Sveriges snyggaste bil

the ONE KAM
16 juni 2006 · 46 Inlägg

Tack vare underbara bilder från QPS.SE i samband med min pärla är jag mkt stolt att vara med i tävlingen Sveriges snyggaste bil......
http://www.bilsport.se/tavling/
Man är skitstolt på ren svenska över detta........

big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile big_smile

"En glänsande bil är en ren bil"

"En glänsande bil är ren bil"
Phaetoon
16 juni 2006 · 8 156 Inlägg

Gratulerar!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Johan_e2
16 juni 2006 · 1 105 Inlägg

utbudet på val var ju inte överdrivet stort iaf!

Rice, Rice Baby!
Projekt Skyline R33 RB25det renovering/uppgradering
--> Projekt-tråden <--
Nissan Primera "Barnvagnsbilen" (2000)
Nissan Skyline R33 GTS25T "BAYSIDE" (1994)
Infiniti FX35 "FXn" (2003)
J-FORSGREN Dä ä bare o åk
16 juni 2006 · 798 Inlägg

vilken e din då?

Founder
16 juni 2006 · 1 414 Inlägg

Känns som att volvon bara är med för att dom va tvugna att ta med någon bil som är nyare än 40 år =P

Håller med ovan, magert utbud...

Senast redigerat av Founder (16 juni 2006)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
GTIClubsport
16 juni 2006 · 451 Inlägg

de bara gamla bilar ju :S .. säkert Volvo eller Ford vann resten är gamla bilar ..

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
Katamso Superstar
16 juni 2006 · 511 Inlägg

Gratulerar Kruse!
Tycker den e grymt snygg!


mvh

Toyota Supra "One Last Ride" (1993)
Mitsubishi Eclipse "Paul Walker Tribute" (1997)
2jzinside Fartygsingenjör
16 juni 2006 · 550 Inlägg

Härligt, har lagt en röst på din bil nu var ju utan tvekan den fränaste wink

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis
Daniel
16 juni 2006 · 671 Inlägg

Med tanke på att vinsten är en helårsprenumeration på Bilsport Classic så är kanske volvon den konstiga bilen i sammanhanget.

SIGGE_C70R
16 juni 2006 · 258 Inlägg

Kruses Bil Är En Riktig Vinnare wink S40 Power

Gladen
16 juni 2006 · 311 Inlägg

tyckte bara att det var kruses bil som var modifierad ? :S dom andra var ju vanliga bilar det finns flera exemplar av... hmm

edit : självklart rösta jag på Kruses S40! smile

Senast redigerat av Gladen (16 juni 2006)

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS
brelasten
16 juni 2006 · 274 Inlägg

såg din bil inne på örebro träffen, var ju ruskigt fin, dina föräldrars ser ju inte heller så illa ut..tongue

fyllo
the ONE KAM
17 juni 2006 · 46 Inlägg

racing-jimpa skrev:
vilken e din då?

sorry, min e Volvon........

"En glänsande bil är ren bil"
the ONE KAM
17 juni 2006 · 46 Inlägg

tack för komentarer, måste även ja tillägga att det är snålt med variation, jag kontaktade Bilsport och därigenom fick info hur man anmäler sig, i mina ögon skall det inte bara vara jänk eller gamla fordon med i denna tävling utan fler borde göra som jag och anmäla bilarna.......så till nästa år hoppas jag på fler nya bilar i tävlingen, men även gamla godingar.


Stolt är man ialla fall :-)

"En glänsande bil är ren bil"
140-occe
17 juni 2006 · 77 Inlägg

volvon passar ju inte in i tävlingen "sveriges snyggaste bil" de brukar ju alltid bara va riktiga bilar i tävlingen o inga plastraketer...

direktörn
the ONE KAM
17 juni 2006 · 46 Inlägg

140-occe skrev:
volvon passar ju inte in i tävlingen "sveriges snyggaste bil" de brukar ju alltid bara va riktiga bilar i tävlingen o inga plastraketer...

Personligen tyckte jag att det var fel att det var / är så lite nyare bilar med, varför är en jänk snyggare en en stylad bil ??? nä tävligen är öppen för alla bilar, och man skall rösta på den man tycker är snggast........

"En glänsande bil är ren bil"
legacy_turbo
17 juni 2006 · 70 Inlägg

The One hur gick det på elmia. Jag va ju där och prata med dig lite(killen från kärrdalen)
När ska man komma och kolla i bilen da wink lycka till i tävlingen

Öppet luftfilter känns väl lite överkurs vad är det för fel på hönsnät det håller ju borta kaniner, svanar och Fordar och annan skit
Holme
17 juni 2006 · 1 417 Inlägg

Jag röstade på the one. Tycker som många andra att det borde vara fler bilar från "andra klasser" med också. Det blir ju inte en rättvis vinst när inte alla kategorier finns representerade.

Det blir lite som Henry Fords citat: "Man kan köpa bilen i alla färger, så länge den är svart."

Maizer
17 juni 2006 ·

Bara massa jävla original jänkare. Visst jag skulle kunna ge en arm för de där men tycker inte de hör hemma på "sveriges snyggaste bil! tävling.

KarlNilsson Örebroare i exil
18 juni 2006 · 970 Inlägg

Dom kanske resonerar som så att man måste älska jänkare för att va motorintresserad. Nä lite mer variation vore på sin plats. Nån jänk, nån japs, nån europe osv osv. Då blir nog tävlingen genast mycket intressantare.

Hej FRA!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang