Inför: Springmeet Halmstad 9/4 -10

malaguti_fabbe Exporterad Colombian
10 april 2010 · 812 Inlägg

EN SÅN TRÄFF! Trodde aldrig att "halva" halland skulle komma (inkl Gbg/Småland) Synd bara att folk inte kom förän de blev mörkt sad

danne_83
10 april 2010 · 60 Inlägg

Ja den va helt fantastisk...hmm... Efterlyser lite mer race tills nästa gång smile

BMW M135i (2013)
triNo
10 april 2010 · 2 Inlägg

Mycket trevlig kväll, grymt mycket bilar nere vid hamnen! (sedan kom Aina och skrämde bort oss!)

BMW E34 520i "Vilma" (1992)
-Blomman-
10 april 2010 · 1 174 Inlägg

Som sagt mycket lyckad kväll.. Kul att så många kunde komma med så kort varsel, jag skickade ut ett kjedjesms vid 16 tiden om träffen kl.22 på statiol, men ändå så lyckades det sprida sig så snabbt..

Ni som vill kan ju PMa era nummer till mig så får ni reda på spontan träffarna..

Daphi: Om du är sugen på att planera fler träffar, så tveka inte att skriva i min tråd jag har om halmstad träffarna. Länk finns på min press.. Så skriver jag in det på framsidan, eller så kan du skicka ett PM.. wink

"If you're in control, you're not going fast enough"
-Blomman-
10 april 2010 · 1 174 Inlägg

triNo skrev:
Mycket trevlig kväll, grymt mycket bilar nere vid hamnen! (sedan kom Aina och skrämde bort oss!)

Fattar inte varför alla ska dra så fort dom kommer, finns ingen anledning!!

"If you're in control, you're not going fast enough"
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
10 april 2010 · 812 Inlägg

Folk är väl rädda sen Jönköping, sen var det lite kallt, så XC70in var väl en bra anledning o söka sig till värmen sad

Ps.Får vi se lite bilder nu då då triNo wink.Ds

meganalle
10 april 2010 · 141 Inlägg

Daphi skrev:

meganalle skrev:
Var en ren besvikelse.... Åkte långt och få den besvikelsen sad Inget jag kommer åka till mer sad Hade hört att det skulle vara en någolunda stor träff, stor träff på inte ens 5 bilar och en stor pakering, parkering som är full efter 5 bilar kallar jag inte stor. en STOR besvikelse bara....

Senast jag räknade var vi ca 30 bilar åtminstone.

HAHA alla bilar som kom och åkte stack lika fort då eller?! lol

Tigerofsweden
10 april 2010 · 1 231 Inlägg

meganalle skrev:
Var en ren besvikelse.... Åkte långt och få den besvikelsen sad Inget jag kommer åka till mer sad Hade hört att det skulle vara en någolunda stor träff, stor träff på inte ens 5 bilar och en stor pakering, parkering som är full efter 5 bilar kallar jag inte stor. en STOR besvikelse bara....

varför åkte du inte vidare ner till Ystad om det var en så stor besvikelse ?
det är bara 2 timmar till så är du nere på en FETING träff ...

i halmstad är det alltid dött så du vet ...

meganalle
10 april 2010 · 141 Inlägg

Tigerofsweden skrev:

meganalle skrev:
Var en ren besvikelse.... Åkte långt och få den besvikelsen sad Inget jag kommer åka till mer sad Hade hört att det skulle vara en någolunda stor träff, stor träff på inte ens 5 bilar och en stor pakering, parkering som är full efter 5 bilar kallar jag inte stor. en STOR besvikelse bara....

varför åkte du inte vidare ner till Ystad om det var en så stor besvikelse ?
det är bara 2 timmar till så är du nere på en FETING träff ...

i halmstad är det alltid dött så du vet ...

För vi inte kände att åka flera mil till med en bil som inte är hel....

SqualleD
10 april 2010 · 103 Inlägg

Vi var där en väldigt kort stund. åkte sedan till max och bestämde oss där för att dra vidare ner till ystad. hade väl lite planer på den innan men men helt klart värt det tycker jag smile
Meganalle skulle kanske gjort det samma... och så lite bilar var det inte när vi kom dit. Kom det då några mer bilar efter att vi drog så är det ju en hellyckad kväll för att vara halmstad smile

Volkswagen Golf Mk2 "Börbet" (1986)
BMW 528 "wheelgap" (1997)
meganalle
10 april 2010 · 141 Inlägg

SqualleD skrev:
Vi var där en väldigt kort stund. åkte sedan till max och bestämde oss där för att dra vidare ner till ystad. hade väl lite planer på den innan men men helt klart värt det tycker jag smile
Meganalle skulle kanske gjort det samma... och så lite bilar var det inte när vi kom dit. Kom det då några mer bilar efter att vi drog så är det ju en hellyckad kväll för att vara halmstad smile

Jag var där ca kvart över 6 och då var det max 5 bilar. vi åkte kanske efter 20 min då vi insåg att det inte skulle komma mer.... Ystad log för långt bort för att vi skulle orka åka dit med en söndrig bil

M_Erlandsson Hur tänkte du nu?!
10 april 2010 · 423 Inlägg

Då åkte ni helt klart för tidigt, jag kom inte in förräns nångång mellan 19-19.30 och då stog där 15-20 bilar, sen ute i hamnen va de en hel jävla massa mer

Daphi Daphi
10 april 2010 · 77 Inlägg

Jag tycker att träffen blev väldigt lyckad och jag blev förvånad över hur mycket folk som faktiskt dök upp!

Nästa träff jag anordnar kommer jag att ha lite direktiv på var vi åker och vad som händer, så slipper man splittringen så mycket när folk börjar bli uttråkade. Det roliga är ju att folk verkligen kommer dit, står i 5 minuter, tycker det är tråkigt för att det inte är något folk och sen sticker och gnäller för att det var en dålig träff.

Med den inställningen kommer man aldrig att kunna anordna en lyckad träff.

Tack till er som kom!

Street West Coast
Familjebussförare
malaguti_fabbe Exporterad Colombian
10 april 2010 · 812 Inlägg

Vi kom vid 1750, då va d heltomt, såg inte skoj ut. Så vi åkte sen iväg o köpte mat.
När vi kom tillbaka var det typ 10 bilar. Sen vid 2000 var det riktigt mycke bilar tycker jag.
Men vid 2200 på Statoil så var där SJUKT mycke bilar, för o va halmstad wink

xXGalXx
10 april 2010 · 63 Inlägg

Riktigt lyckad tycker jag

Arcangelus <3 Japs
10 april 2010 · 680 Inlägg

Åker man till en bilträff, är där i 20min (!?) och sen drar för att det vart dåligt med folk...då får man f*n skylla sig själv. Alla är inte punktliga...sluta lipa.

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Daphi Daphi
10 april 2010 · 77 Inlägg

Arcangelus skrev:
Åker man till en bilträff, är där i 20min (!?) och sen drar för att det vart dåligt med folk...då får man f*n skylla sig själv. Alla är inte punktliga...sluta lipa.

Instämmer med föregående talare.

Är ni sugna på en ny träff i Juni-Juli någon gång?

Street West Coast
Familjebussförare
Jimmy_N Makaronborrare
10 april 2010 · 993 Inlägg

meganalle skrev:

SqualleD skrev:
Vi var där en väldigt kort stund. åkte sedan till max och bestämde oss där för att dra vidare ner till ystad. hade väl lite planer på den innan men men helt klart värt det tycker jag smile
Meganalle skulle kanske gjort det samma... och så lite bilar var det inte när vi kom dit. Kom det då några mer bilar efter att vi drog så är det ju en hellyckad kväll för att vara halmstad smile

Jag var där ca kvart över 6 och då var det max 5 bilar. vi åkte kanske efter 20 min då vi insåg att det inte skulle komma mer.... Ystad log för långt bort för att vi skulle orka åka dit med en söndrig bil

Åka med en söndrig bil från Kungälv till Halmstad för att bara vara där i 20min låter jobbigt nog tongue

Tigerofsweden
11 april 2010 · 1 231 Inlägg

ahhahaha +1 på den

TheYellowOne
11 april 2010 · 46 Inlägg

Komiskt=) Va iaf en lyckad kväll den tiden man va ute på vägarna, blev ju stan sen o dricka bärs smile Men en ny träff e jag lätt på, varför inte redan i maj Daphi?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang