Eftersnack: STRIPPEN.nu, Säve Flygplats, 24/7-10 Göteborg

BlackT5 Kloak dykare ;))
4 augusti 2010 · 51 Inlägg

alexxe skrev:
Var det bara 3 pers som fick tag i lite kort? kom igen nu, upp med dom smile

Vänta du.. Jag har nog med dig på film tror jag..
Ska bara få min dator att samarbeta med mig roll

Hårt arbete har aldrig skadat någon,
men jag tänker inte ta risken!!!
Volvo 850 T-5R "EOS" (1995)
Volvo 960 "T5" (1996)
BlackT5 Kloak dykare ;))
5 augusti 2010 · 51 Inlägg

Här kommer lite film från min körning på Säve.
Min bästa tid blev 14.12 161km/h..
Inte den bästa kvaliten, men bättre än inget.

http://www.garaget.org/video/3h9oaql8qb2i

Ska klippa ihop en film med lite blandade klipp oxå..

//D

Hårt arbete har aldrig skadat någon,
men jag tänker inte ta risken!!!
Volvo 850 T-5R "EOS" (1995)
Volvo 960 "T5" (1996)
Madick1
6 augusti 2010 · 125 Inlägg

Någon som har bilder eller film på min Cobra?

Tiderna på nitroz.se blir jag inte klok på tyvärr? stämmer ju inte alls eller är det jag som är dum? Hade start nummer 6032?

MrQuickzilver
6 augusti 2010 · 86 Inlägg

Såg på att Nitroz att jag (startnr 7002) tydligen blev 3a i min klass, Max Street så man kanske hade fått en pokal om man inte åkt hem tidigare? smile

BMW - När du älskar att köra!!
327 iroc
7 augusti 2010 · 18 Inlägg

kul att köra, nu gäller det bara att renovera lådan och mappa motorn så man kan dra på 3:an och 4:an också, så slipper man komma sist kanske fast kunde ju njuta lite längre än alla andra wink var första gången jag rulla på strippen och lärde mig en hel del big_smile

Psst.....a Camaro was here.....
Jag kör bil för attt det är kul, att det blir varmare är bara en bi-produkt
skruttan Klassvärd/fram matare
7 augusti 2010 · 215 Inlägg

Madick1 skrev:
Någon som har bilder eller film på min Cobra?

Tiderna på nitroz.se blir jag inte klok på tyvärr? stämmer ju inte alls eller är det jag som är dum? Hade start nummer 6032?

Bara att läsa innantill.. uppenbarligen gick inte din bil så fort som du drömt om eller nått.. tongue

vilken klass o start nummer har du..?? Ser precis eller nästan precis ut som en vanligt kvallista...smile

Madick1
8 augusti 2010 · 125 Inlägg

skruttan skrev:

Madick1 skrev:
Någon som har bilder eller film på min Cobra?

Tiderna på nitroz.se blir jag inte klok på tyvärr? stämmer ju inte alls eller är det jag som är dum? Hade start nummer 6032?

Bara att läsa innantill.. uppenbarligen gick inte din bil så fort som du drömt om eller nått.. tongue

vilken klass o start nummer har du..?? Ser precis eller nästan precis ut som en vanligt kvallista...smile

Som jag skrev hade jag nummer 6032 V8 klassen och min tid stämmer inte alls? (ser bara en tid)
Jag hade inga förväntningar alls kanske en 12sek repa men det vart som sagt alldeles för halt för gatdäck

skruttan Klassvärd/fram matare
8 augusti 2010 · 215 Inlägg

Madick1 skrev:

skruttan skrev:

Madick1 skrev:
Någon som har bilder eller film på min Cobra?

Tiderna på nitroz.se blir jag inte klok på tyvärr? stämmer ju inte alls eller är det jag som är dum? Hade start nummer 6032?

Bara att läsa innantill.. uppenbarligen gick inte din bil så fort som du drömt om eller nått.. tongue

vilken klass o start nummer har du..?? Ser precis eller nästan precis ut som en vanligt kvallista...smile

Som jag skrev hade jag nummer 6032 V8 klassen och min tid stämmer inte alls? (ser bara en tid)
Jag hade inga förväntningar alls kanske en 12sek repa men det vart som sagt alldeles för halt för gatdäck

Den tiden du ser är den bästa tiden du gjorde.. uppenbarligen satt du o sov i starten..

Zippo_
8 augusti 2010 · 330 Inlägg

skruttan skrev:
Den tiden du ser är den bästa tiden du gjorde.. uppenbarligen satt du o sov i starten..

reaktions tiden har ju absolut ingenting med själva tiden att göra, så vad spelar det för roll om han satt och sov i starten ?

Pologråbo
8 augusti 2010 · 6 Inlägg

skruttan skrev:

Madick1 skrev:

Ralf skrev:
det var jätteskoj faktist!

MEN!! hanteringen av tidkorten var UNDER all kritik, hade man haft flera lådor och kanske lagt tiderna i antingen olika omgångar (rotationer av klasserna) eller helt enkelt en låda för varje klass, så hade det nog blivit bra mycket enklare att få tag i sina kort, oftast satt det ju 8 pers runt lådan och leta efter lappar, så man kollade säkerligen igenom samma bunt lappar en 20 gånger innan man fick tag i det man ville..

annars tackar jag för en toppendag smile
men det är bara ett tips smile

Just det ja tidkorten va faktisk under all kritik det kan bara bli bättre och enklare i framtiden

Då kan jag rekommendera er att stå där o dela ut tidkorten eller se till så dom hamnar i rätt låda..
Kan bara berätta att så här funkar det på riktiga tävlingar med att det kan hamn i en låda..

visst förstår att det e ett jobbe med tid korten, men va uppe i vårgårda och där gick det mycket smidigare.
och utställningen va ju obefintlig. när man sa till att man skulle ställa ut visste ingen va man skulle ställa sig.
och nästa gång så vill vi ha lite varmare väder.

Madick1
8 augusti 2010 · 125 Inlägg

skruttan skrev:

Madick1 skrev:

skruttan skrev:

Bara att läsa innantill.. uppenbarligen gick inte din bil så fort som du drömt om eller nått.. tongue

vilken klass o start nummer har du..?? Ser precis eller nästan precis ut som en vanligt kvallista...smile

Som jag skrev hade jag nummer 6032 V8 klassen och min tid stämmer inte alls? (ser bara en tid)
Jag hade inga förväntningar alls kanske en 12sek repa men det vart som sagt alldeles för halt för gatdäck

Den tiden du ser är den bästa tiden du gjorde.. uppenbarligen satt du o sov i starten..

Men hallo varför tjata du om min tid vad jag påpekade var att tiderna är helt felaktiga annars förstår jag inte läsa dem bara. Om jag sov i starten eller inte har väl inte ett dugg med det att göra eller?

4 6032 Michael Sanlund 8,4718 2,2364 174,14 7,9103 224,53 11,5036 +0,7531

Ovanstående är vad jag kan hitta och på mitt tidkort står det jag åkte 175km/t efter 402mtr. och inte efter 201mtr?

skruttan Klassvärd/fram matare
8 augusti 2010 · 215 Inlägg

Madick1 skrev:

skruttan skrev:

Madick1 skrev:

Som jag skrev hade jag nummer 6032 V8 klassen och min tid stämmer inte alls? (ser bara en tid)
Jag hade inga förväntningar alls kanske en 12sek repa men det vart som sagt alldeles för halt för gatdäck

Den tiden du ser är den bästa tiden du gjorde.. uppenbarligen satt du o sov i starten..

Men hallo varför tjata du om min tid vad jag påpekade var att tiderna är helt felaktiga annars förstår jag inte läsa dem bara. Om jag sov i starten eller inte har väl inte ett dugg med det att göra eller?

4 6032 Michael Sanlund 8,4718 2,2364 174,14 7,9103 224,53 11,5036 +0,7531

Ovanstående är vad jag kan hitta och på mitt tidkort står det jag åkte 175km/t efter 402mtr. och inte efter 201mtr?

eftersom du "gnäller" om tiderna e fel.. så försöker jag lära dig..

Detta går per automatik dessa tider.. o du har en slut hastighet på 224,53 o en tid på 11,50 det du pratar om är 201m tiden o hastigheten..

Sen är det så.. att den tidtagningen är byggd av den främsta på marknaden som gör just tidtagning till dragracing.. så betvivlar att den skulle vara fel..

Som jag sa innan eller skrev uppenbarligen gick inte din bil så fort som du trott.. eller vad det nu är för fel du påstår det är..

Din reaktions tid
8,4718
Din 60-fots tid                     
2,2364
Din hastighet vid 201m
174,14
Din tid vid 201m
7,9103
Din sluthastighet på 402m
224,53
Din sluttid på 402m
11,5036
Din diff till "vinnaren"
+0,7531

Madick1
9 augusti 2010 · 125 Inlägg

skruttan skrev:

Madick1 skrev:

skruttan skrev:
Den tiden du ser är den bästa tiden du gjorde.. uppenbarligen satt du o sov i starten..

Men hallo varför tjata du om min tid vad jag påpekade var att tiderna är helt felaktiga annars förstår jag inte läsa dem bara. Om jag sov i starten eller inte har väl inte ett dugg med det att göra eller?

4 6032 Michael Sanlund 8,4718 2,2364 174,14 7,9103 224,53 11,5036 +0,7531

Ovanstående är vad jag kan hitta och på mitt tidkort står det jag åkte 175km/t efter 402mtr. och inte efter 201mtr?

eftersom du "gnäller" om tiderna e fel.. så försöker jag lära dig..

Detta går per automatik dessa tider.. o du har en slut hastighet på 224,53 o en tid på 11,50 det du pratar om är 201m tiden o hastigheten..

Sen är det så.. att den tidtagningen är byggd av den främsta på marknaden som gör just tidtagning till dragracing.. så betvivlar att den skulle vara fel..

Som jag sa innan eller skrev uppenbarligen gick inte din bil så fort som du trott.. eller vad det nu är för fel du påstår det är..

Din reaktions tid
8,4718
Din 60-fots tid                     
2,2364
Din hastighet vid 201m
174,14
Din tid vid 201m
7,9103
Din sluthastighet på 402m
224,53
Din sluttid på 402m
11,5036
Din diff till "vinnaren"
+0,7531

Men jag har knappast kört så fort tiden är helt fel enligt mig körde inte alls 224km/t utan 175km/t efter 402mtr. Jag körde inte på 11sek utan min bästa tid enligt tidkorten va 13.7 och som sagt jag sov inte och hade inte några förväntningar jag säger bara att tiden inte stämmer på nitros.se eftersom jag inte alls körde så fort enligt ovan. Det krävs väl ganska mkt effekt för att sätta den tiden jag körde 8,7 sek och 149km/t som bäst på piren i fredags (201mtr) med bättre fäste. Jag har ca 500rwhp kan jag då ha satt den tiden ovan? I så fall varför står inte det på tidkorten? körde typ 8 repor och ingen va i närheten av den tiden enligt ovan på tidkorten? Men körde jag så fort är jag förstås väldigt nöjd har bara svårt att tro det tyvärr, tror tyvärr tiderna har blandats ihop?

Senast redigerat av Madick1 (9 augusti 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang