Eftersnack: 1:a Södertälje träffen Moraberg 25/4 kl 19:00

D_MAN ?
25 april 2010 · 1 038 Inlägg

Japp, då va man hemma igen då, mer bilar å folk än vad ja hade förväntat mig.

Va hände med den blåa skylinen som snuten stoppa?

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
smokerubber 940LTT
25 april 2010 · 76 Inlägg

tråkigt att snuten kom, annars kunde det blivit en helt ok träff, men avslutet kunde som sagt varit bättre:), tycker vi alltid borde ha en plan B, att sticka någon annan stans, typ malmby flygfält?

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
Falkich Telge Drifting Team
25 april 2010 · 602 Inlägg

Jag är åxå lite nyfiken på vad sheriffen talade med skyline ägaren om. Mkt tråkigt att dom sabbade allt åxå...

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

Eloranta Just around the corner
25 april 2010 · 41 Inlägg

Ja de var fan lite trist asså, ny gata kanske borde bli aktuellt... Men men kul o se så många som dök upp i moraberg fan. Fick ist ge sej ut o glida runt när "de blå" dök upp...

smokerubber 940LTT
25 april 2010 · 76 Inlägg

_Tony_ skrev:
ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

backade in? omfg, nötter finns det gott om, hojta till när 540in ska säljas, då är det banken nästa:D, nä men älskar din beemer:) mycket fin.

mer lycka nästa gång, lite konstigt att vi måste ha träffarna på en söndag då folk som jag måste jobba dagen därpå, man kanske har lättare att undkomma polisen ev hitta en bra raka senare på kvällen, aja tål att diskuteras, trevlig kväll alla!

bilar me choke....lider på vintern!
BMW E39 523 "W.H.P" (2000)
Volvo 944 turbo "Ltt 2.3" (1998)
mr_hehe
25 april 2010 · 137 Inlägg

skönt o se massaa intresserade..

Honda civic b18 "svarta faran" (1993)
Honda civic VTI "TheBlueBeast" (1992)
_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

smokerubber skrev:

_Tony_ skrev:
ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

backade in? omfg, nötter finns det gott om, hojta till när 540in ska säljas, då är det banken nästa:D, nä men älskar din beemer:) mycket fin.

mer lycka nästa gång, lite konstigt att vi måste ha träffarna på en söndag då folk som jag måste jobba dagen därpå, man kanske har lättare att undkomma polisen ev hitta en bra raka senare på kvällen, aja tål att diskuteras, trevlig kväll alla!

haha tack ska du ha smile ja de e några som vill ha den tydligen... tur i oturen att ja inte vill sälja då tongue

jo iof ska alla jobba men är de en lördag vill väl alla supa ist tongue
sen tror jag inte de spelar någon roll om man byter dag p.g.a polisen. de kommer in i nya rutiner de oxå tongue

Boston
25 april 2010 · 183 Inlägg

inga bilder?

tyskt ska d va!
_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

Boston skrev:
inga bilder?

ja glömde kameran hemma sad

_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

_Tony_ skrev:
ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

nån som kan styrka ryktet jag hörde om de är sant lr inte?

sebbe666 No Shame Racing Crew
25 april 2010 · 680 Inlägg

riktigt trevligt att se så många ikväll....hoppas på bättre tur nästa gång( utan farbror BLÅ)

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

sebbe666 skrev:
riktigt trevligt att se så många ikväll....hoppas på bättre tur nästa gång( utan farbror BLÅ)

då får vi nog hitta en ny plats. tror du inte?

snaku
25 april 2010 · 155 Inlägg

_Tony_ skrev:

_Tony_ skrev:
ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

nån som kan styrka ryktet jag hörde om de är sant lr inte?

Yes! Stämmer bra, det var en mörk 9-5:a som skulle vända och då "råkade" backa in i polisbilen.
Kan ju inte säga om det var med flit eller inte, men nån liten touch var det iaf inte. Såg snarare ut som han försökte trycka ned polisbilen i diket. Sen fick han bråttom därifrån. Hörde dock att polisen ropade över radion till någon som verkade stå längre fram. Verkade som de fick regnr. Nån som vet mera?

Hur som helst blev det inga skador på polisbilen vad jag såg. Det va juh en xc70 så det va juh plast mot lack. Vet inte hur föraren av 9-5:an tänkte. Den fick iaf garanterat mera skador än vad polisbilen fick.

Saab 9-3 Viggen "Nordic" (2000)
ThaLeffe
25 april 2010 · 204 Inlägg

Ni åkte för tidigt från träffen. 40 efter alla samlats åkte ni iväg. Det "brukade" vara 1.5 tim minst innan någon började röra på sig

Sms lista är de som gäller från och med 2010 annars kan vi glömma våra träffar!

Vem fan e evo-joCCe??
Evo VI GSR
WWW.JRM-RACING.SE
BlauMes
25 april 2010 · 1 801 Inlägg

Mycket fin träff smile Synd dock med slutet. Men som sagt. Nytt ställe! Backup plan ska vi ha!

Saab 9-3 (2008)
Surfaren
25 april 2010 · 167 Inlägg

Blåbären var ganska rejält förbannade på herr Skyline. Var nära att kalla honom apa, men det fick dom ta tillbaka... Exakt vad som sades får han skriva själv, men det var väl inte så mycket mer än en högljudd ordväxling.

Jag har massor med bilder, det kommer upp några så fort jag hinner/orkar ta tag i den saken.

Senast redigerat av Surfaren (25 april 2010)

sebbe666 No Shame Racing Crew
25 april 2010 · 680 Inlägg

_Tony_ skrev:

sebbe666 skrev:
riktigt trevligt att se så många ikväll....hoppas på bättre tur nästa gång( utan farbror BLÅ)

då får vi nog hitta en ny plats. tror du inte?

Vi måste iallafall försöka hitta ny plats....eller köra på e4an

No Shame Racing Crew
BMW 520d (2012)
hollep
25 april 2010 ·

GTi-R_Danne skrev:
Japp, då va man hemma igen då, mer bilar å folk än vad ja hade förväntat mig.

Va hände med den blåa skylinen som snuten stoppa?

det hände inget dom bara kalla han för didiot

_Tony_ ???
25 april 2010 · 661 Inlägg

snaku skrev:

_Tony_ skrev:

_Tony_ skrev:
ja de va tråkigt... men nissen som backade in i polisbilen och sen drog (med flit sägs de)
De va väl rätt så onödigt.... nu kommer dom ju inte va snällare mot oss direkt.....

nån som kan styrka ryktet jag hörde om de är sant lr inte?

Yes! Stämmer bra, det var en mörk 9-5:a som skulle vända och då "råkade" backa in i polisbilen.
Kan ju inte säga om det var med flit eller inte, men nån liten touch var det iaf inte. Såg snarare ut som han försökte trycka ned polisbilen i diket. Sen fick han bråttom därifrån. Hörde dock att polisen ropade över radion till någon som verkade stå längre fram. Verkade som de fick regnr. Nån som vet mera?

Hur som helst blev det inga skador på polisbilen vad jag såg. Det va juh en xc70 så det va juh plast mot lack. Vet inte hur föraren av 9-5:an tänkte. Den fick iaf garanterat mera skador än vad polisbilen fick.

vad jag hörde så tog han mer lr mindre fart in i polisbilen.
Då kanske de stämmer då att han inte "råkade" backa in i den... onödigt va de iaf... som sagt. lär ju inte underlätta för oss i framtiden inte.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang