Eftersnack: Streetblock Meet 19/6

Nathalielinda
20 juni 2010 · 14 Inlägg

Måste hålla med de flesta här på forumet, lyckad träff!! Mycket mer bilar än vad jag tänkt mig, tummen upp till er som arrangerade detta! smile

Drift-is-the-shit
20 juni 2010 · 548 Inlägg

_-gniraz-_ skrev:
Någonstans i mitten av de hela bytte ja mackor till dom som är på filmen...

Okej, finns effekt då. Syntes och hörde också cool

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
Black_Art
20 juni 2010 ·

blev en lyckad träff.. kul att det börjar hända ngt i enköping

Samuel_mkiv
20 juni 2010 · 51 Inlägg

det vart en lyckad träff helt klart...
men att planera vart man skulle fika var inget vidare.
man blev bara skraj efter varje gång info,,
Ena gången går nån fram och säger till blåbär att vi ska fika.
andra gången så skulle ni/vi fika på ett ställe där det vara rätt nära..
tredje gången så skulle fikat vara i Heby,,
jag är kanske lite van med västerås fikat,, :d
så jag åkte hem.
men själva träffen blev perefekt,,och det bästa var tjejerna.. riktigt fina..
Angånde fikat, så fick jag o polaren rasta bilarna efter vägen.:d

Senast redigerat av Samuel_mkiv (20 juni 2010)

Nafets86
20 juni 2010 · 821 Inlägg

polisen fikar ju också om dagarna. så förstår inte gnället ifrån deras sida! smile

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
mrpalmer
20 juni 2010 · 796 Inlägg

Något som kanske fick en bild på min 9-3a? smile

Hemma bra, garaget BÄST!
_jompan_
20 juni 2010 · 18 Inlägg

nån som har film från fikat på rv70 från igår????

BMW 323 (1984)
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
20 juni 2010 · 1 898 Inlägg

Skit kul på träffen! big_smile


Upp med nytt datum! big_smile

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
CarpeDiem German Engineering
20 juni 2010 · 9 083 Inlägg

ExXtr3me skrev:
Skit kul på träffen! big_smile


Upp med nytt datum! big_smile

Redan intresse för ny träff? Fan vad kul att höra big_smile 

Mvh

Senast redigerat av CarpeDiem (20 juni 2010)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Adde-Karlsson skrev:

jass3s skrev:

fanimej skrev:

Var det ni som råkade ut för honom? Vi åkte precis förbi er när ni blev ivägsläppta ifrån fickan..



Någon som har specs på den där mattsvarta ford sierran med vit text på sidan? Är den så arg som den såg ut? wink

Japp det var jag, 22 km/h för fort och 2800 kr fattigare smile

Han fick nog säkert nog av omkörningen du gjorde av bussen:P jag låg bakombussen sen kom ryttaren:P

Jo han nämnde det, men omkörningen var helt laglig så där kunde han tyvärr inte göra nått smile

jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Adde-Karlsson skrev:

jass3s skrev:

Adde-Karlsson skrev:

Han fick nog säkert nog av omkörningen du gjorde av bussen:P jag låg bakombussen sen kom ryttaren:P

Jo han nämnde det, men omkörningen var helt laglig så där kunde han tyvärr inte göra nått smile

Nej inga fel på omkörningen av dig!! Men var säkert där han fattade tycke (intresse) för dig:P

Jo jag misstänkte oxå att det va det smile Fan att man inte såg att det va en jävla snuthoj, trodde det va nån polare till dom som körde hojarna framför mig som lekte smile

Kjohansson
20 juni 2010 · 20 Inlägg

Kreklon skrev:
Nu ligger mina bilder uppe! -> http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … cat=105004

Glöm inte att kika på den sista översiktsbilden där jag har slängt ihop 2st bilder för att få med allt!

Blev totalt 40st som jag la upp, även 2st från fikat längs vägen. Har tagit fler bilder på andra bilar så hojta till om inte er bil finns med! Hojta också gärna till om ni hade tänkt använda någon bild eller om ni vill ha originalet skickat till er.

hejsan schyssta bilder smile   ja tar gärna bilden på min bil Den Blåa Astra OPC:n  man kanske till och med kan få orginalet?  Mvh Kim

Subaru Impreza Sti "Enda vita 05an i sverige" (2005)
Opel Vectra GT/Turbo "321whp på 1bar" (1993)
Kjohansson
20 juni 2010 · 20 Inlägg

Mycket trevlig kväll igår å mycket fina bilar å trevligt folk ,  ser fram i mot nästa!

Opel Vectra GT/Turbo "321whp på 1bar" (1993)
Subaru Impreza Sti "Enda vita 05an i sverige" (2005)
Parsan
20 juni 2010 · 166 Inlägg

Opelracing skrev:
Mycket trevlig kväll igår å mycket fina bilar å trevligt folk ,  ser fram i mot nästa!

Då får du se till att vara med på fikat också big_smile

Audi S4 "Vinterpulkan." (1999)
jass3s
20 juni 2010 · 52 Inlägg

Adde-Karlsson skrev:

jass3s skrev:

Adde-Karlsson skrev:

Nej inga fel på omkörningen av dig!! Men var säkert där han fattade tycke (intresse) för dig:P

Jo jag misstänkte oxå att det va det smile Fan att man inte såg att det va en jävla snuthoj, trodde det va nån polare till dom som körde hojarna framför mig som lekte smile

Jo jag blev också lite skitnödig när jag fick en hoj efter mig.. så tänkte, avd fan det får gå lagligt mot stan=)

Jo o nog fan vart jag skitnödig när ja såg blåljusen och så hittar ja inte plånboken när han kom fram o frågade om den (: Men man lär sig av sina misstag, nästa gång kör ja oxå lagligt smile

Nafets86
21 juni 2010 · 821 Inlägg

jass3s skrev:

Adde-Karlsson skrev:

jass3s skrev:

Jo jag misstänkte oxå att det va det smile Fan att man inte såg att det va en jävla snuthoj, trodde det va nån polare till dom som körde hojarna framför mig som lekte smile

Jo jag blev också lite skitnödig när jag fick en hoj efter mig.. så tänkte, avd fan det får gå lagligt mot stan=)

Jo o nog fan vart jag skitnödig när ja såg blåljusen och så hittar ja inte plånboken när han kom fram o frågade om den (: Men man lär sig av sina misstag, nästa gång kör ja oxå lagligt smile

Kul att köra fort till farbror blå visar sig wink

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
FreddeK
21 juni 2010 ·

en grej till som jag måste nämna bland alla roliga inlägg här! Hur FAN kan man skräpa ner så offantligt mycket som en del gör, en riktigt jävla sopberg runt en del bilar, fan ska man åka caravan med folk så behöver ni ju inte lämna era 20 jävla mcdonaldspåsar på parkeringen när vi åker och ni behöver definitivt inte skräpa ner på träffplatsen! ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HÅLLA ORDNING PÅ SITT EGNA JÄVLA SKIT??? EN DEL ÄR FÖRFAN PINSAMMA OCH JAG SKÄMMS ATT ÅKA MED ER ERA JÄVLA GRISAR!

FATTAR INTE FOLK ATT OM MAN SKRÄPAR NER SÅ KOMMER DET UPP STAKET ELLER BOMMAR, FÖRSTÖR FAN INTE DETTA NU!

Och till street block teamet, sätt upp sopsäckar lite varstanns men ni kanske var kvar och städade?

PLindblom
21 juni 2010 · 1 200 Inlägg

FreddeK skrev:
en grej till som jag måste nämna bland alla roliga inlägg här! Hur FAN kan man skräpa ner så offantligt mycket som en del gör, en riktigt jävla sopberg runt en del bilar, fan ska man åka caravan med folk så behöver ni ju inte lämna era 20 jävla mcdonaldspåsar på parkeringen när vi åker och ni behöver definitivt inte skräpa ner på träffplatsen! ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT HÅLLA ORDNING PÅ SITT EGNA JÄVLA SKIT??? EN DEL ÄR FÖRFAN PINSAMMA OCH JAG SKÄMMS ATT ÅKA MED ER ERA JÄVLA GRISAR!

Att placera ut diverse sopsäckar vore ingen dum idé alls. Jag åkte förbi parkeringen för en stund sedan och den ser ut som skit. Verkligen synd att många inte har någon som helst respekt för vare sig parkeringens förvaltare eller miljön.

Nafets86
21 juni 2010 · 821 Inlägg

Det värsta var ändå att folk gick och la flaskor och dyl bakom däck osv.. Såg att någon hade lagt en stor petflaska vid mitt högra bakdäck och en liten vid mitt vänstra bakdäck. förstår inte det roliga i det?. Gick och slängde dessa.. sen var det tillbaka några andra flaskor efter 20-30 min.

Såg att det var så på fler bilar.. vet dock ej hur dom kom dit men man kan anta!

Senast redigerat av sengstr (21 juni 2010)

Volvo V60 "Rebel Blå" (2013)
TTScarface
21 juni 2010 · 221 Inlägg

Som alltid så finns det även en dålig sida av det som e bra. Bra att någon finner den. Det kommer finnas sopsäckar nästa gång om det nu blir en nästa gång...

Skäms alla som inte kunde ta sig en promenad och slänga det i en soptunna som fanns där.

JDM
Ya hurr'd!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang