ljud bygge i min golf 2a med DC audio | Hertz | DD med mera i sammarbete med ljudbutiken. ( börjar sida 67 )

byggs mäst för bassrace så db mässigt får vi se.. :)
  • 131 Följare
  • 439 767 Visningar
  • Uppdaterades senast 12 maj 2013
MIKK0 Designer.
14 juli 2010 · 1 260 Inlägg

eriksson84 skrev:

MIKK0 skrev:
Skaffa ac i bilen då smile

näe.... det är över drivet. deet kyler inte ner bakluckan.. smile

Peaken är väll inte i bakluckan wink Kyla i skuffen får du väll lösa på nått annat sätt smile

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
eriksson84
15 juli 2010 · 1 312 Inlägg

MIKK0 skrev:

eriksson84 skrev:

MIKK0 skrev:
Skaffa ac i bilen då smile

näe.... det är över drivet. deet kyler inte ner bakluckan.. smile

Peaken är väll inte i bakluckan wink Kyla i skuffen får du väll lösa på nått annat sätt smile

jaha du menar så.. smile hehe.. äää det behöver inte vara så där varmt istället.. big_smile

Ljudbutiken.nu
MIKK0 Designer.
15 juli 2010 · 1 260 Inlägg

eriksson84 skrev:

MIKK0 skrev:

eriksson84 skrev:

näe.... det är över drivet. deet kyler inte ner bakluckan.. smile

Peaken är väll inte i bakluckan wink Kyla i skuffen får du väll lösa på nått annat sätt smile

jaha du menar så.. smile hehe.. äää det behöver inte vara så där varmt istället.. big_smile

Skaffa ett parasoll och ge bilen en piggelin big_smile

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot
eriksson84
15 juli 2010 · 1 312 Inlägg

MIKK0 skrev:

eriksson84 skrev:

MIKK0 skrev:

Peaken är väll inte i bakluckan wink Kyla i skuffen får du väll lösa på nått annat sätt smile

jaha du menar så.. smile hehe.. äää det behöver inte vara så där varmt istället.. big_smile

Skaffa ett parasoll och ge bilen en piggelin big_smile

ja.. att jag inte tänkt på det.. lol

Ljudbutiken.nu
eriksson84
19 juli 2010 · 1 312 Inlägg

jaha då var man tvungen att lämna tillbaka basarna idag då limningen hade släppt lite på alla 4 basarna.. så har man klätt lådan och stylat till portarna lite.. big_smile hehe.. dom blev blå metallic..  lite bilder kommer att komma upp kanske ikväll eller imorgon..

Ljudbutiken.nu
Frippe_L Gladen Audio
19 juli 2010 · 2 388 Inlägg

eriksson84 skrev:
jaha då var man tvungen att lämna tillbaka basarna idag då limningen hade släppt lite på alla 4 basarna.. så har man klätt lådan och stylat till portarna lite.. big_smile hehe.. dom blev blå metallic..  lite bilder kommer att komma upp kanske ikväll eller imorgon..

Plastic Paddings Super Epoxi på spiders o talspolar/tinseltrådar, dammkåpor så löser det sig! :-)

Hade "lite" problem med sånt i våras men det gick o lösa, blev inte så snyggt när jag gjorde det dock så höll grejerna sen :-)

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Volkswagen Passat 3B "VolksGladen" (1999)
eriksson84
19 juli 2010 · 1 312 Inlägg

Frippe_L skrev:

eriksson84 skrev:
jaha då var man tvungen att lämna tillbaka basarna idag då limningen hade släppt lite på alla 4 basarna.. så har man klätt lådan och stylat till portarna lite.. big_smile hehe.. dom blev blå metallic..  lite bilder kommer att komma upp kanske ikväll eller imorgon..

Plastic Paddings Super Epoxi på spiders o talspolar/tinseltrådar, dammkåpor så löser det sig! :-)

Hade "lite" problem med sånt i våras men det gick o lösa, blev inte så snyggt när jag gjorde det dock så höll grejerna sen :-)

okej.. men man får juh nya.. och hoppas på att det håller.. smile för det ska juh hålla.. smile

Ljudbutiken.nu
Frippe_L Gladen Audio
19 juli 2010 · 2 388 Inlägg

eriksson84 skrev:

Frippe_L skrev:

eriksson84 skrev:
jaha då var man tvungen att lämna tillbaka basarna idag då limningen hade släppt lite på alla 4 basarna.. så har man klätt lådan och stylat till portarna lite.. big_smile hehe.. dom blev blå metallic..  lite bilder kommer att komma upp kanske ikväll eller imorgon..

Plastic Paddings Super Epoxi på spiders o talspolar/tinseltrådar, dammkåpor så löser det sig! :-)

Hade "lite" problem med sånt i våras men det gick o lösa, blev inte så snyggt när jag gjorde det dock så höll grejerna sen :-)

okej.. men man får juh nya.. och hoppas på att det håller.. smile för det ska juh hålla.. smile

Ja får man nya basar hela tiden så e det klart man gör så.

Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
Volkswagen Passat 3B "VolksGladen" (1999)
eriksson84
19 juli 2010 · 1 312 Inlägg

Frippe_L skrev:

eriksson84 skrev:

Frippe_L skrev:

Plastic Paddings Super Epoxi på spiders o talspolar/tinseltrådar, dammkåpor så löser det sig! :-)

Hade "lite" problem med sånt i våras men det gick o lösa, blev inte så snyggt när jag gjorde det dock så höll grejerna sen :-)

okej.. men man får juh nya.. och hoppas på att det håller.. smile för det ska juh hålla.. smile

Ja får man nya basar hela tiden så e det klart man gör så.

japp.. smile för någon gång måste dom juh lösa varför det blir se.. då inte det problemet finns på mds 1214 vad jag vet..

Ljudbutiken.nu
eriksson84
20 juli 2010 · 1 312 Inlägg

nja är kanske dags för lite bilder igen nu då..

ett halv dåligt mätvärde...
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/966683_hjw8xc.jpg

nyklädda väggen.. smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/966684_rp342w.jpg

lite halv kass bild på portartna oxå.. men måste bort med dom igen och fräsa lite i hålen för portarna så att jag får in trattarna lite längre in.. för just nu är det på det berömda håret att 2 inte sticker ut och den längst ner är lite lite granna framför b stolpen sad
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/966685_3m6vp4.jpg

Ljudbutiken.nu
Nymans
20 juli 2010 · 1 162 Inlägg

Det ser ju riktigt vackert ut tycker jag. smile Lägg upp lite mer mätresultat sen så jag vet vad jag ska labba efter. wink

eriksson84
20 juli 2010 · 1 312 Inlägg

Nymans skrev:
Det ser ju riktigt vackert ut tycker jag. smile Lägg upp lite mer mätresultat sen så jag vet vad jag ska labba efter. wink

det där är det ända du får.. för det är det semsta resultatet jag fått med det här bygget kan jag bara säga.. big_smile och nu vet jag inte hur det blir med basarna häller limningen har släppt och finns inga nya förns i agusti någon gång.. hehe..

Ljudbutiken.nu
eriksson84
22 juli 2010 · 1 312 Inlägg

lite bilder inte gjort så mycket väntar fortförande på basar.. så det ser ut som att jag kommer att missa tävlingen i malung på lördag.. men ska inte säga inte.. får se imorgon hur det ser ut..

bara en liten bild på att golfen får stå och skämmas i garaget... tongue
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/967854_53qzhk.jpg

tog en sväng om till morbrors firma för att få lite svetsat..
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/967856_krkmmj.jpg

så gjordes ett litet fint stag i rostfritt bara för att.. smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/136179/967862_kp39tq.jpg

hoppas på mer bilder snart..

Ljudbutiken.nu
ChriZtoffer GAS democar 2018!
22 juli 2010 · 8 744 Inlägg

Ett litet tips, klä in det staget i lite skumgummi! Gör nog rätt så ont att dunka huvudet i det om du oturligt nog skulle volta med bilen t.ex. Annars så ser det bra ut. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!
eriksson84
22 juli 2010 · 1 312 Inlägg

ChriZtoffer skrev:
Ett litet tips, klä in det staget i lite skumgummi! Gör nog rätt så ont att dunka huvudet i det om du oturligt nog skulle volta med bilen t.ex. Annars så ser det bra ut. smile

har funderat på det.. men om jag voltar så får jag nog ont ändå.. hehe.. så jag vill ha den i polerat rostfritt istället.. ser så mycket finare ut.. smile

Ljudbutiken.nu
eriksson84
23 juli 2010 · 1 312 Inlägg

jaa nu har man fått basarna.. smile ny limmade idag så jag får inte montera dom.. sad hehe men imorgon bitti blir det att kliva upp tidigt så att man hinner montera i dom innan man ska åka till malung.. så äntligen släppe det stress momentet.. smile nu är det bara att hoppas på fina resultat imorgon.. smile

Ljudbutiken.nu
_DamnIt R1 driver!
23 juli 2010 · 5 128 Inlägg

Lycka till i morgon! smile

eriksson84
23 juli 2010 · 1 312 Inlägg

_DamnIt skrev:
Lycka till i morgon! smile

man tackar man tackar.. smile

Ljudbutiken.nu
BJonsson
23 juli 2010 · 4 074 Inlägg

eriksson84 skrev:

_DamnIt skrev:
Lycka till i morgon! smile

man tackar man tackar.. smile

Ja lycka till!
kan ju inte vara me som vanligt...
men hur som helst kan jag glädja dig med att de är ett nytt xtreme bygge på gång! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
BJonsson
24 juli 2010 · 4 074 Inlägg

Grattis som fan till vinsten å ett helt sjukt resultat!!!!! smile

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang