knäpp tjej som diggar bilar ?

SieRRa_WeeD
28 juni 2006 · 225 Inlägg

Merclone skrev:
Och varför skulle du känna dig konstig som tjej för att du gillar bilar? Jag känner mig som kille helt normal när jag tar på mig klänning och lackar naglarna ju!

det var juh mindre bra hahahah:)

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
Zappis Proud Saab 99 Owner
28 juni 2006 · 39 Inlägg

Tycker det bara är bra att tjejer är "kåta" på bilar hehe smile Med tanke på att vissa bilar kan vara extremt tillfredställande right? big_smile (Även för oss killar) wink

Har du inte kört Saab så har du inte lärt dig köra bil ;)
Germax
28 juni 2006 · 12 086 Inlägg

Kan tycka att det är mer ovanligt med bilintresserade tjejer, men otroligt påtändande!=P

goffy
28 juni 2006 · 324 Inlägg

Konstig är du ju absolut inte smile är ju svårt att motstå en fet bil wink

--amanda-- LIMHAMN RACE CHICKS
28 juni 2006 · 84 Inlägg

m_n: Förstår hur du menar, man e lite rädd att bli dumförklarad. Men tror inte att killarna själva tänker på det. Men vi får helt klart bara visa dom att bara för vi är brudar så betyder det inte att vi bara ska springa runt å vara rädda att få olja på våra vita byxor :p
Förstår vi inte vad dom menar så är det ju bara att visa så att vi vet till nästa gång. Dom har ju inte i heller kunnat allt från början smile

Nä jag tycker helt klart att vi tjejer inte ska vara rädda att visa att vi tycker om bilar. Oftast så tycker ändå bara folk att det är kul att även tjejer kan å vill hålla på med bilar.

Jag håller med killarna mer heta brudar i heta bilar wink det finns ju redan så många heta killar i heta bilar så vi brudar får ge dom en match! haha smile

My Sweetest Poison
Volkswagen Passat 2.0 FSI "Highline" (2007)
_HITMAN_ BILGLASMÄSTARE
28 juni 2006 · 92 Inlägg

Om du gillar att kolla på snygga bilar, kolla på min då smile)

***hitman***
_chrilleovirre_
28 juni 2006 · 41 Inlägg

Jag håller med m_n smile
Dock så kör jag inte själv eftersom jag inte har körkort men bilen är lika mycket min som makens ändå big_smile
Jag kan inte så mkt om bilar men håller på och lära mig.... tyvärr tycker tydligen killarna på makens jobb (bilmekaniker på taxifirma) att jag är korkad som tror att jag kan lära mig nåt inom "deras" område. Och de pratar alltid över mitt huvud så fort jag är där.....
Jag trivs kanonbra när man träffas med bilarna i stan på helgerna och vid race o så. Där är det ingen som ser ner på mig vad jag har märkt iaf big_smile

Kör Nissan 200sx
SIGGE_C70R
28 juni 2006 · 258 Inlägg

inget fel med att tjejer spanar in bilar eller gillar bilar om jag ska vara ärlig så faller jag för såna tjejer som gillar bilar o inget fel  på det smile

Maizer
28 juni 2006 ·

En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

--amanda-- LIMHAMN RACE CHICKS
28 juni 2006 · 84 Inlägg

Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

Men det är helt okej när killarna har det då?

My Sweetest Poison
Volkswagen Passat 2.0 FSI "Highline" (2007)
Martin 9-3 Fisketokig
28 juni 2006 · 2 997 Inlägg

Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

Kan vända på det och tycker det är mer töntigt med alla "Snygg bil och snygg tjej wink"-kommentarer som haglar in, om det finns 10 bilder är det mer kommentarer på bilden med ägaren än de andra 9 tillsammans om det är en tjej, är det en kille är det färre kommentarer till bilden då denne är med.

Senast redigerat av Martin 9-3 (28 juni 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Saab 9-3 Aero SS "Svart och Xenon" (2006)
Darkie dARKiE
28 juni 2006 · 5 031 Inlägg

Martin 9-3 skrev:

Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

Kan vända på det och tycker det är mer töntigt med alla "Snygg bil och snygg tjej wink"-kommentarer som haglar in, om det finns 10 bilder är det mer kommentarer på bilden med ägaren än de andra 9 tillsammans om det är en tjej, är det en kille är det färre kommentarer till bilden då denne är med.

Dem hoppas på ett skjut, efter sin kommentar smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
Maizer
28 juni 2006 ·

Martin 9-3 skrev:

Maizer skrev:
En patetisk grej dock med tjejerna här inne är att de alltid ska ha bild på sig själva på avataren, tycker bara det är riktigt töntigt.

Kan vända på det och tycker det är mer töntigt med alla "Snygg bil och snygg tjej wink"-kommentarer som haglar in, om det finns 10 bilder är det mer kommentarer på bilden med ägaren än de andra 9 tillsammans om det är en tjej, är det en kille är det färre kommentarer till bilden då denne är med.

Jag tänkte på det också! big_smile Men hur ofta har killar det då? Not so often huh? wink

-Rickard-
28 juni 2006 · 302 Inlägg

nette skrev:
känner mej lite konstig då jag som tjej sitter å spanar på denna sida efter en massa snygga bilar..
och har svårt att slita mej ifrån den..

Nää, om du är knäpp för att du diggar bilar så är jag det med. Så spana du på.

rancho
29 juni 2006 · 33 Inlägg

Det är väl inget konstigt med att gilla bilar om man är en tjej...
Det finns många tjejer som gillar motorer och bilar.

Jag tyckte inte att det var så där jätte kul med bilar tidigare, men sen när jag träffade min kille så började jag intressera mig mer och mer....

Eftersom han är en biltokig person, så är det lätt att det smittar av sig och det har det gjort. Jag gillar snygga bilar, bilar som går och låter bra. Tycker om att vara på bilmässor och race på kvällarna.

Detta har jag mest att tacka killen för smile

Sen senare i livet, när jag har fast jobb, hoppas jag på att kunna köpa min dröm bil och fixa med den, så som jag vill ha det.

Volvo_Elin Lastbilschaufför
29 juni 2006 · 186 Inlägg

THEBADGUY skrev:
Är ju bara kul att de finns tjejer som gillar bilar. Spec om dom gillar lastbilar;)

Haha ja jag lever då för bilar, och då speciellt för last-bilar! Det är fan härligare att köra det än vanlig bil, dessutom är man queen of the road smile!...Och det bästa av allt är att nu är det lätt att få jobb i denhär branschen. Nu kör jag en 75 tons swetruck timmertruck och en volvo L180E och jag bara njuter, stora maskiner ä min hobby, och det är skoj som bara den att prova nya saker. Men jag hoppas på ett lastbilsjobb till hösten smile! Och du som klagar på att vi tjejer har bilder på oss på avataren eller vafan det nu heter? Jag har det för att folk ska se vem jag är, tycker det är kul att se vem man skriver till osv. samma så är det kul när ni killar har kort på er själva så. Men nog vet jag (jag är tjej) att flera säkert har det för att få kommentarer om sig själv, det vet jag! Smit inte undan. Men på den fronten kan jag bara säga fjantigt! Jag kan då säga att jag har en kille redan (som tur är). Nu har jag sagt mitt, ni får väl klaga om det är nåt jag sagt fel. Och en sak till...jag vet ganska väl hur tjejer och killar fungerar, jag kan inte jobba med tjejer, det går inte ihop-hönshus! Nä grabbar är bättre på den fronten! Och man slipper allt skitsnack, that`s it smile!

Ride Hard-Die Free!
precision
29 juni 2006 · 2 652 Inlägg

grymt med brudar som diggar bilar ,, själv får man tjöta som fan för att få åka ner till garaget sad

damirshark
29 juni 2006 · 180 Inlägg

Nej, det är inget fel på tjejer som gillar bilar men vissa tjejer kan inte mer än två olika bilmärke
BMW, Mercedes ... fan vad jag hatar matriela tjejer...

Darkie dARKiE
29 juni 2006 · 5 031 Inlägg

damirshark skrev:
Nej, det är inget fel på tjejer som gillar bilar men vissa tjejer kan inte mer än två olika bilmärke
BMW, Mercedes ... fan vad jag hatar matriela tjejer...

Sån tur att du har bmw då..

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
rancho
29 juni 2006 · 33 Inlägg

bmw_z skrev:
grymt med brudar som diggar bilar ,, själv får man tjöta som fan för att få åka ner till garaget sad

Vet hon att bilar är ditt typ största intresse, så borde hon väl kunna gå med på det.
Jag kan förstå henne lite om du är i garaget dag efter dag efter dag etc...

Min kille har bilar som sitt största intresse ungefär, jag visste det redan innan jag blev tillsammans med honom.
Jag kan/tänker inte hindra honom att mecka lr något sånt. Bara det inte går till överdrift...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang