Elmia monter 2010

Eberlund VW Ägare
6 april 2010 · 1 011 Inlägg

I samrådan med företaget så har jag bestämt med dom att jag kommer ta detta personligen med tjejerna.

Jag tycker inte det är företagets fel och tjejerna var inte anställda av dom utan var kompisars kompis som ville ställa upp för att det var roligt. Tyvärr var det roliga på min bekostnad.

Jag kommer att polisanmäla tjejerna och INTE företaget. Jag kommer även skicka en stämningsansökan för ersättning av produkterna till tjejerna. Har redan kontakt med en advokat om fallet.

Jag tycker inte att det är företagets fel och därav tycker jag inte dom ska straffas och därför vill jag inte hänga ut företaget här heller. Företaget har hjälpt mig med att få tag i de personuppgifter jag behöver.

Att hänga ut tjejernas namn och nummer här känner jag inte nödvändigt. Vet inte vad jag skulle få ut av det.

Henrik Eberlund
EXPOZEse
6 april 2010 · 9 Inlägg

Eberlund skrev:
I samrådan med företaget så har jag bestämt med dom att jag kommer ta detta personligen med tjejerna.

Jag tycker inte det är företagets fel och tjejerna var inte anställda av dom utan var kompisars kompis som ville ställa upp för att det var roligt. Tyvärr var det roliga på min bekostnad.

Jag kommer att polisanmäla tjejerna och INTE företaget. Jag kommer även skicka en stämningsansökan för ersättning av produkterna till tjejerna. Har redan kontakt med en advokat om fallet.

Jag tycker inte att det är företagets fel och därav tycker jag inte dom ska straffas och därför vill jag inte hänga ut företaget här heller. Företaget har hjälpt mig med att få tag i de personuppgifter jag behöver.

Att hänga ut tjejernas namn och nummer här känner jag inte nödvändigt. Vet inte vad jag skulle få ut av det.

*tummen upp för hur du hanterar det*

Ford Taunus GXL -71
Citroen C5
www.EXPOZE.se / www.gullpyssel.wordpress.com
Firejennifer
6 april 2010 ·

HAhahahaahha! Inte undra på att blondiner får dåligt rykte. Tur att det ordnade sig och TUR ATT DE ÄR PORTADE. big_smile Annars hade det väl varit tomt på mässan nästa år, ingen som vågar ställa ut för de är rädda för blondinerna med klackarna wink

torpis Forummoderator
6 april 2010 · 10 572 Inlägg

Eberlund skrev:
I samrådan med företaget så har jag bestämt med dom att jag kommer ta detta personligen med tjejerna.

Jag tycker inte det är företagets fel och tjejerna var inte anställda av dom utan var kompisars kompis som ville ställa upp för att det var roligt. Tyvärr var det roliga på min bekostnad.

Jag kommer att polisanmäla tjejerna och INTE företaget. Jag kommer även skicka en stämningsansökan för ersättning av produkterna till tjejerna. Har redan kontakt med en advokat om fallet.

Jag tycker inte att det är företagets fel och därav tycker jag inte dom ska straffas och därför vill jag inte hänga ut företaget här heller. Företaget har hjälpt mig med att få tag i de personuppgifter jag behöver.

Att hänga ut tjejernas namn och nummer här känner jag inte nödvändigt. Vet inte vad jag skulle få ut av det.

Ett bra avslut på tråden som inte avhandlar bilbider vilket forumet är till för... låser här.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Volvo S40 2.0t "Performance by Torpis" (2000)
Hyundai Ioniq "Deep Blue" (2019)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang