Någon som provat Urox

mulleina
14 maj 2010 · 715 Inlägg

Såg fint bilstereopaket på stylingbutiken (URoX US-R4190+URoX högtalare ) och undrar om dem är bra? Och är de lika snygga som på bilden?

BJonsson
14 maj 2010 · 4 074 Inlägg

Vad är bra?
Snygga,ja de är ju bara du som kan avgöra de,jag kan ju tycka en get är de vackraste som finns smatidigt som du tycker dom är skit fula. Hajjar du grejjen?

Idrott luktar svett,sport luktar avgaser!!!!
Putteliten
14 maj 2010 · 9 083 Inlägg

Var och provlyssnade på dom högtalarna igår, kan ju säga att jag fick med mej ett par hem. Dom är lika snygga i verkligheten som dom är på bilderna + att du får riktigt mycket ljud för pengarna.
Finns dom som kommer säga att du ska ha MDS eller GAS eller annat märke, men dom här är minst lika bra! Ja tycker du ska köpa kitet!

hinowa
14 maj 2010 · 626 Inlägg

Putteliten skrev:
Var och provlyssnade på dom högtalarna igår, kan ju säga att jag fick med mej ett par hem. Dom är lika snygga i verkligheten som dom är på bilderna + att du får riktigt mycket ljud för pengarna.
Finns dom som kommer säga att du ska ha MDS eller GAS eller annat märke, men dom här är minst lika bra! Ja tycker du ska köpa kitet!

Prisvärda med andra ord? Blir nog en beställning av mig med smile

för att bli gammal och vis, måste man vara ung och galen!
mulleina
14 maj 2010 · 715 Inlägg

BJonsson skrev:
Vad är bra?
Snygga,ja de är ju bara du som kan avgöra de,jag kan ju tycka en get är de vackraste som finns smatidigt som du tycker dom är skit fula. Hajjar du grejjen?

Jo jag hajjar. Det jag mena var om de spelar lika rent som t.ex gas och om de är lika snygga som på bilden.

Putteliten
14 maj 2010 · 9 083 Inlägg

hinowa skrev:

Putteliten skrev:
Var och provlyssnade på dom högtalarna igår, kan ju säga att jag fick med mej ett par hem. Dom är lika snygga i verkligheten som dom är på bilderna + att du får riktigt mycket ljud för pengarna.
Finns dom som kommer säga att du ska ha MDS eller GAS eller annat märke, men dom här är minst lika bra! Ja tycker du ska köpa kitet!

Prisvärda med andra ord? Blir nog en beställning av mig med smile

Precis!

mulleina
18 maj 2010 · 715 Inlägg

Jag hoppas att du som också tänkte kanske beställa också säger vad du tycker. Två åsikter är ju bättre än en

Senast redigerat av mulleina (18 maj 2010)

H0lmgren
3 juni 2010 · 572 Inlägg

Jag har deras sta serie i 12" som dom inte har mer. Dom på 1200W Och jag e super nöjd med dom.. Så kör på.. Dom måste vara lika bra som sta tycker man om inte bättre.. smile

DZ Design På Facebook
tjox Däckspert
12 juni 2010 · 298 Inlägg

Dannz0 skrev:
Jag har deras sta serie i 12" som dom inte har mer. Dom på 1200W Och jag e super nöjd med dom.. Så kör på.. Dom måste vara lika bra som sta tycker man om inte bättre.. smile

de e ju samma basar fast med lite nytt utseende..
all fakta e den samma priserna e samma gummi kanten och korgen e identisk


jämför HC-W7030 med  xfc-3070

Senast redigerat av tjox (12 juni 2010)

Livet börjar vid 6200rpm!!!
H0lmgren
12 juni 2010 · 572 Inlägg

tjox skrev:

Dannz0 skrev:
Jag har deras sta serie i 12" som dom inte har mer. Dom på 1200W Och jag e super nöjd med dom.. Så kör på.. Dom måste vara lika bra som sta tycker man om inte bättre.. smile

de e ju samma basar fast med lite nytt utseende..
all fakta e den samma priserna e samma gummi kanten och korgen e identisk


jämför HC-W7030 med  xfc-3070

Hur har du hittat fakta på mina basar?? Har försökt hitta det länge nu... Kan du länka sidan eller? smile Inte då stylingbutikens hemsida. till mina basar då STA

DZ Design På Facebook
tjox Däckspert
13 juni 2010 · 298 Inlägg

Dannz0 skrev:

tjox skrev:

Dannz0 skrev:
Jag har deras sta serie i 12" som dom inte har mer. Dom på 1200W Och jag e super nöjd med dom.. Så kör på.. Dom måste vara lika bra som sta tycker man om inte bättre.. smile

de e ju samma basar fast med lite nytt utseende..
all fakta e den samma priserna e samma gummi kanten och korgen e identisk


jämför HC-W7030 med  xfc-3070

Hur har du hittat fakta på mina basar?? Har försökt hitta det länge nu... Kan du länka sidan eller? smile Inte då stylingbutikens hemsida. till mina basar då STA

sta? jag har min fakta i min "bruksanvisning" som följde med basarna.
De skulle inte förvåna mig om det är exakt denna: URoX CS-W306D4 12" 1200W
jämför allt spolar och vikt etc....

Senast redigerat av tjox (13 juni 2010)

Livet börjar vid 6200rpm!!!
H0lmgren
16 juni 2010 · 572 Inlägg

tjox skrev:

Dannz0 skrev:

tjox skrev:

de e ju samma basar fast med lite nytt utseende..
all fakta e den samma priserna e samma gummi kanten och korgen e identisk


jämför HC-W7030 med  xfc-3070

Hur har du hittat fakta på mina basar?? Har försökt hitta det länge nu... Kan du länka sidan eller? smile Inte då stylingbutikens hemsida. till mina basar då STA

sta? jag har min fakta i min "bruksanvisning" som följde med basarna.
De skulle inte förvåna mig om det är exakt denna: URoX CS-W306D4 12" 1200W
jämför allt spolar och vikt etc....

Skulle du vilja skriva ut faktan här?? smile Då hade jag blivit glad.. smile

DZ Design På Facebook
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang