Synpunkter på beige inredning.

audirocks Stolt kirunabo
17 augusti 2010 · 234 Inlägg

Måste du ha en volvo då? big_smile

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
Mortalis VW-nörd?
17 augusti 2010 · 4 332 Inlägg

hatar beige, ändå är den där brun/beiga skinnet som kan va snyggt i lyxbilar.
Men de där ser så jävla skit ut...bäst blir det när panelerna börjar blekna i olika takt så du har flera nyanser av BEIGE. Riktigt nice då det syns tydligt

Engen HEAVY METAL
17 augusti 2010 · 765 Inlägg

Har Beige i Toyotan och hade i T5an jag hade innan!!  I like,, Tycker det ser mera Exclusivt ut än svart.. Fast jag kan hålla med om att svart är snyggare.. Men det är 2 helt skillda saker..!!

http://www.garaget.org/?car=160965&image=1551151

Senast redigerat av Engen (18 augusti 2010)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se
Toyota Avensis "Executive" (2003)
Hexenhammer Webmaster/trummis på heltid
17 augusti 2010 · 1 874 Inlägg

Beror på. Volvos stuk där ratt och allt går i beiget är kanonsnyggt...

steifan DR!FTT3KN!K3R
17 augusti 2010 · 10 427 Inlägg

BMW E39 har rätt schysst beige/svart instrumentpanel:
http://213.132.112.100/images/08/0896751617.jpg
Kanske snyggast med lister i svart pianolack dock (om det fanns till modellen smile)

Mening med inlägg:
Beige & svart är en trevlig kombination. wink

Senast redigerat av steifan (17 augusti 2010)

Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
BMW 325i "M-Sport" (2006)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
jimbon
17 augusti 2010 · 711 Inlägg

Jag personligen hatar beigéa inredningen i volvo,svarta ska det vara..
Och du letar ju efter en gammal V70 och det dräller ju av dom på blocket till bra priser.

Germax
18 augusti 2010 · 12 086 Inlägg

Beige skinn är skitsnyggt tycker jag, gärna till beige inredning och gärna träinlägg.
Nackdelen är väl att de är känsligare för fläckar.


http://212.112.179.20/images/36/3635001712.jpg

Från en Cheva Blazer 97 som jag tänkt köpa, kanske inte den snyggaste beige inredningen men helt klart OK för vinterbilen ~25K

Senast redigerat av JapMax (18 augusti 2010)

M103
18 augusti 2010 · 1 570 Inlägg

Beige inredning är snyggt till vita, mörkgröna och svarta bilar men inte till röda eller blå. smile

Roos
18 augusti 2010 ·

När jag var hos bilhandlaren och kollade på S60n stog det en likadan brevid fast med beige inredning. Den jag kör idag hade svart inredning med 10tusen min på mätaren - ser knappt använd ut. Den andre hade rullat 8tusen men den beige inredningen gjorde att bilen såg allt annat än ny ut.

Sen speciellt på v70/855 så hade jag aldrig valt beige. Skinnet är gammalt och sprucket och det ser fan inte trevligt ut med beige då..

Niklas1987 NO
18 augusti 2010 · 2 182 Inlägg

Roos skrev:
När jag var hos bilhandlaren och kollade på S60n stog det en likadan brevid fast med beige inredning. Den jag kör idag hade svart inredning med 10tusen min på mätaren - ser knappt använd ut. Den andre hade rullat 8tusen men den beige inredningen gjorde att bilen såg allt annat än ny ut.

Sen speciellt på v70/855 så hade jag aldrig valt beige. Skinnet är gammalt och sprucket och det ser fan inte trevligt ut med beige då..

Kan ju va så att förra ägaren inte skött bilen så bra?

Har beige inredning i min bil och den har så gott som fläckfri.

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Marcus_89 Biltokig elektriker
18 augusti 2010 · 3 352 Inlägg

Skinnet ska ju smörjas och skötas med så hålls det fräscht. Men alla tycker ju olika. Själv kommer jag aldrig köpa en bil med beige inredning igen tongue

Senast redigerat av Marcus_89 (18 augusti 2010)

LordLife
19 augusti 2010 · 998 Inlägg

Beror väl på vad man gör i bilen, ska man ha den till som lite fin bil så visst varför inte, till brukis bil nej brukar äta i bilen ibland och ibland spiller man då är det bra med svart.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Niklas1987 NO
19 augusti 2010 · 2 182 Inlägg

LordLife skrev:
brukar äta i bilen ibland

Jag är chokad

Senast redigerat av Niklas1987 (19 augusti 2010)

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
Kanelbullen
19 augusti 2010 · 1 722 Inlägg

Fan vad folk gnäller om beigt?? tongue det är ju snyggt med beige tongue synd att det är mörkgrå klädsel i v40.n.. tongue

Senast redigerat av Kanelbullen (19 augusti 2010)

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
FordRSC Los geht's, Schumacher
19 augusti 2010 · 1 510 Inlägg

Se där Maseratin var supersnygg! big_smile

Var nere hos Saab för att köpa o-ring. Kikde runt på nya 9-5an, skön att sitta i och stora utrymmen, men svart och tråkigt sad

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
mr_yeahman Krom-fascisten
20 augusti 2010 · 439 Inlägg

Mocka-inredning är nog det snyggaste man kan ha. Annars så är beige helt okej.. bättre än svart.

LordLife
20 augusti 2010 · 998 Inlägg

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:
brukar äta i bilen ibland

Jag är chokad

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Niklas1987 NO
20 augusti 2010 · 2 182 Inlägg

LordLife skrev:

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:
brukar äta i bilen ibland

Jag är chokad

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
audirocks Stolt kirunabo
20 augusti 2010 · 234 Inlägg

Niklas1987 skrev:

LordLife skrev:

Niklas1987 skrev:

Jag är chokad

att jag äter i bilen? Aldrig kört in i drive in?
Eller så är du ironisk

Jo jag har kört drive in, men tycker det är fel att äta i bilen, men så är vi ju alla olika smile

Håller med, varför ska man äta i bilen och sabba klädseln?

Psn: Audirocks
Audi Q5 TDI (2012)
FireTraXX DFFL
20 augusti 2010 · 9 020 Inlägg

Amor_Vincit_Omnia skrev:
http://www.bmwblog.com/wp-content/uploa … erior1.jpg

Jag tycker att beige skinn-inredning är riktigt snyggt, speciellt när det blandas ihop med t.e.x svart eller någon typ av brun inredning samt träpaneler, då blir det riktigt snyggt och smakfullt tycker jag. Nu är det ju inte något svart i just den här Maserati Quattroporten men det jag ville komma med är att beige inredning är snyggt! smile

Det är ju brunt, typ Mocha, inte Beige...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang