Eftersnack: Elmia 2010 Karavanen o Div. utom race!

Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

Ja, här kan vi snacka på om att som hände.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

Det var riktigt tråkigt de som hände med golfen. Allt gick ändå bra första milen förutom krocken då, men sen gick de bara ner för folk blev trötta på att åka karavan o börja raca o gasa på som fan o köra om mig var jätte kul tyckte många. Men till alla som tyckte att de gick för sakta eller att de va tråkigt Åk inte med i nån karavan med 100 bilar då! Man jag ju fan inte köra i 180 med 100 bilar?! och jänkarna förstörde ju en heldel efter borås jag stanna upp till o med så att folk skulle komma ikapp men ändå fick vi ihop bara ett 10-15 tal till bilar. Fan vad alla som kom fram hela vägen va glada att vi slapp trafiken o att vänta på parkering. ^^ Men nästa år drar jag med bara ett få tal bilar som jag litar på o som har comradio.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
BIG-DADDY
5 april 2010 · 161 Inlägg

Det var ok, dock när de började hagla burkar ur våra bilar så slutade de roliga sad , fattar inte vad vissa tänker på/med ? Hur som helst tack för denna gången smile

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

Men big, visst tog jag den bästa vägen? XD fan vad fort vi kom fram. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
meganalle
5 april 2010 · 141 Inlägg

Synd att vi bara han vara med i några få min på karavanen. Vi kom fram lagom till träffen på A6 startade

Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

oj vad sent ni kom. sad vi va där i god tid o han bli lite uttråkade på elmia o sen stack vi till A6

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
meganalle
5 april 2010 · 141 Inlägg

Shalle89 skrev:
oj vad sent ni kom. sad vi va där i god tid o han bli lite uttråkade på elmia o sen stack vi till A6

I know, men vi var med i seriekrocken utanför Liseberg och det tog lång tid att skriva alla papper sad

Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

meganalle skrev:

Shalle89 skrev:
oj vad sent ni kom. sad vi va där i god tid o han bli lite uttråkade på elmia o sen stack vi till A6

I know, men vi var med i seriekrocken utanför Liseberg och det tog lång tid att skriva alla papper sad

oj, fattar att ni kom sent då.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
meganalle
5 april 2010 · 141 Inlägg

Shalle89 skrev:

meganalle skrev:

Shalle89 skrev:
oj vad sent ni kom. sad vi va där i god tid o han bli lite uttråkade på elmia o sen stack vi till A6

I know, men vi var med i seriekrocken utanför Liseberg och det tog lång tid att skriva alla papper sad

oj, fattar att ni kom sent då.

mm:( Men missa vi nått inne på Elmia?

Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

nä, tycker inte jag typ samma som förra året fast mindre bilar.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
meganalle
5 april 2010 · 141 Inlägg

Okej. Vilken tur då vi hade att vi inte missa nått där inne då smile

Pendulum
5 april 2010 · 1 298 Inlägg

Var första karavanåkningen för min del och tyckte det var kul bitvis men kom aldrig riktigt ikapp karavanen från Stigs Center. Efter Borås låg vi ganska nära karavanen men missade när ni stannade längs vägen när vi nästan var framme i Jönköping så vi åkte vidare. Men ändå ganska nöjd smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.
Shalle89
5 april 2010 · 705 Inlägg

chrillzter skrev:
Var första karavanåkningen för min del och tyckte det var kul bitvis men kom aldrig riktigt ikapp karavanen från Stigs Center. Efter Borås låg vi ganska nära karavanen men missade när ni stannade längs vägen när vi nästan var framme i Jönköping så vi åkte vidare. Men ändå ganska nöjd smile

Kul att nån va nöjd i alla fall. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
calle2jz
5 april 2010 · 371 Inlägg

ingen som har bilder från karavanen??

BIG-DADDY
5 april 2010 · 161 Inlägg

Shalle89 skrev:
Men big, visst tog jag den bästa vägen? XD fan vad fort vi kom fram. XD

absolut smile

De som inte dödar-härdar !SCANIA TRUCKS IS THE SHIET
Seat Leon 2.0 Tfsi FR "Black bitch" (2007)
Shalle89
6 april 2010 · 705 Inlägg

^^ fy fan vad jag e bäst. XD Men de skulle vara kul om du åkte med nästa år oxå.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
MrKerm Avstängd
6 april 2010 · 1 557 Inlägg

Shalle89 skrev:
^^ fy fan vad jag e bäst. XD Men de skulle vara kul om du åkte med nästa år oxå.

Trodde du hade tröttnat på dom långsamma karavanerna nu tongue wink

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Shalle89
6 april 2010 · 705 Inlägg

mmm därför gör jag en egen som går fortare XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Mitsubishi Evolution X MR "General Time Attack" (2010)
Rick88
6 april 2010 · 117 Inlägg

den ska jag med i och då är garanterat evon igång wink

MrKerm Avstängd
6 april 2010 · 1 557 Inlägg

Shalle89 skrev:
mmm därför gör jag en egen som går fortare XD

Våga du inte åka med oss tongue

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang