Vad för kul man man göra med 4 st kolvar med stakar? prydnad et.c?

NissanMotorsport
9 februari 2010 ·

Fick fyra kolvar över när jag skruva isär 740in min, och undrar om man kan göra något kul? big_smile med eller utan stakar spelar ingen roll, går ju att ha dom som prydnad bara men finns de inge roligare?

eventuellt 8 st kolvar..ska ju skruva ur mina gamla ur 200an också.. big_smile

Senast redigerat av NissanMotorsport (9 februari 2010)

Hamilton
9 februari 2010 · 8 865 Inlägg

Flyttar till Off topic...

Gör askkoppar och ge bort om du inte själv är rökare, kan vara ballt att ha i tex garaget.

Fotograf på tierpidag.se
NissanMotorsport
9 februari 2010 ·

Hamilton skrev:
Flyttar till Off topic...

Gör askkoppar och ge bort om du inte själv är rökare, kan vara ballt att ha i tex garaget.

Aa den skulle nog legat i offtopic ja, sry för that.

Ja de kan man ju göra smile tack för de tipset.. någon som har fler tips?

Jeppster
9 februari 2010 · 160 Inlägg

Tvätta dom riktigt rena och bara hänga dom på väggen eller nåt liknande ställe, jag tycker det är snyggt bara som dom är tongue

NissanMotorsport
9 februari 2010 ·

Jeppster skrev:
Tvätta dom riktigt rena och bara hänga dom på väggen eller nåt liknande ställe, jag tycker det är snyggt bara som dom är tongue

mja smile jo polera upp dom tänkte ja göra å så, jag har ju lampa i taket som en stång.. med 4 st spotlights.. tänkte om man kunde ha stången som vevaxeln wink

Jeppster
9 februari 2010 · 160 Inlägg

NissanMotorsport skrev:

Jeppster skrev:
Tvätta dom riktigt rena och bara hänga dom på väggen eller nåt liknande ställe, jag tycker det är snyggt bara som dom är tongue

mja smile jo polera upp dom tänkte ja göra å så, jag har ju lampa i taket som en stång.. med 4 st spotlights.. tänkte om man kunde ha stången som vevaxeln wink

Låter grymt big_smile

Superdtm i övrigt värdelös.
9 februari 2010 · 613 Inlägg

nästa års julgrankulor?

Grabber Dagdrömmare
9 februari 2010 · 2 836 Inlägg

En bekant använde D12:ans(lastbils motor) kolvar o stakar som ben till glassoffbord!
Tror han sålde den eller så var det frugan som slängde men den var skit snygg o grym!

Du kan förlänga stakar dom på nåt sätt o göra samma sak.
Annars askkopp skulle vara grymt!

BMW 318dT "Blöjexpressen" (2011)
lillproppen
10 februari 2010 · 58 Inlägg
Livet e för kort för att planera för framtiden, lev livet nu
Vauxhall Formula "The Mean Green Bean" (1998)
sir_daniel www.kudoz.se
10 februari 2010 · 3 802 Inlägg

ta och svetsa fast så de står rakt upp och svetsa sedan fast stakarna i en stålplatta och ha dem som ljushållare, tex en adventsljusstake till garaget?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang