Bra sidor med delar till en Chevrolet pickup?

Gronwalls
24 maj 2010 · 1 808 Inlägg

Hej

Har lite saker som jag behöver köpa till chevan och undrar om någon har nån bra sida och köpa ifrån, hällst svensk sida, men det går bra med en från staterna med.

det som jag mäst är intresserad av är ett komplett el-system till min Cheva pickup.

Mvh Gronwalls

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Toffe10 Lastbils Mekaniker
24 maj 2010 · 357 Inlägg

svenska: Norrlands custom, Hansen racing       Amerikanske: summit racing   (Har de mesta ti USA bilar)

hotrodder Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
24 maj 2010 · 1 594 Inlägg

Gronwalls skrev:
Hej

Har lite saker som jag behöver köpa till chevan och undrar om någon har nån bra sida och köpa ifrån, hällst svensk sida, men det går bra med en från staterna med.

det som jag mäst är intresserad av är ett komplett el-system till min Cheva pickup.

Mvh Gronwalls

Painless Wiring borde ha elsystem till din truck. Ett antal aktörer i Sverige säljer dessa eftermarknadshärvor, Google is your friend.

Senast redigerat av hotrodder (24 maj 2010)

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab
Batta
26 maj 2010 · 1 353 Inlägg

www.ebay.com smile

Summitracing borde ju ha, dom är billigare än nån svensk sida också.

There's no replacement for displacement
BMW 528iAT (1998)
Maybellene
26 maj 2010 · 108 Inlägg

Finns ett företag i Bengtsfors som säljer elsystem... jag har deras system i min Impala, är riktigt nöjd med det. Allt var väl uppmärkt och instruktionerna var bra. Dom heter M&M Autowiring and SpeedShop www.pip.o.se kolla i webbshoppen så har dom system som är anpassade till bla 50-tals GM-bilar och så finns det tillbehörssatser.

Chevrolet Impala Conv. "Maybellene" (1963)
Gronwalls
26 maj 2010 · 1 808 Inlägg

M&M Autowiring and SpeedShop lät intressand
Men ska kolla med en som impoterar saker om han kan ta hem system från staterna.

men fortsätt bomba sidan med saker å sidor smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Maybellene
27 maj 2010 · 108 Inlägg

Jag tror att Classic Industries har elsystem också, deras kataloger finns online med priser på www.classicindustries.com nästan allt jag har bytt på impalan kommer därifrån. Direkt länk till katalogerna: http://www.classicindustries.com/catalo … atalogList Längst ner på sidan finns det en katalog för GMC Trucks.

Chevrolet Impala Conv. "Maybellene" (1963)
TenZer N.O.S Cruisers Stockholm
27 maj 2010 · 3 404 Inlägg
Rock'n Roll
Saab 9000cs 2.3 16 Turbo "Jakt Attack Spaning" (1992)
Volvo 945 GL "Skåpet" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang