hörde någon sade nått om att man ska kunna bänka bilen där eller nått? något som stämmer? Mvh
Man kan inte bänka bilen här. Så det stämmer inte det som du hört.
stig-evert skrev:
tjenare, inte för o värka gnällig. män har hört att inte alla bilar oavsätt skick och renlighet är välkommna inom området. trodde ju att man kunde komma o få vara med fast man har en vanlig standard bil, eller en gammel skruttbil. Med lite norskkrom? men frågar nu dig som är arrangör av de hela hur det ligger till? skulle bli riktigt glad över ett svar... M.V.H: stig-evert
Gnällig? Nja du frågar ju en fråga och här kommer ett svar.
Jag har valt att gjort en utställning och inte en träff. Så ja det stämmer att alla kommer inte att komma in på området i år. Utställning i dem flestas bemärkelse inklusive min egen uppfattning är att det är ordning på sakerna o inte komma med en "gammal skrutt bil" som du skriver. Men är den "gamla skrutten" i väldigt fint skick så kommer den in.
Ville jag ha en träff så har jag inte ordnat med domare som ska bedöma bilarna som kommer in på området.
Om du skulle ordna en sån här utställning och har priser närmare 9000:- att dela ut, skulle du då släppa in alla slags fordon på ditt område?
Min målsättning med detta är att det ska vara roligt att komma samt att det ska finnas fina bilar att titta på samtidigt som det gynnar staden i sig.
Visst nu kommer det kanske inte komma sådana bilar som tävlar i SCF till exempel..
Ledsen att jag misstolkade det här. Det kändes bara så trist om inte alla var välkomna, men nu har vi ju fått det utrett att alla är det, om än till ett begränsat antall platser.
Det lutar nämligen åt att jag slänger med mig flickvännen och kommer ner. Det var därför som jag reagerade så starkt på om inte alla skulle få komma in.
Ser verkligen fram emot den här träffen. Fast det blir kring 80mil enkel väg för oss...