Inför: Karavan till mom från Valdemarsvik/Söderköping. 1 maj

Volvo-lollungen
20 april 2010 · 602 Inlägg

Hejsan smile några fler som vill åka med i karavanen från Viken till mom i Norrköping?

Avgång från Hemköp i Viken till Söderköping kl 18,30
Avgång från Hemköp i Söderköping till mom  kl 19,15.
Se till att vara i god tid för vi avgår exakt dem tiderna då vi gärna vill va i Norrköping i god tid så vi inte krockar med Linköpings karavanen . tanken var att vi ska anlända precis innan.

Obs. inga onödiga omkörningar o race i ledet. O snälla ta de lugnt på ställen där de e grus på vägen. Tror inte att någon av oss e särskilt sugen på stenskott.

                                                                Mvh Volvo-lollungen

Senast redigerat av Volvo-lollungen (1 maj 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
No_Fear_2Race
22 april 2010 · 31 Inlägg

jag kommer åka från viken iaf.

Volvo-lollungen
22 april 2010 · 602 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:
jag kommer åka från viken iaf.

Oki big_smile när åker du dit isf? vore kul om man kunde hänga på o se om några fler härifrån ska dit

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
No_Fear_2Race
26 april 2010 · 31 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

No_Fear_2Race skrev:
jag kommer åka från viken iaf.

Oki big_smile när åker du dit isf? vore kul om man kunde hänga på o se om några fler härifrån ska dit

ja du bra fråga vet inte riktigt men ska höra lite med dom andra när det blir av isf åter kommer om detta

money__man
26 april 2010 · 15 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:

Volvo-lollungen skrev:

No_Fear_2Race skrev:
jag kommer åka från viken iaf.

Oki big_smile när åker du dit isf? vore kul om man kunde hänga på o se om några fler härifrån ska dit

ja du bra fråga vet inte riktigt men ska höra lite med dom andra när det blir av isf åter kommer om detta

jag hänger nog på från söderköping,,

Volvo-lollungen
26 april 2010 · 602 Inlägg

Vad sägs om vi drar igång en karavan från hemköp i viken kl 18,30 sen åker vi till hemköp i söderköping  och åker därifrån ca 19,15 ?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
No_Fear_2Race
26 april 2010 · 31 Inlägg

jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag smile

Volvo-lollungen
26 april 2010 · 602 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:
jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag smile

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

Senast redigerat av Volvo-lollungen (26 april 2010)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
money__man
26 april 2010 · 15 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

No_Fear_2Race skrev:
jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag smile

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

No_Fear_2Race
26 april 2010 · 31 Inlägg

money__man skrev:

Volvo-lollungen skrev:

No_Fear_2Race skrev:
jo det funkar för meej om jag inte jobbar kväll på lördag smile

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

money__man
26 april 2010 · 15 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:

money__man skrev:

Volvo-lollungen skrev:

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..tongue

No_Fear_2Race
27 april 2010 · 31 Inlägg

money__man skrev:

No_Fear_2Race skrev:

money__man skrev:

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

måste ju fixa lite fler som åker med, en karavan på 3 e ju inget o hänga i grillen..tongue

håller med deej fullständigt smile

Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

No_Fear_2Race skrev:

money__man skrev:

Volvo-lollungen skrev:

okej smile vad trevligt big_smile hmm vem ska va karavan ledare? ska lilla Ragnar va ledarbil?

okejj tiderna borde vel funka bra..men kör du först för din bil vet man ju hur den ser ut...

asså lilla gizzmo kan ju leda om det är så men då får ni ju ta o stampa på gasen lite ni som inte kan hålla mitt o money mans tempo smile hehe näe men håll täten du blondie så åker vi efter tongue

Oki visst tongue haha nä dekalerna går ju inte o missa direkt:) ska se till att vi håller jämn o lugn fart så alla hänger med:)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

Kom igen folket big_smile några fler som vill åka med? smile ju längre karavan ju roligare

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
27 april 2010 · 142 Inlägg

Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

Volvo-lollungen
27 april 2010 · 602 Inlägg

Black_Ghost skrev:
Funderar på om man skulle haka på eran karavan från söderköping i stället för den som går från linköping..åter kommer under veckan ev kan de bli ngn mer bil då

Vore jätte kul om du åkte med smile

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Black_Ghost
27 april 2010 · 142 Inlägg

då säger vi så att jag åker me i eran karavan från söderköping..ska se om kompisen åker me oxå i eran karavan från söderköping åter kommer me de..

Volvo-lollungen
28 april 2010 · 602 Inlägg

Några fler som vill åka med? är ju inte lite kul o åka själv tongue mkt roligare o åka karavan ju:)

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
ExplorerDemon ServiceTekniker
28 april 2010 · 77 Inlägg

Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

ServiceTekniker Volvo/Renault
Volvo-lollungen
28 april 2010 · 602 Inlägg

ExplorerDemon skrev:
Kanske kan hänga på, beror på när födelsedags firandet är över och om hunden ska följa med eller inte.. =P

Oki big_smile vore kul o du hängde med

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang