Eftersnack: Streetblock Meet 19/6

DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

Kreklon skrev:
Kan inte göra annat än att hålla med alla ovanstående inlägg. Riktigt skön träff med fina bilar och trevligt folk smile mina bilder kommer upp under morgondagen, lagom modifierade och klara. Slänger upp länk så fort det är klart! Btw så var du (darkmans) inte ensam om att ha tagit ut pengar för att köpa korv. Hade tagit med mig halva förmögenheten i hopp om att få roffa åt sig ett gäng korvar, men tji fick jag smile

Hehe ja där torskade han på en hel del guldpengar, jaja undrar vad han hade för förhinder i kväll då : D

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
Parsan
20 juni 2010 · 166 Inlägg

Darkmans jag lånar bilden på min scirocco om det är okey.

Audi S4 "Vinterpulkan." (1999)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

Tänkte på att ni ungdomar får ta och skärpa till er lite, kom fram och prata ni som känner att växla några ord. Finns inget värre än stela möten, att man får jaga efter en pratstund, bakom dataskärmen är ni så framåt och rappa men i verkligenheten så är ni tillbakadragna.

Jag däremot har så fruktansvärt dålig minne, att förknippa bilar med deras ägare är svårt, knappt jag känner igen min sambo : ) är ju över 40.

Må så va. Men ni ungar som kom fram och snackade skall ha credits för det.

Senast redigerat av DarKMaNs (20 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

Parsan skrev:
Darkmans jag lånar bilden på min scirocco om det är okey.

Absolut helt oki : D
jag har några till bilder inga speciella men vill du ha så säg till

Senast redigerat av DarKMaNs (20 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Riktigt bra träff måste ja säga, men fan att blåbären skulle ta mig som körde rätt lagligt o sket i dom som körde om oss båda i 150-200 minst ^^ men men första bötern man fått o den tömde plånkan på hela 2800 kr :)Men ett stort creed till dom som arrangerade detta, o vem fan e idioten som snackade med farbror blå om vart vi skulle fika?

volvoentusiasten
20 juni 2010 · 4 005 Inlägg

jass3s skrev:
Riktigt bra träff måste ja säga, men fan att blåbären skulle ta mig som körde rätt lagligt o sket i dom som körde om oss båda i 150-200 minst ^^ men men första bötern man fått o den tömde plånkan på hela 2800 kr :)Men ett stort creed till dom som arrangerade detta, o vem fan e idioten som snackade med farbror blå om vart vi skulle fika?

haha undrade också detta. När de stoppade en vän och gav honom böter så sa de aja vi ses väl i xxx rakan sen då? De visste rätt direkt vart alla skulle men då var det för sent att dirigera om.

jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

linuslinje skrev:

jass3s skrev:
Riktigt bra träff måste ja säga, men fan att blåbären skulle ta mig som körde rätt lagligt o sket i dom som körde om oss båda i 150-200 minst ^^ men men första bötern man fått o den tömde plånkan på hela 2800 kr :)Men ett stort creed till dom som arrangerade detta, o vem fan e idioten som snackade med farbror blå om vart vi skulle fika?

haha undrade också detta. När de stoppade en vän och gav honom böter så sa de aja vi ses väl i xxx rakan sen då? De visste rätt direkt vart alla skulle men då var det för sent att dirigera om.

Hehe fan polisen e inte så dumma som man tror tongue tkr vi kör race i bålsta nästa gång tongue

DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

linuslinje skrev:

jass3s skrev:
Riktigt bra träff måste ja säga, men fan att blåbären skulle ta mig som körde rätt lagligt o sket i dom som körde om oss båda i 150-200 minst ^^ men men första bötern man fått o den tömde plånkan på hela 2800 kr :)Men ett stort creed till dom som arrangerade detta, o vem fan e idioten som snackade med farbror blå om vart vi skulle fika?

haha undrade också detta. När de stoppade en vän och gav honom böter så sa de aja vi ses väl i xxx rakan sen då? De visste rätt direkt vart alla skulle men då var det för sent att dirigera om.

Jaja var väl lika bra att vi åkte hem istället, magen knorrade så Saffets i Västerås hägrade istället för fikat : D

Men vi förstod att det skulle köra ihop sig med polisen senare.

Senast redigerat av DarKMaNs (20 juni 2010)

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
_Andersson__ Trimmare
20 juni 2010 · 129 Inlägg

Vart ett spontanfika sen ute på riksväg70 med ett par vassa bilar iallfal,körde väll runt en timme sen vart de senat å alla åkte hem.. dock fick man åka bogseringslina hem, dock inte min bil, agera passagerare tongue

Volvo 940 Turbo "No Control. 10.76" (1991)
Volvo 240 "No Control" (1981)
DarKMaNs Snabbast går först i kön
20 juni 2010 · 146 Inlägg

gle skrev:
Vart ett spontanfika sen ute på riksväg70 med ett par vassa bilar iallfal,körde väll runt en timme sen vart de senat å alla åkte hem.. dock fick man åka bogseringslina hem, dock inte min bil, agera passagerare tongue

Jasså vad hände med er ?

Audi TTs, 2015, 2.0l, 310HP
Nordicaudi.com member
Alfa Romeo Giulietta "Alfan" (2012)
Ford Mustang Fastback "BoSS" (2016)
_Andersson__ Trimmare
20 juni 2010 · 129 Inlägg

DarKMaNs skrev:

gle skrev:
Vart ett spontanfika sen ute på riksväg70 med ett par vassa bilar iallfal,körde väll runt en timme sen vart de senat å alla åkte hem.. dock fick man åka bogseringslina hem, dock inte min bil, agera passagerare tongue

Jasså vad hände med er ?

vart växelåds ras efter typ 6 repor tongue va väll en 10-13 bilar som körde iallafal så lite kul vart de tongue

Volvo 940 Turbo "No Control. 10.76" (1991)
Volvo 240 "No Control" (1981)
PITSTOP Bygger BMW ///M Touring
20 juni 2010 · 1 152 Inlägg

gle skrev:

DarKMaNs skrev:

gle skrev:
Vart ett spontanfika sen ute på riksväg70 med ett par vassa bilar iallfal,körde väll runt en timme sen vart de senat å alla åkte hem.. dock fick man åka bogseringslina hem, dock inte min bil, agera passagerare tongue

Jasså vad hände med er ?

vart växelåds ras efter typ 6 repor tongue va väll en 10-13 bilar som körde iallafal så lite kul vart de tongue

du menar väll att det var 10-13 bilar som FIKADE hoppas jag tongue

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....
BMW M3 F81 "M3 Touring" (2014)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Känns som att väldigt många åkte dit på om bes eftersom polisen kollade fan allas motor vad ja såg :s

_Andersson__ Trimmare
20 juni 2010 · 129 Inlägg

ExCon skrev:

gle skrev:

DarKMaNs skrev:

Jasså vad hände med er ?

vart växelåds ras efter typ 6 repor tongue va väll en 10-13 bilar som körde iallafal så lite kul vart de tongue

du menar väll att det var 10-13 bilar som FIKADE hoppas jag tongue

hehe aa menade de tonguetongue

Volvo 940 Turbo "No Control. 10.76" (1991)
Volvo 240 "No Control" (1981)
FreddeK
20 juni 2010 ·

Trevlig träff men var det bara jag som blev trött av basljudet?

_Andersson__ Trimmare
20 juni 2010 · 129 Inlägg

FreddeK skrev:
Trevlig träff men var det bara jag som blev trött av basljudet?

håller med... plus att stå 5-6 bilar i samma hörna å spela på högsta volym blir blir ju bara skit av allting då ju, bättre att en spelar bara tongue

Volvo 940 Turbo "No Control. 10.76" (1991)
Volvo 240 "No Control" (1981)
_-gniraz-_
20 juni 2010 · 91 Inlägg

Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

201 6.77 174blås
402 10.53 213blås
nocontrol.se
Ford Sierra 2.0 turbo "No Control.se" (1988)
sirmiro Double-Unicorn Rider
20 juni 2010 · 2 486 Inlägg

Tusen tack för en trevlig kväll. smile

Extra trevligt med den långa karavanen till ingenstans som sedan vände och kom tillbaka - det ser så otroligt bra ut med ett led som åker i lugnt tempo så långt man kan se både framåt och bakåt. Sen stannade jag och några till och beundrade ledet tillbaka mot Enköping och beslutade att äta bullar och dricka saft till kl 02. big_smile

Som vanligt har jag glömt alla namn på folk, men minns ni att jag talade med er så skicka gärna ett PM - det var ju BARA trevligt folk ute ikväll. big_smile

_lee_jr TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
20 juni 2010 · 1 123 Inlägg

_-gniraz-_ skrev:
Tycker de vart helt ok hade trevligt och träffa på många att ljuga med.. Kul med lite kvällfika också efter de att man kastat bort dom hala gurksmörgossarna man hade med sig... Tummen upp till er som tar tag i detta...

fina bullar du bakade och de goda:P
tack för kvällsfikat

Toyota Supra MKIV N/A "Naturally Aspirated" (1993)
Toyota Supra MKIV "DESIREE" (1995)
Rock-Star
20 juni 2010 · 2 982 Inlägg

blev ingen fika för oss då man ej uppfattade vart alla drog. folk körde till olika caféer,
men vi vart 15-20 bilar på ett fik och satt och degade.. tills man fatta att här får man minsann baka själv oim man inte ville vända tillbaka till träffen.
så vi bakade själva och fick ordna vårt egna lilla fik.

subaruns bullar smakade riktigt bra!

Photos by me: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=104993

Senast redigerat av Residence (20 juni 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang