Inför: Meet Of The Month #1 2010

DaWern Snel Hest
20 april 2010 · 75 Inlägg

wink jaaaja sånt löser sig alltid :>

det blir nog en jävla trevlig kväll ändå. Det blir det alltid smile

men bara en sak, PLOCKA UPP SKITEN EFTER ER så kanske vi inte blir bannlysta på varenda större p-plats...



// W

RaceGruppen Norrköping
Norrköpings förening för en laglig framtid!
Ford Mustang SVT Cobra "Snoken" (2003)
Jokke_
20 april 2010 · 453 Inlägg

mm blir säkert jäkligt skoj, synd att man inte kan vara där bara. Siktar på att kunna komma till den andra träffen smile

Senast redigerat av Jokke_ (20 april 2010)

Civic-TJ
20 april 2010 · 29 Inlägg

På tal om tennis smile... Tänkte bara om det är någon som varit på komunen om att genomföra träff/blackrace på F13 Bråvalla.. Vad jag vet säger dom väll att man inte får vistas där pga militära hemligheter eller nått.. Tyckte bara det va komiskt att detta får anordnas där...
http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5964470

JohanLq
21 april 2010 · 75 Inlägg

Det absolut bästa skulle va att ha träffarna mitt inne i stan typ spiralen parkeringen och alla torg osv.. Enda sättet att få kommunen att fixa fram en plats där vi får vara helt tillåtet. För dom kommer Absolut inte göra någonting till våran fördel så länge dom inte måste!!

MaulinR Avstängd
21 april 2010 · 285 Inlägg

Tanken är alltså att träffas på bauhaus först och sen flytta oss...? eller har jag förstått fel?

_Johannes
21 april 2010 · 383 Inlägg

Jag kommer:D OCH DÅ UTAN ALKOHOL!

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Adder Adder
21 april 2010 · 972 Inlägg

Schimpy skrev:
Det absolut bästa skulle va att ha träffarna mitt inne i stan typ spiralen parkeringen och alla torg osv.. Enda sättet att få kommunen att fixa fram en plats där vi får vara helt tillåtet. För dom kommer Absolut inte göra någonting till våran fördel så länge dom inte måste!!

Jo de skulle ju vara nått, dock så är väl inte första träffen den bästa att hålla där i och med antalet bilar som förväntas komma.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
JohanLq
21 april 2010 · 75 Inlägg

Adder skrev:

Schimpy skrev:
Det absolut bästa skulle va att ha träffarna mitt inne i stan typ spiralen parkeringen och alla torg osv.. Enda sättet att få kommunen att fixa fram en plats där vi får vara helt tillåtet. För dom kommer Absolut inte göra någonting till våran fördel så länge dom inte måste!!

Jo de skulle ju vara nått, dock så är väl inte första träffen den bästa att hålla där i och med antalet bilar som förväntas komma.

Det e ju de som e själva grejjen, att skapa ett mindre kaos i stan. Rätt taskigt mot folk som bor där men är ju faktist så att det är bara protester o liknande som hjälper när man har med våran kommun o göra hmm

Volvo-lollungen
21 april 2010 · 602 Inlägg

MaulinR skrev:
Tanken är alltså att träffas på bauhaus först och sen flytta oss...? eller har jag förstått fel?

mm undrar samma som henne smile och exakt vart ska flytta isf?  hur många kommer at vara på platts? vore bra om arangören/ tråd ledaren kunde sätta lite mer info på första inlägget då jag tror att många annars bara kommer yra rundor efter bauhaus. Mvh Vera Duhen

Senast redigerat av Volvo-lollungen (21 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Adder Adder
21 april 2010 · 972 Inlägg

Schimpy skrev:

Adder skrev:

Schimpy skrev:
Det absolut bästa skulle va att ha träffarna mitt inne i stan typ spiralen parkeringen och alla torg osv.. Enda sättet att få kommunen att fixa fram en plats där vi får vara helt tillåtet. För dom kommer Absolut inte göra någonting till våran fördel så länge dom inte måste!!

Jo de skulle ju vara nått, dock så är väl inte första träffen den bästa att hålla där i och med antalet bilar som förväntas komma.

Det e ju de som e själva grejjen, att skapa ett mindre kaos i stan. Rätt taskigt mot folk som bor där men är ju faktist så att det är bara protester o liknande som hjälper när man har med våran kommun o göra hmm

Jo visst men nu är de kort tid kvar, varför skapa mer förvirring.. Bättre som sagt att ta de senare i sommar.

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
Adder Adder
21 april 2010 · 972 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

MaulinR skrev:
Tanken är alltså att träffas på bauhaus först och sen flytta oss...? eller har jag förstått fel?

mm undrar samma som henne smile och exakt vart ska flytta isf?  hur många kommer at vara på platts? vore bra om arangören/ tråd ledaren kunde sätta lite mer info på första inlägget då jag tror att många annars bara kommer yra rundor efter bauhaus. Mvh Vera Duhen

Man får köra ett stråk neråt mot Maxi och Media markt och kolla läget.

Lär ju höras och synas vart folket tar vägen smile

Senast redigerat av Adder (21 april 2010)

\\ <°)))))>< ><((°> //
// ‹«‹ • Adder • ›»› \\
\\Projekttråd Nissan 200SX //
// <°))>< ><(((((°> \\
Nissan 200SX - S14 "200an" (1995)
taway
21 april 2010 · 296 Inlägg

Hur svårt ska det vara att kolla vad som gäller och sen bestämma en parkering där man vara hela tiden och inte behöva flytta sig efter ett visst klockslag? Jag hittar inte i Norrköping och känner inget folk. Jag vill gärna veta vart jag ska innan jag åker hemifrån...

Nezlan
21 april 2010 · 22 Inlägg

taway skrev:
Hur svårt ska det vara att kolla vad som gäller och sen bestämma en parkering där man vara hela tiden och inte behöva flytta sig efter ett visst klockslag? Jag hittar inte i Norrköping och känner inget folk. Jag vill gärna veta vart jag ska innan jag åker hemifrån...

Blir bauhaus som jag fattar, men sen när bommarna stängs eller träffen flyttas är det la bara fråga vem som.. Finns inte någon som inte skulle förklara eller visa vart den flyttat. Kan inte tänka mig det ialle fal.

T-Andersson
21 april 2010 · 347 Inlägg

Det är ju då bättre å bestämma innan här på tråden vart träffen blir efter bauhaus?

Senast redigerat av T-Andersson (21 april 2010)

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
D_Trygg
21 april 2010 · 39 Inlägg

Tänkte komma det är bara att dyka upp va?? smile drar det i gång 20.00 eller??

jente
21 april 2010 · 92 Inlägg

D_Trygg skrev:
Tänkte komma det är bara att dyka upp va?? smile drar det i gång 20.00 eller??

Det är bara att dyka upp smile runt 20 så brukar folket komma, ibland före ibland lite efter. Men med tanke på att det är första träffen så är de alltid bra att komma lite före smile

Street Knight
Caylon Bayerische Motoren Werke
21 april 2010 · 271 Inlägg

På ett eller annat sätt tar man sig dit smile

BMW M3 E92 (2008)
CarpeDiem German Engineering
21 april 2010 · 9 083 Inlägg

Ska bli kul att åka förbi träffen, blir mitt första besök smile

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
meatos
21 april 2010 · 424 Inlägg

Ska bli sköj detta!

CarpeDiem German Engineering
22 april 2010 · 9 083 Inlägg

Hoppas verkligen att det blir skoj, mindre roligt om folk dricker sig fulla där.

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang