NeoSocket - Årets skämt?

von_blad
19 mars 2010 · 461 Inlägg

Jupp, en bra kandidat till årets skämt tycker jag...

Stabiliserar bilens elsystem så att tändstiften ger en starkare gnista och förbränner mer av bränslet. Fungerar på både diesel och bensin drivna bilar.

BMW - Better Make Way
Volvo S60 t5 "Summum" (2006)
loudness
19 mars 2010 · 4 554 Inlägg

haha denna tar nog största priset någonsin jisses vilket skämt

MCMLXXXII Alltiallo - Styrlapp BE CE
19 mars 2010 · 559 Inlägg

Njaa skulle inte tro att denna funkar.. Men fick mig ett skratt så här på förmiddagen smile

Mvh Thomas
Jani Hast
19 mars 2010 · 213 Inlägg

Det värsta är ju att fok fortfarande går på sånt här.

Sandvik
19 mars 2010 · 547 Inlägg

Har alltid önskat mig starkare gnista från tändstiften i min diesel......

Undrar hur många i USA som kör med sådan redan?

"What's green, has four legs and could kill you if it fell on you from a tree?"
".....What?"
"A pooltable!"
Martin 9-3 Fisketokig
19 mars 2010 · 2 997 Inlägg

Har varit uppe tidigare i annan tråd.

Finns liknande produker som verkligen fungerar...

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
N_W V8 de bästa som finns!
19 mars 2010 · 1 092 Inlägg

Jag tycker inte man ska döma ut den, ni vet väl att den fungerar bara på amerikanska bilar med amerikanska ägare. Min Pontiac 67a drar bara 0,62 i stan gods honest truth! It's pure magic, try it yourself!  big_smile

Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil
volvo855t5r
19 mars 2010 · 217 Inlägg

liker at dem har satt in masse "måle instrumenter" i bilen.....alt avslått da og laptoppen viser jo bare bakgrunns bilde smile løfter produktet opp til nye høyder...jo fler ledninger og måle instrumenter....jo bedre er produktet.....tviler på at dette er ett produkt som kun gir et coolt lys...dette tuning på høyt nivå....eller er jeg bare smekk full av ironi?

Volkswagen Tiguan "R-line" (2012)
Crille88
19 mars 2010 · 1 353 Inlägg

haha fyfan vilket skämt, synd att dom missade en detalj i sin marknadsföring, inte på någon bild kan man se att den sitter pluggad i bilen, och ingen av utrustningen är över huvudtaget kopplad till bilen, lätt o mäta då... hahahahhhahahaha

Seat Leon Cupra R "Limited Edition nr 496 av 799" (2018)
TS_quattro fyrkrafsare
19 mars 2010 · 1 443 Inlägg

Underbart att de dessutom använt google translate för att översätta annonsen vilket som alltid resulterar i grammatisk våldtäkt.... Och ja, det var nog det dummaste jag har sett på bra länge bland små fläktar/snurror i insuget och annat båg, slår nog t.o.m den lilla klämman med magneter man skulle sätta runt bränsleledningen för att bränslet skulle "polariseras" så bilen gick snålare, jo säkert...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
Andreas 940 -utan 940
19 mars 2010 · 1 728 Inlägg

Det skapas ju fortfarande trådar här på gorg om den där snurran man sätter innan insuget som är "more efficient than any turbo charger" så denna sak kommer vi säkert få se mer av.

te_wik Forummoderator
19 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Men vad i h-vete... lol det var nog det värsta jag sett inom "trim" på länge smile

Men det är klart, varje gång jag trycker in mobilladdaren i cigguttaget så känner jag att bilen tappar kraft
roll


Edit: Jag var bara tvungen att maila säljaren (som tydligen är ett registrerat företag i Kina) och fråga hur denna produkt fungerar i detalj. Ska bli intressant att höra svaret, om det ens kommer något.


Mvh Tommy

Senast redigerat av te_wik (19 mars 2010)

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Leo86
19 mars 2010 · 1 468 Inlägg

Sandvik skrev:
Har alltid önskat mig starkare gnista från tändstiften i min diesel......

Undrar hur många i USA som kör med sådan redan?

bättre gnista i tändstiften på en diesel? e inte d glödstift o diesel big_smile

te_wik Forummoderator
19 mars 2010 · 12 813 Inlägg

Leo86 skrev:

Sandvik skrev:
Har alltid önskat mig starkare gnista från tändstiften i min diesel......

Undrar hur många i USA som kör med sådan redan?

bättre gnista i tändstiften på en diesel? e inte d glödstift o diesel big_smile

Det är nog just det han menar, lite ironi i det inlägget smile



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Kekken
19 mars 2010 · 54 Inlägg

Haha de va dagens. Om man köper 2 borde de ju bli dubbelt så effektivt...
Tro ja ska skaffa en till turbon så slipper man öka trycket iställe tongue...

Varför byter man kolvar om man använder begagnade ringar?
Det är ju som att låna farsans kallingar ur tvättkorgen.
De funkar men e inte rätt för de...
Rquired Allmänt envis
19 mars 2010 · 12 512 Inlägg

TS_quattro skrev:
Underbart att de dessutom använt google translate för att översätta annonsen vilket som alltid resulterar i grammatisk våldtäkt.... Och ja, det var nog det dummaste jag har sett på bra länge bland små fläktar/snurror i insuget och annat båg, slår nog t.o.m den lilla klämman med magneter man skulle sätta runt bränsleledningen för att bränslet skulle "polariseras" så bilen gick snålare, jo säkert...

"Detta ökar kraft och Mil per Liter, förutom att ha renare utsläpp"

Låter mycket förtroendeingivande det! big_smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
NissanMotorsport
19 mars 2010 ·

Ja jävlar, pass på att köpa grenuttag, minst 5 st och plugga i en i varje! Nu jävlar ska 940in gå med sina  500 hk +

Tror faktiskt mitt USBminne i stereon gör så bilen går bättre än det där tongue Ska nog göra en textfil med massa obegriplig text i. Sen lägga ut på annons och skriva "lägg in den där textfilen i ditt USBminne och koppla in i din Stereo så sparar du bränsle och får mer kraft, skulle nog bli miljonär av alla som kmmer köpa den från kina å usa tongue

Senast redigerat av NissanMotorsport (19 mars 2010)

Rock-Star
19 mars 2010 · 2 982 Inlägg

dumma människor som köper.

NSS207
19 mars 2010 · 515 Inlägg

HAHAHA fyfan asså... kan inte någon köpa en bara för att testa? big_smile hur mycket kostar dom?

§9 Annonsering gäller även signaturen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang