Bilder på mig från Elmia 2010

laggey
6 april 2010 · 335 Inlägg

NightCruiser skrev:

laggey skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/104339/895019_3a2er5.jpg
Elmia 2010

Har inget att tillföra tråden.
Men minen på killen uppe i högra hörnet är fan underbar! lol

Mvh

haha såg ja aldrig :p

Arcangelus <3 Japs
6 april 2010 · 680 Inlägg

Jag är varkens bög, avundsjuk (jag tycker du är väldigt vacker, no doubt about that!), gnällig, fick ligga nu i helgen och har inget emot halvnakna fruntimmer. Har heller inget emot dig som person för du är säkert jätte trevlig och menar heller inget elakt. Måste tydligen skriva detta för att minimera missförstånd och tjabb...

MEN låt mig ställa en hypotetisk fråga:

Hur känns det att bli tagen för ett sexobjekt (ursäkta den raka definieringen) utav ca 70.000 besökare?

Jag önskar dig iaf lycka till med allt inom modellandet och så! smile

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
RobinS2
6 april 2010 · 1 067 Inlägg

lätt snyggast på hela Mässan! wink

Senast redigerat av RobinS2 (6 april 2010)

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY
BMW E30 S85B50 V10 "Heavyweight" (1989)
BMW 118D M (2010)
Chaarlie Scandalicious
6 april 2010 · 29 Inlägg

Arcangelus skrev:
Jag är varkens bög, avundsjuk (jag tycker du är väldigt vacker, no doubt about that!), gnällig, fick ligga nu i helgen och har inget emot halvnakna fruntimmer. Har heller inget emot dig som person för du är säkert jätte trevlig och menar heller inget elakt. Måste tydligen skriva detta för att minimera missförstånd och tjabb...

MEN låt mig ställa en hypotetisk fråga:

Hur känns det att bli tagen för ett sexobjekt (ursäkta den raka definieringen) utav ca 70.000 besökare?

Jag önskar dig iaf lycka till med allt inom modellandet och så! smile

Visst. Att bli tagen som sexobjekt är inget jag förnekar för jag  vet att många gör det  . .Men vad ska jag säga ? Det är mitt jobb på mässan att mingla runt & dela ut flyers  . . . Folk kan inte acceptera alla de jobb som finns . Att jobba som modell har inte bara fördelar utan det finns sjukt mycket baksidor . ta detta som exempel, hur seriöst tagen blir man på en mässa ? Typ inte alls, väldigt tråkigt  . .

Men som sagt, jag gillar mitt jobb förövrigt ..

smile

laggey
7 april 2010 · 335 Inlägg

Chaarlie skrev:
Visst. Att bli tagen som sexobjekt är inget jag förnekar för jag  vet att många gör det  . .Men vad ska jag säga ? Det är mitt jobb på mässan att mingla runt & dela ut flyers  . . . Folk kan inte acceptera alla de jobb som finns . Att jobba som modell har inte bara fördelar utan det finns sjukt mycket baksidor . ta detta som exempel, hur seriöst tagen blir man på en mässa ? Typ inte alls, väldigt tråkigt  . .

Men som sagt, jag gillar mitt jobb förövrigt ..

smile

jag tog 2 (:

Roos
7 april 2010 ·

Arcangelus skrev:
Jag är varkens bög, avundsjuk (jag tycker du är väldigt vacker, no doubt about that!), gnällig, fick ligga nu i helgen och har inget emot halvnakna fruntimmer. Har heller inget emot dig som person för du är säkert jätte trevlig och menar heller inget elakt. Måste tydligen skriva detta för att minimera missförstånd och tjabb...

MEN låt mig ställa en hypotetisk fråga:

Hur känns det att bli tagen för ett sexobjekt (ursäkta den raka definieringen) utav ca 70.000 besökare?

Jag önskar dig iaf lycka till med allt inom modellandet och så! smile

Även om jag hoppar ur lastbilen med jobbkläder ses jag som en ***** som kommer gåendes, spelar roll vad man jobbar med, killar ser på tjejer på ett vis och vi tjejer på killar på ett vis.

Senast redigerat av Roos (7 april 2010)

kawiZz RMR-Crew
7 april 2010 · 478 Inlägg

Jävlar vilken hylla.

GurraG INGET ANNAT!!
7 april 2010 · 1 725 Inlägg

laggey skrev:

NightCruiser skrev:

laggey skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/104339/895019_3a2er5.jpg
Elmia 2010

Har inget att tillföra tråden.
Men minen på killen uppe i högra hörnet är fan underbar! lol

Mvh

haha såg ja aldrig :p

Skäms nästan över att berätta det men med facit i hand så vet jag vem denna killen är och pratar med han ibland.. tongue

Chaarlie Scandalicious
7 april 2010 · 29 Inlägg

Adde-Karlsson skrev:

Roos skrev:

Arcangelus skrev:
Jag är varkens bög, avundsjuk (jag tycker du är väldigt vacker, no doubt about that!), gnällig, fick ligga nu i helgen och har inget emot halvnakna fruntimmer. Har heller inget emot dig som person för du är säkert jätte trevlig och menar heller inget elakt. Måste tydligen skriva detta för att minimera missförstånd och tjabb...

MEN låt mig ställa en hypotetisk fråga:

Hur känns det att bli tagen för ett sexobjekt (ursäkta den raka definieringen) utav ca 70.000 besökare?

Jag önskar dig iaf lycka till med allt inom modellandet och så! smile

Även om jag hoppar ur lastbilen med jobbkläder ses jag som en ***** som kommer gåendes, spelar roll vad man jobbar med, killar ser på tjejer på ett vis och vi tjejer på killar på ett vis.

Work is Work.. Tycker det är kul med brudar som kör lastbil, alla blir så paffa då det hoppar ur en brud  ur hytten på ett bil & släp ekipage, kör själv och har sätt en del roliga blickar:)

Haha jag vet, jag kör oxå ibland . . Jävligt roligt jobb, men som sagt . Det  spelar ingen roll vad man jobbar med eller har på sig känns det som . .

Svenss0n
7 april 2010 · 643 Inlägg

smågrabbar som aldrig sett en tjej som duger nån gång. synd att motherless.com är nere nu annars hade ni kunnat runkat av er där istället. iof går det att komma in där fortfarande om man vill men det håller jag hemligt.

Volvo 850R (1997)
CopyCola Tungviktare
7 april 2010 · 111 Inlägg

Över 250 bilder tagna med systemkamera på söndagen och inte en enda på dig Chaarlie.. så tyvärr smile

villon
7 april 2010 · 684 Inlägg

Hur kunde jag missa den bilen? och hur kunde jag missa dig? finns det verkligen sånna tjejer som du? wink ser riktigt bra ut måste jag säga, lycka till med jobbet! måste vara roligt med kombinerat intresse bilar och modelljobb smile

Full pott där..

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
Fartsyndare Pro detailer
7 april 2010 · 417 Inlägg

Till alla er som håller på att gnälla vill jaga bara säga att Frida (right) gjorde en helt suverän insats på Elmia, till skillnad mot många andra montertjejer så gick hon runt och pratade och var trevlig istället för att bara stå lutad mot en bil och tjura.
Jag tycker absolut att det kan vara lite kvinnlig fägring på en tillställning som Elmia, precis som det kan vara tjejer på reklampelare i stan eller i reklamfilmer, tjejer är fan så mycket trevligare att titta på än killar.

Sen finns det ju andra sidan på myntet och det är som de två som betedde sig som idioter förstörde två bilar.

Nä all heder åt dig tjejen, kunde bara fler montertjejer bete sig och se ut som dig så hade bilevent liknande Elmia blivit än mycket trevligare.

If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
skydark
7 april 2010 · 375 Inlägg

Kvinnlig fägring med tjejer som Chaarlie är helt ok. Såg henne på messan och hon såg verkligen mycket trevlig ut!

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Svenss0n
7 april 2010 · 643 Inlägg

villon skrev:
Hur kunde jag missa den bilen? och hur kunde jag missa dig? finns det verkligen sånna tjejer som du? wink ser riktigt bra ut måste jag säga, lycka till med jobbet! måste vara roligt med kombinerat intresse bilar och modelljobb smile

Full pott där..

här är ett exempel gott folk. vad tror killen? Att tjejen i fråga ska söka upp han och visa sin "tacksamhet". ut å ragga istället. vi ska ut snart å blir det tryck som vanligt!!1

Volvo 850R (1997)
Severin
7 april 2010 · 1 587 Inlägg

Helvette va poppis hon blev då .....

id_
7 april 2010 · 130 Inlägg

alla bilder jag tog på elmia blev skitdåliga, vetefan va ja gör för fel sad

http://i41.tinypic.com/25euqad.jpg

drazen_gti
7 april 2010 · 807 Inlägg

skunkworks skrev:
alla bilder jag tog på elmia blev skitdåliga, vetefan va ja gör för fel sad

http://i41.tinypic.com/25euqad.jpg

du måste bli lite coolare o sluta skaka när du fotar snygga tjejer;)

I'd rather die like a man, than live like a coward
villon
7 april 2010 · 684 Inlägg

Svenss0n skrev:

villon skrev:
Hur kunde jag missa den bilen? och hur kunde jag missa dig? finns det verkligen sånna tjejer som du? wink ser riktigt bra ut måste jag säga, lycka till med jobbet! måste vara roligt med kombinerat intresse bilar och modelljobb smile

Full pott där..

här är ett exempel gott folk. vad tror killen? Att tjejen i fråga ska söka upp han och visa sin "tacksamhet". ut å ragga istället. vi ska ut snart å blir det tryck som vanligt!!1

Ja alltid skiter man någon på näsan när man ger någon annan en komplimang.

Får man inte skriva vad man vill och tycker?
Vafan tror du?!
Jag raggar fan inte i forum och är det ragga bara för man skriver en kommentar till någons inlägg?
Skärp dig. Det är ju killar som du som är så uppenbara och osäkra så ni måste skita ner andra för att ni själva inte får som ni vill
Avundsjuk för att du inte får någon uppmärksamhet eller? Ja ut och tryck du, haha.

Sen om du inte fattar det komiska i mitt inlägg när jag skriver + att jag verkligen inte såg bilen och henne för den delen iheller så är inte det mitt problem.

Senast redigerat av villon (7 april 2010)

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
id_
7 april 2010 · 130 Inlägg

drazen_gti skrev:

skunkworks skrev:
alla bilder jag tog på elmia blev skitdåliga, vetefan va ja gör för fel sad

http://i41.tinypic.com/25euqad.jpg

du måste bli lite coolare o sluta skaka när du fotar snygga tjejer;)

bwahaha kan se det framför mig.. en finnig fjortis med svettpärlor i pannan som glänser lite sådär obehagligt, lånat pappas dyra canon eos, handsvetten rinner från avtryckarfingret och missfärgar det svarta kamerahuset...

nja inte riktigt så o-cool kände jag mig.. tror jag gör nåt annat fel cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang