Bluff annons???

Albertoo
9 april 2010 · 538 Inlägg

stämmer detta?
http://www.blocket.se/vi/26742837.htm
har haft mail kontakt med henne och hon vill inte ge ut sitt nr tills hon ser att jag är seriös. :S
hon vill ha handpenning, men ni kan vara lugna jag för inte över några pengar till jag är 100% säker på att annonsen stämmer.

bilen känns ju jävligt billig. o 185´e inga pengar. hur gör jag gör att säkerställa att annonsen och bilen är hennes?
mvh

finns en bild på mina fordon om annonsen försvinner

Senast redigerat av Albertoo (9 april 2010)

weian Concordia res parvae crescent
9 april 2010 · 924 Inlägg

de känns lite sådär!

185k fö en v70-08 som inte gått 3000 mil nåt mysko e de lr så har hon råkat skriva 1 stället fö 2 i början.

men du har ju regnumret så de e ju bara att kolla upp bilen.

I'm 667 neighbur of the beast
www.rushracing.se
Volvo V40 T4 "SilverPilen" (2003)
von_blad
9 april 2010 · 461 Inlägg

Hur ska du visa att du är seriös då? Lämna handpenning?

Låter oseriöst...

BMW - Better Make Way
Volvo S60 t5 "Summum" (2006)
PoulZen
9 april 2010 · 772 Inlägg

Det är väll bara säga att du vill åka och titta på den, och sen föra över pengar via nätet när du är där.
Handpenning ska man aldrig lägga, oavsett hur seriös eller bra bil eller säljare verkar. ALDRIG!

Albertoo
9 april 2010 · 538 Inlägg

PoulZen skrev:
Det är väll bara säga att du vill åka och titta på den, och sen föra över pengar via nätet när du är där.
Handpenning ska man aldrig lägga, oavsett hur seriös eller bra bil eller säljare verkar. ALDRIG!

nej nej hon får alla pengar när jag e på plats.
låter väldigt oseriöt. den billigaste t6:an kostar 299 och gått 8000 mil.

Albertoo
9 april 2010 · 538 Inlägg

nån i skövde som vill åka ditt o kolla åt mig? hon säger att hon bor i samma hus som "salongen bogrens"  ligger? finns nåt sånt i skövde?

PoulZen
9 april 2010 · 772 Inlägg

Den står reggad på en kille, Thomas i Älsvbyn, så det kanske är en hämdsäljning?
Killen vart otrogen och hon säljer hans bil billigt?

Grosshandlaren
9 april 2010 · 327 Inlägg

Åk dit, skriv papper och för över pengarna på internet. De flyttar utomlands imorgon står det, men man kan ju undra varför de är ute i sista sekund.

joelimmo
9 april 2010 · 1 380 Inlägg

PoulZen skrev:
Den står reggad på en kille, Thomas i Älsvbyn, så det kanske är en hämdsäljning?
Killen vart otrogen och hon säljer hans bil billigt?

det gör ju inget han får iaf en billig bra bil tongue


mera otrohet åt folket så bilarna blir billiga tongue

BMW E28 (1982)
PoulZen
9 april 2010 · 772 Inlägg

Kolla med polisen oxå, fråga om det är nått skumt med bilen, är det inte det så är det nog bara att köpa den.

Albertoo
9 april 2010 · 538 Inlägg

Rs4Danderyd skrev:
Åk dit, skriv papper och för över pengarna på internet. De flyttar utomlands imorgon står det, men man kan ju undra varför de är ute i sista sekund.

stämmer allt så sätter jag mig i bilen inom 5 min.
har 30 mil resa. tar kompisens rs6:a så är vi där på 2 tim tongue.

groze
9 april 2010 · 564 Inlägg

Om den är skriven på en kille i Älvsbyn måste ju han ändå finnas på plats för att kunna legitimera sig. Man ska endast göra affär med den riktiga ägaren till bilen.

//J

turbonova gillar en riktig burnout
9 april 2010 · 1 174 Inlägg

ja det finns ett ställe som heter bogrens i skövde

Brådhis * Voff voff *
9 april 2010 · 10 280 Inlägg

Albertoo skrev:

Rs4Danderyd skrev:
Åk dit, skriv papper och för över pengarna på internet. De flyttar utomlands imorgon står det, men man kan ju undra varför de är ute i sista sekund.

stämmer allt så sätter jag mig i bilen inom 5 min.
har 30 mil resa. tar kompisens rs6:a så är vi där på 2 tim tongue.

Skriv här och berätta hur det gick sedan...

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/
Volvo V70 D3 "Hemlig XIII" (2012)
rossboss
9 april 2010 · 265 Inlägg

hej ifall ni pratar om en röd v70 t6 så bor han i byn min och det kan jag säga direkt några 185000 ska han då inte ha sist han försökte sälja den var den utsatt för 299000 tror jag och om jag inte e ute och cyklar . så annonsen var en bluff

alliallo Avstängd
9 april 2010 · 61 Inlägg

Albertoo skrev:
stämmer detta?
http://www.blocket.se/vi/26742837.htm
har haft mail kontakt med henne och hon vill inte ge ut sitt nr tills hon ser att jag är seriös. :S
hon vill ha handpenning, men ni kan vara lugna jag för inte över några pengar till jag är 100% säker på att annonsen stämmer.

bilen känns ju jävligt billig. o 185´e inga pengar. hur gör jag gör att säkerställa att annonsen och bilen är hennes?
mvh

finns en bild på mina fordon om annonsen försvinner

Annonsen är inte kvar.

Svenss0n
9 april 2010 · 643 Inlägg

Albertoo skrev:

Rs4Danderyd skrev:
Åk dit, skriv papper och för över pengarna på internet. De flyttar utomlands imorgon står det, men man kan ju undra varför de är ute i sista sekund.

stämmer allt så sätter jag mig i bilen inom 5 min.
har 30 mil resa. tar kompisens rs6:a så är vi där på 2 tim tongue.

coolt. . kan ni ju bränna runt med rs6:an utanför nå mellanstadie så kanske ni får dunka

Volvo 850R (1997)
Aero T16
9 april 2010 · 1 327 Inlägg

Det var absolut en bluffannons. Den där bilen rullar här Älvsbyn och det är en bra bit till skövde.

te_wik Forummoderator
9 april 2010 · 12 813 Inlägg

tillbis skrev:

alliallo skrev:

Albertoo skrev:
stämmer detta?
http://www.blocket.se/vi/26742837.htm
har haft mail kontakt med henne och hon vill inte ge ut sitt nr tills hon ser att jag är seriös. :S
hon vill ha handpenning, men ni kan vara lugna jag för inte över några pengar till jag är 100% säker på att annonsen stämmer.

bilen känns ju jävligt billig. o 185´e inga pengar. hur gör jag gör att säkerställa att annonsen och bilen är hennes?
mvh

finns en bild på mina fordon om annonsen försvinner

Annonsen är inte kvar.

Är du blind eller bara blåst?

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=899795

Å vad är det för attityd?



Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!
Audi 100 2.3E "Das Mutterschiff" (1988)
Albertoo
9 april 2010 · 538 Inlägg

annonsen e borta sad aja då var det en bluff då. hon ville ha 7000 i handpenning sen skulle jag få hennes adress.... hahaha vad trodde hon?????

aja det var väl för bra för att vara sant.  sökte upp ägaren men han svarar inte heller....

skriv gärna om ni hör nåt smile
jag håller er uppdaterade om jag får svar från henne!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang