Inför: Meet Of The Month #1 2010

Jakobwesik
24 april 2010 · 4 Inlägg

Kommer karavanen från linköping starta på cloetta center parkeringen som vanligt även iår?

Volvo v70r AWD "BP Racing" (2000)
Volvo 360 "Plus46 Motorsport" (1988)
R-Mikkola
24 april 2010 · 39 Inlägg

Civic-TJ skrev:
På tal om tennis smile... Tänkte bara om det är någon som varit på komunen om att genomföra träff/blackrace på F13 Bråvalla.. Vad jag vet säger dom väll att man inte får vistas där pga militära hemligheter eller nått.. Tyckte bara det va komiskt att detta får anordnas där...
http://nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5964470

Jag går på skolan och var funktionär där den dagen, och vi som anordnade tävlingen får ju inte vara över hela fältet, vi får bara vistas på en liten del av fältet och tro mig just där gåre inte å köra blackrace smile

JohanLq
25 april 2010 · 75 Inlägg

Var på Maxi o spanade igår kväll, Alltså denna parkering är ju helt suverän! kommer nog bli riktigt najs träff om vi är där! Inga skyltar, bommar eller liknande syndes till heller så det är väl fritt fram big_smile

Dastas
25 april 2010 · 25 Inlägg

ja det kommer lite folk från västervik som vanligt smile  och ser verkligen fram i mot ett nytt MOM år smile med mkt lek!

libanesen
25 april 2010 · 22 Inlägg

ja ja ingen av er kommer komma:smile

Norda
25 april 2010 · 28 Inlägg

Klart man tycker upp smile

Tar min kära och välskötta 745 wink


M.V.H. Andreas

Volvo 745 GL "Clean Edition" (1991)
RoroKungen
26 april 2010 · 184 Inlägg

kanske kommer smile

CarpeDiem German Engineering
26 april 2010 · 9 083 Inlägg

Kommer det vara en förträff innan MoM börjar? Jag och vännerna tänkte vara på plats i Norrköping typ 2 timmar innan smile

Mvh

Senast redigerat av CarpeDiem (26 april 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
R-efined
26 april 2010 · 152 Inlägg

Kommer smile

J3lv4n
26 april 2010 · 89 Inlägg

TurboTias skrev:
För att det fortfarnde finns folk som inte förstår att allt lär lösa sig vad som än händer så spikar vi nu MAXI (Ingelsta Shopping för folk utifrån) som reserv/uppföljningsplats.

Varför? - Jo, för att det var föregångaren till Bauhaus, det är en stor och fin parkering samt att deras förbudsskyltar/liknande är nertagna, troligtvis av dem själva i samband med ombyggnaden för något år sedan.

MEN se till så alla sköter sig så det inte blir bommar och förbud där igen med!
Om någon bär sig illa åt är det ju bara att ringa snuten så dom får ta hand om puckot?
Så kan dne skyldige få skiten istället för alla oss andra. Använd papperskorgar och ska ni elda däck så gör det på vägarna vi betalar vägskatt för istället för på parkeringen som markägaren pyntat beläggningen på!


det var väl itne så svårt att bestämma något vettigt eller? smile

Mvh TT

Vore ju kanon om folk kunde försöka tänka på det!

Toyota Supra "MKIV" (1994)
fnatteknatte www.5100.se
26 april 2010 · 299 Inlägg

ja kommer men tyvärr inte i rs:en då ja inte hittar nån bestid

Nissan 200sx s13 "nismo" (1989)
Thedriftking
26 april 2010 ·

kanske kommer, men just nu ser det ut som att jag inte har nå att åka med sad

nån som man kan få åka upp med? och sen hem med så klart.. kan stå för lite bensin pris om det skulle va så..

PeeWee_ Alias Kotten
26 april 2010 · 74 Inlägg

Dyker ner en sväng smile

Autosound Nyköping
www.autosound.se
V-Master
26 april 2010 · 87 Inlägg

kommer nog med crx:en

Dominate_ :)
27 april 2010 · 51 Inlägg

Kommer big_smile

Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

CarpeDiem skrev:
Kommer det vara en förträff innan MoM börjar? Jag och vännerna tänkte vara på plats i Norrköping typ 2 timmar innan smile

Mvh

kommer ju va en karavan till mom från Valdemarsvik/Söderköping om ni vill slippa o vänta i 2 tim

här har ni länk till karavan tråden smilehttp://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175629

Senast redigerat av Volvo-lollungen (27 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Steffi aka Lilla My
27 april 2010 · 122 Inlägg

kommer väl också då eftersom alla andra ska dit tongue ses där!! smile

BMW m535 "Min man" (1986)
cuppre negativ..
27 april 2010 · 167 Inlägg

blev iväg skickad på annat håll av chefen på lörda. så detta kaos kommer man att missa.

Senast redigerat av cuppre (27 april 2010)

"Har man en cosworthmaskin så vill man givetvis höra den jobba. Vem vill igentligen ha en tyst bil när man kan få det här? Det skulle vara grannarna då, möjligen" Kenneth Tonef - Motorjournalen.
www.5100.se
TurboTias Permanently Banned
27 april 2010 · 343 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

CarpeDiem skrev:
Kommer det vara en förträff innan MoM börjar? Jag och vännerna tänkte vara på plats i Norrköping typ 2 timmar innan smile

Mvh

kommer ju va en karavan till mom från Valdemarsvik/Söderköping om ni vill slippa o vänta i 2 tim

här har ni länk till karavan tråden smilehttp://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=175629

ja.. det är ju "påvägen" om man kommer från stockholm....? hmmmadroll

RaceGruppen Norrköping på Facebook
RaceGruppen Norrköpings Hemsida
Norrköpings förening för en laglig framtid!
BMW 330d "M Performance" (2016)
Toyota Supra Turbo "AGs i Norrköping" (1989)
Nfahlstedt Bubba
27 april 2010 · 32 Inlägg

Kommer !! som alltid tongue

Volvo xc60 r-design "awdN" (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang