Forza 4- tråden

_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:
att det va en väldig begränsning på vilka bilar man kunde använda nu lägger jag ner det är som att prata med en vägg

Vi har suttit 2 stycken här och försökt tyda vad du skrivit och det har inte vart lätt, så om du har menat på nått annat sätt kan du ju gärna försöka igen.

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

Xipe skrev:

_Johannes skrev:
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över"
Jag undra vad du mena med det.

"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S

palla tjuta över vilken klass man gör , visst kan hålla me om att a550 e lite tråkigt ibland beroende på vilken bil man kör en del kan va trevliga! , men fotfarande ett socialt o roligt spel smile

Håller med med. Jag tycker själv inte A550 är roligast jämt men jag är så sjuukt trött på allt jädra gnäll hela tiden. vill man inte köra en bana eller klass så SKIT I DET!

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Xipe
11 juli 2012 · 37 Inlägg

_Johannes skrev:

Xipe skrev:

_Johannes skrev:
"sen är ju A550 väldigt löjligt påhitt för det blir ju en väldig begränsning på vilka bilar man kan använda sen så äre väll som alla andra trender det går över"
Jag undra vad du mena med det.

"va gnäller du om dårå att det aldrig har postas i den här tråden för då när det va du som har länkat den från början" VA?! va skriver du lixom?:S

palla tjuta över vilken klass man gör , visst kan hålla me om att a550 e lite tråkigt ibland beroende på vilken bil man kör en del kan va trevliga! , men fotfarande ett socialt o roligt spel smile

Håller med med. Jag tycker själv inte A550 är roligast jämt men jag är så sjuukt trött på allt jädra gnäll hela tiden. vill man inte köra en bana eller klass så SKIT I DET!

precis de va nog de vettigaste svaret på väldigt länge tack johannes! , när ja har vart me så har vi kört lite olika klasser o ibland bana , drifting osv så aldrig blivit långtråkigt om man säger så!

AnnaMattias
11 juli 2012 · 288 Inlägg

Seriöst sluta gnäll. Ska ni fortsätta med det så gör det i PM istället.

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

vi är med ikväll
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.hakosoka 2k gtr
5.gti carlsson
6.cossiemoberg
7.
8.

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
TheMan89 MR Andersson
11 juli 2012 · 1 229 Inlägg

vi är med ikväll
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.hakosoka 2k gtr
5.gti carlsson
6.cossiemoberg
7.Gutentheman
8.


Pga inaktivitet i SWEF har jag nu startat en ny club för oss lite mer aktiva.

SCGD heter den och kravet för o få vara med är att man är någorlunda aktiv.

Senast redigerat av TheMan89 (11 juli 2012)

BMW 318i "Alpinan" (1991)
BMW 320i "Finbilen" (1988)
Volkswagen Amarok "3.0 v6 Aventura" (2018)
Tjur
11 juli 2012 · 74 Inlägg

vi är med ikväll
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.hakosoka 2k gtr
5.gti carlsson
6.cossiemoberg
7.Gutentheman
8.Turbotjorven

_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

TheMan89 skrev:
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.Gutentheman
5.
6.
7.
8.


Pga inaktivitet i SWEF har jag nu startat en ny club för oss lite mer aktiva.

SCGD heter den och kravet för o få vara med är att man är någorlunda aktiv.

Du hoppa över oss?! Skriv gärna dit oss igen då jag sitter på ipaden:P

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

Tjur skrev:
vi är med ikväll
1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.hakosoka 2k gtr
5.gti carlsson
6.cossiemoberg
7.Gutentheman
8.Turbotjorven

Tack;)

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
TheMan89 MR Andersson
11 juli 2012 · 1 229 Inlägg

Jag hann inte posta innan du krev upp er tongue

Personligen tycker jag det är skitkul med A550 drifting då det blir lite mer sport av det då tongue Det gäller ju o tuna bilen så den går o köra med den begränsade effekten smile

BMW 320i "Finbilen" (1988)
BMW 318i "Alpinan" (1991)
Volkswagen Amarok "3.0 v6 Aventura" (2018)
Xipe
11 juli 2012 · 37 Inlägg

TheMan89 skrev:
Jag hann inte posta innan du krev upp er tongue

Personligen tycker jag det är skitkul med A550 drifting då det blir lite mer sport av det då tongue Det gäller ju o tuna bilen så den går o köra med den begränsade effekten smile

jo de e sant , mycket pill innan de lirar som de ska!

_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

TheMan89 skrev:
Jag hann inte posta innan du krev upp er tongue

Personligen tycker jag det är skitkul med A550 drifting då det blir lite mer sport av det då tongue Det gäller ju o tuna bilen så den går o köra med den begränsade effekten smile

Ja det är det jag försöker förklara men raggarn verkar vara för trög för att förstå saker.
Tur att ni normala människor förstårsmile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Stoner_fuzz Bitter optimist.
11 juli 2012 · 1 561 Inlägg

Vilken klass som helst är rolig sålänge man kan tuna vilket är det typ 50% av spelet egentligen bygger på. Klarar man inte av att tuna (fyfan vad fult det ser ut när man kör svengelska på ordet) så finns det alltid folk som är duktiga på det och lägger ut i Storefront.

Efter alla forzarace jag varit med om på gorg och andra svenska forum sedan fm2 så har jag erfarenheten att ju fler hästkrafter som är inblandat desto mer krockar/ irriterande brehäng framför en blir det. Vissa kör stenhårt på 400hk i B-klass men saknar allt vad väghållning betyder.

A550 är klockrent eftersom man har kört sig lite trött på de klasser som redan finns. Åtminstone jag har säkert uppemot 50-60 A600 bilar som är någorlunda tunade i fwd/rwd/awd.

Jag skulle verkligen uppskatta ett race här på gorg med något mer strikta regler. Maxvikt, max hk, max däck/däckbredd osv.


Det blev ett långt inlägg om egentligen ingenting men det jag vill säga är att; kan ni inte tuna, skit i att klaga och lär er!

(detta handlar främst om banracing då jag är ganska ny inom drift)

Senast redigerat av Stoner_fuzz (11 juli 2012)

Citroën 2CV "deux chevaux" (1972)
Volkswagen Golf GLI "1.8 8v GTi" (1986)
AnnaMattias
11 juli 2012 · 288 Inlägg

Tänkte på en sak är det fel som vill lira så skriv in mer personer, men tänk på att det kommer vara 8st i ett party, så några får snacka i public eller starta ett till party.

Volvo V70n "Familjeracern" (2004)
Archeonic
11 juli 2012 · 44 Inlägg

1. FleXiuS85
2. Shevy Rottan
3.Edd0z
4.hakosoka 2k gtr
5.gti carlsson
6.cossiemoberg
7.Gutentheman
8.Turbotjorven
9.Doomsayerz
10

Volkswagen Golf R "R20" (2010)
Raggar_Jonte
11 juli 2012 · 337 Inlägg

_Johannes skrev:

TheMan89 skrev:
Jag hann inte posta innan du krev upp er tongue

Personligen tycker jag det är skitkul med A550 drifting då det blir lite mer sport av det då tongue Det gäller ju o tuna bilen så den går o köra med den begränsade effekten smile

Ja det är det jag försöker förklara men raggarn verkar vara för trög för att förstå saker.
Tur att ni normala människor förstårsmile

jag fattar va du menar o jag säger det igen ursprunget för A550 så vare så att man skulle skicka tuningsetupen till grundaren av A550 så han fick godkänna att den va tunad rätt o trimmad rätt o redan i första inlägget om det här så sa jag att här är det ju inte lika hårt på det så räcker med att bilen är A550 sen får vi trimma o tuna hur vi vill bara det är A550 vilket man inte fick i ursprunget där hela A550 kommer från för där skulle hjulvinklar utväxling m.m vara enligt grundaren annars fick man inte va med

sen att JAG tycker det är tråkigt det betyder inte att jag inte kan o som en sa tidigare vill man inte köra A550 skit i et o ja det gör jag oxå

o nu lägger jag ner den här diskutionen eftersom den tar över va tråden egentligen handlar om

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:

_Johannes skrev:

TheMan89 skrev:
Jag hann inte posta innan du krev upp er tongue

Personligen tycker jag det är skitkul med A550 drifting då det blir lite mer sport av det då tongue Det gäller ju o tuna bilen så den går o köra med den begränsade effekten smile

Ja det är det jag försöker förklara men raggarn verkar vara för trög för att förstå saker.
Tur att ni normala människor förstårsmile

jag fattar va du menar o jag säger det igen ursprunget för A550 så vare så att man skulle skicka tuningsetupen till grundaren av A550 så han fick godkänna att den va tunad rätt o trimmad rätt o redan i första inlägget om det här så sa jag att här är det ju inte lika hårt på det så räcker med att bilen är A550 sen får vi trimma o tuna hur vi vill bara det är A550 vilket man inte fick i ursprunget där hela A550 kommer från för där skulle hjulvinklar utväxling m.m vara enligt grundaren annars fick man inte va med

sen att JAG tycker det är tråkigt det betyder inte att jag inte kan o som en sa tidigare vill man inte köra A550 skit i et o ja det gör jag oxå

o nu lägger jag ner den här diskutionen eftersom den tar över va tråden egentligen handlar om

Fortfarande var det det jag som höll i första a550 drift racet  och då var det inte så att man va tvungen o skicka bilarna. Så "ursprunget" vvar inte alls så. Varför skriver du igen när du skrev att jag var som att prata med en vägg. Sluta skriva så slipper du skämma ut dig.

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Raggar_Jonte
11 juli 2012 · 337 Inlägg

men läser du med arslet eller hur kan jag skriva tydligare att "här va det ju inte lika hårt på det här får vi ju iaf trimma o tuna som vi vill bara bilen är A550" för länken där ursprunget kommer ifrån där vare sånna regler o eftersom du verkar vara så efterbliven så jag måste göra det ännu tydligare än så så lägger jag ännu en gång ner för du verkar ju inte fatta ändå o nu kommer jag inte svar mer på detta ämne

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
_Johannes
11 juli 2012 · 383 Inlägg

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/that-post-gave-me-cancer.jpg

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Michkijn Tangentbordsriddare
11 juli 2012 · 1 825 Inlägg
Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang