Inlägg

jag undrar hur många bönner jeppen88 känner... han kanske tänker tillbaka i tiden när man mjölkade för hand! å när det varken fanns traktor eller färg tv! haha

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
Gloremir hmmmm
15 juni 2006 · 1 094 Inlägg

på tal om det med flak o inte flak så kan man ha skuff... se bara till att du har en "låda" under o säg bara att det är ett regnskydd i plåt.. jag hade 240 arsle på min duett när jag åkte atraktor o det var inga problem när man sa att det var regn skydd.... men men det var ju inte det saken handlade om tongue

Subaru Impreza Sti Type R "Version 5 Limited Edition" (1999)
GurraG INGET ANNAT!!
15 juni 2006 · 1 725 Inlägg

360_sleeper skrev:

_AudiA6_ skrev:

360_sleeper skrev:

Jag är bonnapajk!! Ser på mina bilar jag har fått!!!! Bönderna är de rika i samhället! Bli så förbanad när det klankas ner på bönder från alla håll!

Jag kan intyga om att bönder har det bra ställt !! 4st polare är bonnapojkar och dom har fin fina bilar ! en Audi A4 - 02 en har en Audi TT - 01 nästa har en v70 - 98 han fick i förskottspresent och den sista har en fet calibra smile

Ajjamensan så kan det vara.. Bönderna är det rika! Tur att man är bonnapajk.. hehe

men lilla håkan alla dom bilarna är ju inte dina så..

Errol
4 november 2006 · 320 Inlägg

det finns få undan-tags fall där några framhjulsdrivna bilar gått igenom.
spec-dispanser + mkt snälla besiktningsgubbar. det funkar inte alls nu. eftersom
grundprincipen är att minst 60 % av vikten skall ligga på drivande axel.
mellanvägg måste finnas medmer...


Gloremir det funkar nog inte i principen...du hade tur med en dum snut bara.

det ska inte vara täckt flak alls. knappt presenning funkar enligt reglerna.

och precis, bönder harofta pengar "låsta" i  maskiner,fastigheter å skog.
men kalla dom fattiga är nog mycket fel.... tvärtom , feta bidrag? Mja  beroende på gård.
kostar en hel del  + så jobbar juh lantbrukare ganska mycket oxå.

Senast redigerat av Errol (4 november 2006)

GrebyAxel
4 november 2006 · 524 Inlägg

Bönder är inte rika.......

Timpa100
11 december 2007 · 12 Inlägg

Grymt smile

FireTraXX DFFL
11 december 2007 · 9 020 Inlägg

Timpa100 skrev:
Grymt smile

Grymt att bumpa en över ett år gammal tråd...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Urkas Kräsen grafiker
11 december 2007 · 1 775 Inlägg

360_sleeper skrev:

jeppen88 skrev:
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget.
finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett

Jag är bonnapajk!! Ser på mina bilar jag har fått!!!! Bönderna är de rika i samhället! Bli så förbanad när det klankas ner på bönder från alla håll!

Med fyra stycken volvos varav enbart en är vettig? Jojo, grattis du.

Whine whine!
P-G Säl-Tämjare...
11 december 2007 · 1 024 Inlägg

rikemansbarn

Vilket jävla drag :)
FireTraXX DFFL
11 december 2007 · 9 020 Inlägg

P-G skrev:
rikemansbarn

Bra eller dåligt?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang