Tillfälligt boende i Jönköping för elmia besök

lixer
15 juni 2010 · 464 Inlägg

Hej! Har funderationer kring boende i jönköping för en helg, skall på elmia. vi är eventuellt 4 pers så tips önskas, då vi är studenter så får det gärna vara så billigt som möjligt. mvh anders

NETTAN Girls go fast
15 juni 2010 · 893 Inlägg

Scandic ligger inom gångavstånd till mässan

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
XL-Dempa
15 juni 2010 · 457 Inlägg

Va ni än gör ta För fan inte in på F1 hotellet som ligger där !!!!!

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
RS_Power
16 juni 2010 · 95 Inlägg
PLindblom
16 juni 2010 · 1 200 Inlägg

XL-Dempa skrev:
Va ni än gör ta För fan inte in på F1 hotellet som ligger där !!!!!

Medtag egen eskort, eller vad? tongue

Rspeter Audi A5 quattro driver.
16 juni 2010 · 2 203 Inlägg

Minister skrev:

XL-Dempa skrev:
Va ni än gör ta För fan inte in på F1 hotellet som ligger där !!!!!

Medtag egen eskort, eller vad? tongue

Precis utveckla gärna varför det är så hemskt.

lixer
16 juni 2010 · 464 Inlägg

mera alternativ tack, behöver inte va precis inne i jönköping går bra utanför men helst inte alltför långt utanför ca 3-4 enkel väg max.


och vad är det för hemstk med det sistnämnda alternativet?

RacingBunny
17 juni 2010 · 508 Inlägg

Strejkar google? tongue

Haha nä men Portalen el Savoy, eller varför inte Comfort, Quality, Ibis el Stora? Finns ju en hel drös, helger är ju oftast billigare än vardagar oxå smile

Finns som sagt google om man inte känner sig så hemma i Jönköping wink

XL-Dempa
17 juni 2010 · 457 Inlägg

Rspeter skrev:

Minister skrev:

XL-Dempa skrev:
Va ni än gör ta För fan inte in på F1 hotellet som ligger där !!!!!

Medtag egen eskort, eller vad? tongue

Precis utveckla gärna varför det är så hemskt.

Jag och 2 polare sov där 1 dag vi fick 2 sängar 1 över slaf och en under, man fick dela på 1 lång kudde och ett täcke tv hade ingen fjärrkontroll och den var typ 2" så man såg typ inget. Toan har en grön och en röd lampa är den röda tänd så spolare den ur hela toan med ngt medel (dom städar inte själva då det är spolare munstycken på toan som spolare rent alla väggar osv samt att alla på hotellet delar på 1 toa) Fins inget bord eller ngt i rummet de är fan de sämsta skiten jag har varit på

Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!
Buick GNX (1987)
PLindblom
17 juni 2010 · 1 200 Inlägg

XL-Dempa skrev:

Rspeter skrev:

Minister skrev:

Medtag egen eskort, eller vad? tongue

Precis utveckla gärna varför det är så hemskt.

Jag och 2 polare sov där 1 dag vi fick 2 sängar 1 över slaf och en under, man fick dela på 1 lång kudde och ett täcke tv hade ingen fjärrkontroll och den var typ 2" så man såg typ inget. Toan har en grön och en röd lampa är den röda tänd så spolare den ur hela toan med ngt medel (dom städar inte själva då det är spolare munstycken på toan som spolare rent alla väggar osv samt att alla på hotellet delar på 1 toa) Fins inget bord eller ngt i rummet de är fan de sämsta skiten jag har varit på

F1-hotellen används nog inte speciellt ofta till övernattningar. De är ju ökända för att uteslutande brukas av prostituerade och torskar

Strongman
20 juni 2010 · 203 Inlägg

Bra att folk som inte kommer från JKPG uttalar sig om F1 hotellet, vilket är ett trevligt hotell om man är trevlig mot personalen.
Jag är sådan person som bemöter människor som de bemöter mig.
Hälsar någon hälsar jag tillbaka, kommer någon och gnäller så ger jag dem kinden och går iväg.

Till TS så kan jag säga att jag har vid 2 tillfällen hyrt ut ett hus för elmia besökare.
Men då ni är studenter vet jag inte vad ni är villiga att betala.
Ifall ni är seriösa kan vi talas vid via PM.

Mvh

loudness
20 juni 2010 · 4 554 Inlägg

Strongman skrev:
Bra att folk som inte kommer från JKPG uttalar sig om F1 hotellet, vilket är ett trevligt hotell om man är trevlig mot personalen.
Jag är sådan person som bemöter människor som de bemöter mig.
Hälsar någon hälsar jag tillbaka, kommer någon och gnäller så ger jag dem kinden och går iväg.

Till TS så kan jag säga att jag har vid 2 tillfällen hyrt ut ett hus för elmia besökare.
Men då ni är studenter vet jag inte vad ni är villiga att betala.
Ifall ni är seriösa kan vi talas vid via PM.

Mvh

ehm bor man i jkpg behöver man väl inte bo på hotell i samma stad? jag har ingen aning om hotellen i min stad för jag behöver itne bo därtongue

Strongman
20 juni 2010 · 203 Inlägg

loudness skrev:

Strongman skrev:
Bra att folk som inte kommer från JKPG uttalar sig om F1 hotellet, vilket är ett trevligt hotell om man är trevlig mot personalen.
Jag är sådan person som bemöter människor som de bemöter mig.
Hälsar någon hälsar jag tillbaka, kommer någon och gnäller så ger jag dem kinden och går iväg.

Till TS så kan jag säga att jag har vid 2 tillfällen hyrt ut ett hus för elmia besökare.
Men då ni är studenter vet jag inte vad ni är villiga att betala.
Ifall ni är seriösa kan vi talas vid via PM.

Mvh

ehm bor man i jkpg behöver man väl inte bo på hotell i samma stad? jag har ingen aning om hotellen i min stad för jag behöver itne bo därtongue

Uttalade mig lite klumpigt kanske smile
Jag har ronderat där ganska mycket som väktare, plus övernattat där 5ggr.

sirmiro Double-Unicorn Rider
22 juni 2010 · 2 486 Inlägg

F1-hotellen är väl ganska lika överallt, eller har jag fattat det galet? tongue



Dock skulle jag rekommendera Grand Hotell. big_smile
Kanon service och jag tror jag betalade 300kr för en natt för mig +1 under påskhelgen. Vet inte om jag fick nåt specialpris eller hur det var men allt var klockrent där. big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang