INFÖR: Douchebag Rally - 14 augusti - DATUM + NY TRAILER!

_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

Patchi skrev:

_terror_ skrev:

Patchi skrev:
jag är på beroende på datumet, behöver veta datumet då innan jag kan säga att jag är 100% säker att jag kan komma. Men det låter jävligt roligt big_smile

Kommer inatt.. eller om ni har tur, kanske redan ikväll wink

tack! det skulle va skönt att få veta i tid så att man kan kolla i kalendern och planera in detta smile

Du kommer ha lite framförhållning.. Jag kan avslöja att de inte kommer bli denna månad. Så folk (och vi) kommer ha tid på oss att planera ordentligt.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Falkich Telge Drifting Team
29 juli 2010 · 602 Inlägg

Skön video!

Chevrolet Van G20 "Kung Bussen" (1989)
_terror_
29 juli 2010 · 122 Inlägg

Falkich skrev:
Skön video!

Danke smile Nu när jag avslöjat datumet så hoppas jag många anmäler sig!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
30 juli 2010 · 122 Inlägg

behöver hjälp med mötesplats i Södertälje. Finns det någon bra parkering där man kan samlas innan? Är inte i tälje så ofta så, behöver tips.

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Bobbin_
30 juli 2010 · 68 Inlägg

_terror_ skrev:
behöver hjälp med mötesplats i Södertälje. Finns det någon bra parkering där man kan samlas innan? Är inte i tälje så ofta så, behöver tips.

Moraberg! smile

_terror_
30 juli 2010 · 122 Inlägg

Bobbin_ skrev:

_terror_ skrev:
behöver hjälp med mötesplats i Södertälje. Finns det någon bra parkering där man kan samlas innan? Är inte i tälje så ofta så, behöver tips.

Moraberg! smile

har du någon adress dit?

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Bobbin_
30 juli 2010 · 68 Inlägg

_terror_ skrev:

Bobbin_ skrev:

_terror_ skrev:
behöver hjälp med mötesplats i Södertälje. Finns det någon bra parkering där man kan samlas innan? Är inte i tälje så ofta så, behöver tips.

Moraberg! smile

har du någon adress dit?

samma plats där södertälje träffarna brukar vara, parkeringen vid jula, plantagen mm ligger precis brevid motorvägen, går inte att missa. Första avfarten till södertälje om du kommer från sthlm, håll till höger, sedan vänster i rondellen och första höger efter de, framme. parkeringen syns dock inte på eniro då dom kartorna är såpass gamla. smile

MeepMeep Finraggare
30 juli 2010 · 2 381 Inlägg

Bara jag som tyckte att uppdragen kändes lite volvo 242?

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
_terror_
30 juli 2010 · 122 Inlägg

kameramannen skrev:
Bara jag som tyckte att uppdragen kändes lite volvo 242?

Du får gärna bidra med några uppdrag till listan smile glöm inte att de bara är 25 av 51 uppdrag på sidan än så länge

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
30 juli 2010 · 122 Inlägg



Ny trailer med nya loggan!

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
piccaro
30 juli 2010 · 3 Inlägg

verkar kul få så om jag har någon bil då, måste byta motor på min bil.

_terror_
30 juli 2010 · 122 Inlägg

piccaro skrev:
verkar kul få så om jag har någon bil då, måste byta motor på min bil.

Vore kul om du vore med! Spana in gruppen på facebook smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Vinne-
30 juli 2010 · 6 Inlägg

Klockren grej, kom nu på massor med överjävligt roliga uppdrag !

ses den 14e

_terror_
31 juli 2010 · 122 Inlägg

Vinne- skrev:
Klockren grej, kom nu på massor med överjävligt roliga uppdrag !

ses den 14e

se till att anmäla dig på sidan, skicka med dina uppdrag när du anmäler dig också smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Hooah
31 juli 2010 · 59 Inlägg

bara jag som inte får igång hemsidan?

_terror_
31 juli 2010 · 122 Inlägg

Hooah skrev:
bara jag som inte får igång hemsidan?

Jag vet, har lite problem. Om du hade tänkt att anmäla dig så går det bra att göra det via den tillfälliga hemsidan: http://douchebagrally.webs.com/

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
_terror_
31 juli 2010 · 122 Inlägg

Idag har jag åkt halva mälaren runt för att förbereda, allt är snart klart! Det enda jag behöver nu är en mötesplats i Enköping.. några förslag?

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Hooah
31 juli 2010 · 59 Inlägg

Låter som en kul ide. Men när är sista anmälning, om det finns någon? Jag är osäker på hur många som ska åka min bil så därför jag avvaktar med att anmäla mig tills jag vet.

_terror_
1 augusti 2010 · 122 Inlägg

Hooah skrev:
Låter som en kul ide. Men när är sista anmälning, om det finns någon? Jag är osäker på hur många som ska åka min bil så därför jag avvaktar med att anmäla mig tills jag vet.

de är dagen innan. Men de spelar ingen roll hur många som åker med dig.. bara jag vet att du och din bil kommer delta..

Varför jag kräver att folk ska anmäla sig på hemsidan är för att jag ska få en lista. Underlättar när vi samlas i början, för då kan man se vilka som inte kommit än och bajs. SÅ man inte glömmer någon mm.

Men som sagt, anmäl dig du.. sen hur många du tar med behöver jag inte veta smile

Audi A4 1.8T Quattro "Ådi" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang