Inför: Gatebil @ Mantorp Park 2-4 juli!

Gc8 Lackerare
29 juni 2010 · 587 Inlägg

ska man anmäla sig i förväg om man vill ställa ut ?

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
JaggaChafen Tesla Senior Technician
29 juni 2010 · 2 307 Inlägg

audi-fjar skrev:
ska man anmäla sig i förväg om man vill ställa ut ?

Nope säg till när du kör in på omrdådet så får du betal för utställning smat får en lapp till bilen för det

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
Gc8 Lackerare
29 juni 2010 · 587 Inlägg

ok thx

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Norde fotointresserad
29 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Fick klart med ackreditering idag, dessvärre verkar jag inte hinna få hem min nya kamera så får bli den gamla. Men på torsdagkväll börjar vi rulla ner ett gäng härifrån iaf, hoppas på att det blir lika skoj som tidigare år =P

Bjuder på en gammal tillbakablick från fjolårets campingupplevelser:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=172123

Reeplayed Vi lever i en orättvis värld..
29 juni 2010 · 560 Inlägg

Fredag kl 7 åker vi från Karlskrona, ska bli så jävla skoj! Sova i husvagn hela helgen, roligt för mig och tjejkompisen som aldrig varit där! Sen hoppas jag att det blir lite drickande om kvällarna med? smile

Even fools they say, can find a way out of the dark.
AMG-Mannen
29 juni 2010 · 65 Inlägg

Funderar på att åka ner, första gången i såfall smile  Är det bara sladda som gäller på detta event, eller kan man även köra som "vanligt" om man bara vill testa bana? roll

racefan
29 juni 2010 · 1 059 Inlägg

som vanligt smile bana är till för alla oavsett hur duktig du är eller hur brett du kör.

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
TurboAnton Team VeboTrim
30 juni 2010 · 322 Inlägg

camaro67 skrev:

Bjork skrev:

Aerodynamik skrev:

Får du veta något mer så skriv gärna här!

Verkar som det bara är att dyka upp tongue men det är fan inte billigt 250kr inträde sen så tillkommer 250kr för utställning hmm

det är ju helt åt helvete igentligen. Betala för att andra ska få titta på ens bil och sen tar de betalt av de som tittar åxo

Det är ju ingen som tvingar er att komma. smile

Team VeboTrim @ Facebook
Norde fotointresserad
30 juni 2010 · 2 307 Inlägg

Någon som har koll på när de öppnar insläppet till campingen? Om det är som förra året att de öppnar det någon gån på fredag förmiddag eller som året innan det när det var öppet om man kom på natten till fredagen..?

IMPRAZERN Intresseklubben
30 juni 2010 · 673 Inlägg

Ni som brukar vara där, vilken dag är bäst mellan fre-lördag? eller är detsamma bilar som kör varje dag? Funderar på komma upp på lördag, men man vill ju veta vad som blir mest action big_smile

Helst vill man ju se drift smile

/Mvh Andreas
Seat Leon FR "Sotis" (2016)
Bjork OEM <3
30 juni 2010 · 6 957 Inlägg

TurboAnton skrev:

camaro67 skrev:

Bjork skrev:

Verkar som det bara är att dyka upp tongue men det är fan inte billigt 250kr inträde sen så tillkommer 250kr för utställning hmm

det är ju helt åt helvete igentligen. Betala för att andra ska få titta på ens bil och sen tar de betalt av de som tittar åxo

Det är ju ingen som tvingar er att komma. smile

Sant, men ändå..fast Gatebil i mina ögon är ingen utställningsträff, det är kör-träff med mkt bus på banan tongue

OEM <3
JaggaChafen Tesla Senior Technician
30 juni 2010 · 2 307 Inlägg

IMPRAZERN skrev:
Ni som brukar vara där, vilken dag är bäst mellan fre-lördag? eller är detsamma bilar som kör varje dag? Funderar på komma upp på lördag, men man vill ju veta vad som blir mest action big_smile

Helst vill man ju se drift smile

Spelar nog absolut ingen roll vilken dag du kommer

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
HEATSEEKER
30 juni 2010 · 198 Inlägg

Aerodynamik skrev:

HEATSEEKER skrev:
Någon som har koll på hur det funkar om man ska ställa ut??  Föranmäla eller bara dyka upp, grymt dåligt med info på sidan...!

Får du veta något mer så skriv gärna här!

Pratade med dom igår, kostar 250kr för entren sen 250kr till om du vill ställa ut, bara att köra fram till grinden å säger att du vill ställa ut så får du betala för utställningen + entren så e det bara att köra in. Ingen föranmälan krävs.
Konstigt att vi som kommer å ställer ut/köra ska betala sådan priser, utan oss skulle det absolut inte bli någon träff alls!
Klart de ska kosta lite men 250kr för att ställa ut?? Sänk priserna lite så kommer de fler å kör å ställer ut och i slutändan mer folk som vill komma å titta på det större utbudet....

Men men, nu e de som de e, bara tat.. cool

Kmarcus
30 juni 2010 · 854 Inlägg

HEATSEEKER skrev:

Aerodynamik skrev:

HEATSEEKER skrev:
Någon som har koll på hur det funkar om man ska ställa ut??  Föranmäla eller bara dyka upp, grymt dåligt med info på sidan...!

Får du veta något mer så skriv gärna här!

Pratade med dom igår, kostar 250kr för entren sen 250kr till om du vill ställa ut, bara att köra fram till grinden å säger att du vill ställa ut så får du betala för utställningen + entren så e det bara att köra in. Ingen föranmälan krävs.
Konstigt att vi som kommer å ställer ut/köra ska betala sådan priser, utan oss skulle det absolut inte bli någon träff alls!
Klart de ska kosta lite men 250kr för att ställa ut?? Sänk priserna lite så kommer de fler å kör å ställer ut och i slutändan mer folk som vill komma å titta på det större utbudet....

Men men, nu e de som de e, bara tat.. cool

Det är troligen på det här viset för att hålla hög standard på bilarna.

Senast redigerat av Kmarcus (30 juni 2010)

BMW M3 Coupé "3.0 goes 3.2" (1994)
Zak Proud Member of Kööken Racing!
30 juni 2010 · 1 056 Inlägg

IMPRAZERN skrev:
Ni som brukar vara där, vilken dag är bäst mellan fre-lördag? eller är detsamma bilar som kör varje dag? Funderar på komma upp på lördag, men man vill ju veta vad som blir mest action big_smile

Helst vill man ju se drift smile

Lördagen är nog mest körning.
Det var det förra året

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936
BMW Z3 Coupé "Lillebror" (1999)
BMW E30 kompressor "Hellsifur - Clean but mean" (1985)
bark_turbo Power by S13
30 juni 2010 · 271 Inlägg

Norde skrev:
Någon som har koll på när de öppnar insläppet till campingen? Om det är som förra året att de öppnar det någon gån på fredag förmiddag eller som året innan det när det var öppet om man kom på natten till fredagen..?

Skulle oxå vilja veta detta! Kollar man på Gatebil.se hemsidan så går det ju en tidtagar ur som då sägar att det startar kl 11.00 på fredag???

NÅGON som vet om det stämmer???

Supraner VIP Medlem
30 juni 2010 · 251 Inlägg

zakademus skrev:

IMPRAZERN skrev:
Ni som brukar vara där, vilken dag är bäst mellan fre-lördag? eller är detsamma bilar som kör varje dag? Funderar på komma upp på lördag, men man vill ju veta vad som blir mest action big_smile

Helst vill man ju se drift smile

Lördagen är nog mest körning.
Det var det förra året

Lördagen o söndagen är det mest har jag för mig när jag tittade på schemat. Dock frågade inte du om söndagen nu tongue Men Lördagen>Fredagen  är det iaf, ganska säker.
Annars kan du bläddra tillbaka en sida eller två o se schemat som någon länkade för de olika dagarna wink

EDIT: Det är 1 timme mer på söndag än på lördag. Dock flera timmar mer på lördag än på fredag wink

Senast redigerat av Qziny (30 juni 2010)

HEATSEEKER
30 juni 2010 · 198 Inlägg

Kmarcus skrev:

HEATSEEKER skrev:

Aerodynamik skrev:

Får du veta något mer så skriv gärna här!

Pratade med dom igår, kostar 250kr för entren sen 250kr till om du vill ställa ut, bara att köra fram till grinden å säger att du vill ställa ut så får du betala för utställningen + entren så e det bara att köra in. Ingen föranmälan krävs.
Konstigt att vi som kommer å ställer ut/köra ska betala sådan priser, utan oss skulle det absolut inte bli någon träff alls!
Klart de ska kosta lite men 250kr för att ställa ut?? Sänk priserna lite så kommer de fler å kör å ställer ut och i slutändan mer folk som vill komma å titta på det större utbudet....

Men men, nu e de som de e, bara tat.. cool

Det är troligen på det här viset för att hålla hög standard på bilarna.

Kan kanske va en orsak... hmm

laggey
30 juni 2010 · 335 Inlägg

hur ska vädret bli?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang