beställning från tuningzone, göteborg

LillNaisarn
29 juni 2006 ·

Bullo skrev:
hehe, jag har inget vinstintresse för det hela, men visst kan jag skicka det till dig! du kan ju kolla upp med bussgods eller annan transportfirma vad det kostar osv. jag bor ju i göteborg..

Det får man höra lite närmare då det blir på tal om att beställa grejjerna. så man vet hur mkt pengar man ska lägga undan med tanke på frakt osv, tänkte så jag vet om jag har råd å beställa mera till min bil smile

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
30 juni 2006 · 1 852 Inlägg

har nu kontaktat tuningzone och dom säger att frakt för allt vi vill beställa kostar 130 euro totalt till göteborg. dom svarade också med att vi måste betala innan dom skickar varorna.

man lever bara en gång så lev väl!
MM
30 juni 2006 · 130 Inlägg

Bara dela 130EU = 1214SEK på alla som skall vara med och beställa då

En annan fråga, någon som handlat därifrån förut, det e ju rätt så självklart att de vill ha pengar innan men bara bra att veta om han/hon beställt innan fått grejerna och i rimlig tid.

-=//[b-6]\\=-
MM
30 juni 2006 · 130 Inlägg

Hur många är det totalt som skall vara med?
4:a fick jag det till men..

Vem aggerar bank? Bullo smile ?

-=//[b-6]\\=-
LillNaisarn
30 juni 2006 ·

1202 kostar det för att vara exakt smile ( 300,50:- per person ) Jag är intresserad men det beror ju helt och hållet på när varorna är tänkt att beställas osv...

Senast redigerat av LillNaisarn (30 juni 2006)

Playmo AD
30 juni 2006 · 41 Inlägg

ok, 300/skalle är ok.  Bullo, PM mig så fixar vi med pengar osv. Jag ser helst att vi beställer ganska snart.

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 juli 2006 · 1 852 Inlägg

jag har pengar till en beställning nu. min tanke var att beställa inom två veckor. frakten delar vi lika, vilket betyder att det blir billigt. kruxet är att dom vill ha pengar i förskott (självklart) och jag har varken råd eller lust att ligga ute med 7-8 tusen. tänkte att vi i gbg kunde träffas innan eller något pga att jag själv inte hade vågat sätta in några tusen på någon snubbes bankkonto som jag pratat med på garaget. men detta är självklart upp till er!

MVH

man lever bara en gång så lev väl!
LillNaisarn
2 juli 2006 ·

jag antar att du / ni inte har ngn större lust att vänta tills den 28:onde då jag får min lön ? isf är jag 100:a på att beställa..

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
2 juli 2006 · 1 852 Inlägg

LillNaisarn skrev:
jag antar att du / ni inte har ngn större lust att vänta tills den 28:onde då jag får min lön ? isf är jag 100:a på att beställa..

helst inte, men försök få pengar innan så vi slipper vänta, typ låna av någon anhörig lr liknande..

man lever bara en gång så lev väl!
LillNaisarn
2 juli 2006 ·

Bullo skrev:

LillNaisarn skrev:
jag antar att du / ni inte har ngn större lust att vänta tills den 28:onde då jag får min lön ? isf är jag 100:a på att beställa..

helst inte, men försök få pengar innan så vi slipper vänta, typ låna av någon anhörig lr liknande..

Jag får kolla med mor och far om jag kan få låna smile

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
12 juli 2006 · 1 852 Inlägg

så då hade jag tänkt att vi kunde träffas i gbg nånstans. vad säger ni, var är lämplig plats? hör av er i tråden så jag vet att ni läst detta, annars PM:ar jag er.

man lever bara en gång så lev väl!
EXTREM_XXX
12 juli 2006 · 32 Inlägg

tjena jag e intreserad oxå!!!!!!!!!! av följande

http://www.tuning-zone.pl/product_info. … cts_id=964             51eur

http://www.tuning-zone.pl/product_info. … ts_id=2400                   30 eur


kontakta mig när ni tänker beställa

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
12 juli 2006 · 1 852 Inlägg

EXTREM_XXX skrev:
tjena jag e intreserad oxå!!!!!!!!!! av följande

http://www.tuning-zone.pl/product_info. … cts_id=964             51eur

http://www.tuning-zone.pl/product_info. … ts_id=2400                   30 eur


kontakta mig när ni tänker beställa

vi ska beställa snarast, tänkte träffas i gbg innan. är du härifrån?

man lever bara en gång så lev väl!
EXTREM_XXX
12 juli 2006 · 32 Inlägg

tjena nää från malmö men jag kan åka upp till GBG inga problem....

Playmo AD
13 juli 2006 · 41 Inlägg

hur funkar fredag mellan 1700-1900 för er? i centrum nånstans.
Bullo, tar du ansvaret för att räkna ut hur mycket var och en ska pynta?

EXTREM_XXX
13 juli 2006 · 32 Inlägg

vadå e det förskotsbetalning´??

Playmo AD
13 juli 2006 · 41 Inlägg

Yes, det är därför vi ska ses innan. Det går inte att beställa annars, pengar först, sen leverans.

Playmo AD
13 juli 2006 · 41 Inlägg

någon mer? sista chansen.

Mafghan
13 juli 2006 · 353 Inlägg

jag är på....vill ha ögonlock till peugeot 306....finns ju däremot inga bilder sad nån som vet hur dom ser ut? jag är på iaf....fredag?? Kan vi inte ta det idag? i eftermiddag?big_smile

Vid gårda ´runt 1630?? smile

Enjoy....
Playmo AD
13 juli 2006 · 41 Inlägg

Pma Bulllo om du vill ta det idag, jag har nog ingen möjlighet förrän imorgon.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang