Red Dead Redemption Vilka lirar detta??

Jeppster
6 juni 2010 · 160 Inlägg

Hej

Red Dead Redemption släpptes ju förra månaden och är det några som som också lirar detta?

Själv är jag skit nöjde med spelet ett av det bästa jag spelat på många år. Jag gillade även storyn som var mycket välgjord även om jag inte gillade slutet så mycket.

Så är det några andra gorgare som spelar detta så kanske man kan skapa ett posse med bara gorgare?

MVH Jeppe

Nordic_viper
6 juni 2010 · 41 Inlägg

Kör det på Xboxen.
Mycket bra spel, har ej provat multiplayer då mitt guld har gått ut...

Gamertag: Nordicviper

Sicce Chef
6 juni 2010 · 46 Inlägg

Lirar på xboxen

Gamertag: "sir frimodig"

Ejan
6 juni 2010 · 648 Inlägg

har klarat ut det och nu kör jag lite online men måste tyvärr säga att onlineläget är åt det kassare hållet

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
7 juni 2010 · 1 874 Inlägg

Lirar det på PS3. Heter jjohansson på PSN.

Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
7 juni 2010 · 1 874 Inlägg

Ejan skrev:
har klarat ut det och nu kör jag lite online men måste tyvärr säga att onlineläget är åt det kassare hållet

Öh? ALLA som har lirat det verkar ha en annan åsikt. Vad suger?

Ejan
7 juni 2010 · 648 Inlägg

ja det är buggigt för det första..sen finns det inte särskillt mycket att göra tyvärr men ska väl bli ändring på det den 22juni då det kommer en gratis Co-op mission pack

lirar mest med polare och det enda som igentligen finns att göra är väl ganghideouts men det blir tröttsamt i längden också.

PorscheJezzica
7 juni 2010 · 415 Inlägg

Har PS3 och köpte spelet när det släpptes!

Positivt: Oändlig karriär möjlighet.
Negativt: Liiite segt när man behöver rida över området till olika ställen, känns som en hel evighet!

4+ av 5 möjliga ger jag spelet!

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!
Porsche Turbo S "El Diablo" (2014)
Lamborghini Huracan 610-4 "Luzifer-1500hk Dubbelturbo" (2015)
Ejan
7 juni 2010 · 648 Inlägg

SupraJEZZICA Du behöver ju inte rida till ställena..bara att slå upp ett camp och ta en waypoint till stället så kommer du dit direkt....men man bommar mycket roligt om man gör så:-)  man träffar ju en del strangers och annat roligt när man rider runt

Waho Allmänt Jobbig
7 juni 2010 · 1 200 Inlägg

Har inte spelat online, men att spela singelplayer var ju inte jättekul, man klarade ut spelet på 2-3 dagar?

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious
Ejan
7 juni 2010 · 648 Inlägg

Spelet är inte över förns du sett end credits ifall du bommat det wink mer säger jag inte

nöter man storymissions hela tiden så klarar man nog det på 2-3dagar men det finns ju mycket mycket mer för att få 100%

Jeppster
7 juni 2010 · 160 Inlägg

Det var några ändå som spelade RDR big_smile

Lirar på XboXen, Gametag: Jeppsters bara att adda big_smile

Challe666 Rockabilly
7 juni 2010 · 99 Inlägg

lirar på ps3 :tuppjuck1 försöker få 100% men lirar rätt mkt online förtillfället

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
McLoving
7 juni 2010 · 112 Inlägg

Lirar på XBOX både offline och online!

Klarade storyn ganska snabbt!

GT: frappa

Please be patient, monkey learning to drive!
McLoving
23 juni 2010 · 112 Inlägg

Gratis DLC släppt för Xbox live och det är co-op  för online spel dvs inget nytt för offline spelare!

Please be patient, monkey learning to drive!
CruiZin Hemlös
23 juni 2010 · 321 Inlägg

Vadå? Kan man slippa att rida till dom jävla lodis uppdragen menar ni? big_smile

Anyways, jag lirar på Xbox 360 både offline och online och detta spelet gillar jag smile Skönare kontroller än på GTA IV och bättre helt enkelt om de inte vore för dom jävla långa turerna till uppdrag ibland smile

Turboladdad gräsklippare i ratrod stuk ;) Mer bilder i fotoalbumet.
Dock är den ur funktion nu. Inväntar motorbyte. Suzuki Bandit 600cc...
STIGA BANDIT!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang